Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Åh tackar! 😄🥰

....så mixen är bra? 😳

Då kanske man kan släppa det där sålänge och gå vidare till nya spännande......grejer! 😎

ninjad som vanligt! 😱

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hej Chae! Kul att se dig! ☺️ Hur står det till för tillfället?

Ameh TJAAAAAAAA Memphy! 🥰😄

Jo'rå, det är sommar och sådär. Jobbar mycket, sover lite och hänger massor med la Familia (såklart) som f ö mår bra. Tjejen vill aldrig börja jobba igen XD 🙂

Tänkte att jag kör på tills den 31:a aug för då jeflar lägger jag ner medicinmottagnings-giget... och tar sex veckors semester 😄 I oktober blir det avdelning (medicinavdelningen, d v s 4:an eller 5:an... 2:an är uteslutet 😛 )

Själv då?

Ja, man får väl börja fuska till det då! 😄

Hatar att fuska! 😠

VEM VARE?!? 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Ameh TJAAAAAAAA Memphy! 🥰😄

Jo'rå, det är sommar och sådär. Jobbar mycket, sover lite och hänger massor med la Familia (såklart) 🙂

Tänkte att jag kör på tills den 31:a aug för då jeflar lägger jag ner medicinmottagnings-giget... och tar sex veckors semester 😄 I oktober blir det avdelning (medicinavdelningen, d v s 4:an eller 5:an... 2:an är uteslutet 😛 )

Fan va härligt det låter. Mysigt me familj. 🥰

6 veckor e inte helt fel! Räknar du ner dagarna eller? 😛

Jo, det e riktigt fint med mig. Trivs bra med livet nu. =) Jag ska ta 2 eller 3 veckors semester snart iaf. Förhoppningsvis ut o resa litte me vänner! ☺️

VEM VARE?!? 😠

Din mamma! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fan va härligt det låter. Mysigt me familj. 🥰

6 veckor e inte helt fel! Räknar du ner dagarna eller? 😛

Jo, det e riktigt fint med mig. Trivs bra med livet nu. =) Jag ska ta 2 eller 3 veckors semester snart iaf. Förhoppningsvis ut o resa litte me vänner! ☺️

Din mamma! 😮

Jäääh, de är sköna som fän 🥰

Störtsoft med semester ju. Njaa, räkna ner känns tämligen pointless nu. Det är ju ungefär 8923752389753652209372598609274 dagar kvar.. känns det som XD Men det ska bli skönt att säga hej då till med.mott och gå vidare. Soft också att kunan fortsätta på medicin-sidan också 😑

Gött att höra att allt är bra med dig, gullet. Vart ska ni åka. Kap Verde lär ju vara najs 😎

😠😛

Eller tror nog det var Grahns mamma. 😕

😮

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså (WT)bloggare...

facepalm-trek.jpg

Akffe å bular e GÖTT!!

Schuu! 🥰

FUCK YEAH!!!! 😠 :angry: 😠🥰😠

Funtar på att fika en kopp hallongte bara för det 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäääh, de är sköna som fän 🥰

Störtsoft med semester ju. Njaa, räkna ner känns tämligen pointless nu. Det är ju ungefär 8923752389753652209372598609274 dagar kvar..

xD

Gött att höra att allt är bra med dig, gullet. Vart ska ni åka. Kap Verde lär ju vara najs 😎

😠😛

Vi vet inte än, men något soligt, tex spanien, grekland, italien tex. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjäääälp.... 😮😱

flat,550x550,075,f.jpg

Jag är nog kissnödig egentligen men orkar inte känna efter så det får bli senare

Då är det redan för sent 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...