Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Typ denna vid 2:07. Periphery – Icarus Lives - iTunes Version Eller kanske inte, jag vette fan, känslan i solot iallafall. xD
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) Fuckin' 'ell, Grahn; du är grym på musik! 😮🥰 Redigerat 2 juli 2012 av CHAE
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Hej Chae! Kul att se dig! ☺️ Hur står det till för tillfället?
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) Åh tackar! 😄🥰 ....så mixen är bra? 😳 Då kanske man kan släppa det där sålänge och gå vidare till nya spännande......grejer! 😎 ninjad som vanligt! 😱 Redigerat 2 juli 2012 av Neosus
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 SKulle dock vilja kunna spela lite busigare och snabbare på gitarrn... Suger på sånt där´t! 😏
Frekvensspektrumanalysator Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 SKulle dock vilja kunna spela lite busigare och snabbare på gitarrn... Suger på sånt där´t! 😏 Superstjärnorna spelar ju in sina grejor på halva hastigheten för att det ska bli helt perfekt.
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Superstjärnorna spelar ju in sina grejor på halva hastigheten för att det ska bli helt perfekt. Ja, man får väl börja fuska till det då! 😄 Hatar att fuska! 😠
Frekvensspektrumanalysator Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 jag med, men man blir förvånad över hur mycket dom flesta musikerna fuskar. Ibland tänker jag nästan att det borde vara jag som får t.ex. trummisens royalties när jag har suttit och redigerat halvdåligt spel.
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) Hej Chae! Kul att se dig! ☺️ Hur står det till för tillfället? Ameh TJAAAAAAAA Memphy! 🥰😄 Jo'rå, det är sommar och sådär. Jobbar mycket, sover lite och hänger massor med la Familia (såklart) som f ö mår bra. Tjejen vill aldrig börja jobba igen XD 🙂 Tänkte att jag kör på tills den 31:a aug för då jeflar lägger jag ner medicinmottagnings-giget... och tar sex veckors semester 😄 I oktober blir det avdelning (medicinavdelningen, d v s 4:an eller 5:an... 2:an är uteslutet 😛 ) Själv då? Ja, man får väl börja fuska till det då! 😄 Hatar att fuska! 😠 VEM VARE?!? 😠 Redigerat 2 juli 2012 av CHAE
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 😄😱 Helmet is da shit! Lite speciella men coolt. Coolt på ett speciellt sätt alltså. Ja. ...snart akffe! 😑
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Ameh TJAAAAAAAA Memphy! 🥰😄 Jo'rå, det är sommar och sådär. Jobbar mycket, sover lite och hänger massor med la Familia (såklart) 🙂 Tänkte att jag kör på tills den 31:a aug för då jeflar lägger jag ner medicinmottagnings-giget... och tar sex veckors semester 😄 I oktober blir det avdelning (medicinavdelningen, d v s 4:an eller 5:an... 2:an är uteslutet 😛 ) Fan va härligt det låter. Mysigt me familj. 🥰 6 veckor e inte helt fel! Räknar du ner dagarna eller? 😛 Jo, det e riktigt fint med mig. Trivs bra med livet nu. =) Jag ska ta 2 eller 3 veckors semester snart iaf. Förhoppningsvis ut o resa litte me vänner! ☺️ VEM VARE?!? 😠 Din mamma! 😮
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) Fan va härligt det låter. Mysigt me familj. 🥰 6 veckor e inte helt fel! Räknar du ner dagarna eller? 😛 Jo, det e riktigt fint med mig. Trivs bra med livet nu. =) Jag ska ta 2 eller 3 veckors semester snart iaf. Förhoppningsvis ut o resa litte me vänner! ☺️ Din mamma! 😮 Jäääh, de är sköna som fän 🥰 Störtsoft med semester ju. Njaa, räkna ner känns tämligen pointless nu. Det är ju ungefär 8923752389753652209372598609274 dagar kvar.. känns det som XD Men det ska bli skönt att säga hej då till med.mott och gå vidare. Soft också att kunan fortsätta på medicin-sidan också 😑 Gött att höra att allt är bra med dig, gullet. Vart ska ni åka. Kap Verde lär ju vara najs 😎 😠😛 Eller tror nog det var Grahns mamma. 😕 😮 Redigerat 2 juli 2012 av CHAE
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Alltså (WT)bloggare... Akffe å bular e GÖTT!! Schuu! 🥰 FUCK YEAH!!!! 😠 :angry: 😠🥰😠 Funtar på att fika en kopp hallongte bara för det 😑
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jäääh, de är sköna som fän 🥰 Störtsoft med semester ju. Njaa, räkna ner känns tämligen pointless nu. Det är ju ungefär 8923752389753652209372598609274 dagar kvar.. xD Gött att höra att allt är bra med dig, gullet. Vart ska ni åka. Kap Verde lär ju vara najs 😎 😠😛 Vi vet inte än, men något soligt, tex spanien, grekland, italien tex. ☺️
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Nu ska ja skicka ett PM till slej! ...och jag funderar på att skicka ett till dig! 😮 :o 😮 :o 😑
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 ...och jag funderar på att skicka ett till dig! 😮 :o 😮 :o 😑 Hjäääälp.... 😮😱
Pazo Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jag är nog kissnödig egentligen men orkar inte känna efter så det får bli senare
CHAE Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Hjäääälp.... 😮😱 Jag är nog kissnödig egentligen men orkar inte känna efter så det får bli senare Då är det redan för sent 🙁
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jag är nog kissnödig egentligen men orkar inte känna efter så det får bli senare Näe.. GÅ och kissa NU!! 😠
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Hur låter denna mix? Är jag ute å cyklar? Your browser does not support the HTML5 audio tag Risa, rosa, såga.....eeh...svetsa? jag skulle vilja ha en större virvel! men annars lät det ju fett 😑
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 jag skulle vilja ha en större virvel! men annars lät det ju fett 😑 Du kan få en av mig.
Recommended Posts