Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

son-how-high-are-you.jpg

En klasskompis lade upp en bild på sin och hand kompis "hemstudio". Han sade att han hade spenderat 40350:- på den. Jag räknade på de indentifierbara prylarna. Det hamnade på cirkus 9 tusen. Utan datorn.

Och jag är 99,9% säker på att ljudkortet och midiklavvet är skolans egendom egentligen. Det av förtroendet jag hade mot dem är nu borta. Jävla typer 😑

Fast det kan ju vara så att han köpt skitprylar jävligt dyrt? 😛
Annons
Postat

Den dagen jag hittar en låt som du gillar... suck 😛

Din kräsna jävel.

Fast den andra låten var inte så dum. Han var med i eels, som var ett rockband med klockspel.

Postat

Sedär ja.

Vad gillar du mitt senaste tillägg. Musik från din barndom?

😛

Ryktet säger att omdömet om honom efter en tidig provfilmning löd; "Can't sing. Can't act. Balding. Can dance a little."

Postat

Fast det kan ju vara så att han köpt skitprylar jävligt dyrt? 😛

Det visade sig att han hade ett Roland piano för 13 och en dator för 12 x)

Varför rolandpianot frågar jag mig, varför? XD

Ajah.

Postat

fick ett välkommenmail av spotify nu... har ju haft det hur länge som helst. när jag försökte öppna längstalistan ville det att jag skulle installera om också :S

Postat

kör rumble på engelska mot en amerikan och får inte storstryk... är imponerad av mig själv! han var väl förvisso inte jättebra men ändå.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.