Pico Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 En klasskompis lade upp en bild på sin och hand kompis "hemstudio". Han sade att han hade spenderat 40350:- på den. Jag räknade på de indentifierbara prylarna. Det hamnade på cirkus 9 tusen. Utan datorn. Och jag är 99,9% säker på att ljudkortet och midiklavvet är skolans egendom egentligen. Det av förtroendet jag hade mot dem är nu borta. Jävla typer 😑 Fast det kan ju vara så att han köpt skitprylar jävligt dyrt? 😛
Pazo Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Hopp snart dags att stänga ner dator för snart är en framme! ☺️
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Den dagen jag hittar en låt som du gillar... suck 😛 Din kräsna jävel. Fast den andra låten var inte så dum. Han var med i eels, som var ett rockband med klockspel.
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Sedär ja. Vad gillar du mitt senaste tillägg. Musik från din barndom? 😛
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Sedär ja. Vad gillar du mitt senaste tillägg. Musik från din barndom? 😛 Ryktet säger att omdömet om honom efter en tidig provfilmning löd; "Can't sing. Can't act. Balding. Can dance a little."
Naymari Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Fast det kan ju vara så att han köpt skitprylar jävligt dyrt? 😛 Det visade sig att han hade ett Roland piano för 13 och en dator för 12 x) Varför rolandpianot frågar jag mig, varför? XD Ajah.
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 fick ett välkommenmail av spotify nu... har ju haft det hur länge som helst. när jag försökte öppna längstalistan ville det att jag skulle installera om också :S
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 kör rumble på engelska mot en amerikan och får inte storstryk... är imponerad av mig själv! han var väl förvisso inte jättebra men ändå.
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 jaha jo ..såatt. E- <>Ö<> Fan nu ger jag UPP! Gunatt! 😑 (måsjävlar utanför mitt fönster)
slejnard Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 oj va gott! 😮 nu drar vi till storforsen å spelar med sommarjobbarna!
Micke H Postat 3 juli 2012 Postat 3 juli 2012 Changes saved. Notera att dina ändringa kan ta several minutes att spridas till alla servrar.
Recommended Posts