Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 jag skulle vilja ha en större virvel! men annars lät det ju fett 😑 Hur stor då? 3 meter? ...mm. Känns som att virveln skulle försvinna i mixen då eller så gör jag fel! 😄 Jo jag skulle nog vilja ha en fetare virvel oxå. Tackar! 😎
Pazo Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Näe.. GÅ och kissa NU!! 😠 Men orka ställa sig upp från sätet å gå igenom 1/3 av bussen för att gå på toa xD
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Men orka ställa sig upp från sätet å gå igenom 1/3 av bussen för att gå på toa xD Haha jasså du åker buss? 😄 Häng ut den genom fönstret då... ☺️
Overkill Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Nu har jag varit och röntgat klövarna. Fick dessutom veta att jag vann mitt vad med dingbats,sorgligt nog. Fusk att han skickar saker till dig när jag inte fått mitt utlovade vykort än.
Pico Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=DOOtzhK-i8I&feature=player_detailpage
Pico Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 då tycker jag nog om originalet mer 😏 Jo fast påminn dig själv om mongona på lastbilssläpet sen lyssnar du på covern jag länkade in efteråt. xD
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jo fast påminn dig själv om mongona på lastbilssläpet sen lyssnar du på covern jag länkade in efteråt. xD 😆
Pico Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Kanske inte var på ett lastbilssläp eller flak, jag minns inte. Det är ju trots allt en cover man helst ändå förtränger.
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Vart på Kolmården idag.. 😑 ...och överlevt! 😮 Kanske inte var på ett lastbilssläp eller flak, jag minns inte. Det är ju trots allt en cover man helst ändå förtränger. XD
Pazo Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Fusk att han skickar saker till dig när jag inte fått mitt utlovade vykort än. Du fick ju förfan en hel tidning!
Overkill Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 every time you think you're walking you're just moving the ground every time you think you're talking you're just moving your mouth every time you think you're looking you're just looking ... down modest mouse 🥰
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Ja men från hans europaäventyr menar jag. Jaha, se där ja!
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Fusk att han skickar saker till dig när jag inte fått mitt utlovade vykort än. Håller ni kontakt alltså? Är han i tjeckien? Trodde att han bara ville verka ännu mera mystisk.
Overkill Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Håller ni kontakt alltså? Är han i tjeckien? Trodde att han bara ville verka ännu mera mystisk. Jadå, ganska mycket. Han är och tågluffar, har för mig han mest hade siktat på Frankrike och däromkring men han kanske hamnade där då.
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Shit, trodde jag inte Dingis skulle våga redan nu. 😄 Kul!
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jadå, ganska mycket. Han är och tågluffar, har för mig han mest hade siktat på Frankrike och däromkring men han kanske hamnade där då. Av ren nyfikenhet, vet du om han funnit sig väl tilrätta i lund, och om det funkar med pluggandet?
Recommended Posts