Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

WTF? Det där får han klara själv!

nu misstolkar du. jag tolkade det alltså som att ni hade slagit vad om något som hade med dina händer att göra, som du fick veta att du vann i samband med din röntgen!

Link to comment
Dela på andra sajter

nu misstolkar du. jag tolkade det alltså som att ni hade slagit vad om något som hade med dina händer att göra, som du fick veta att du vann i samband med din röntgen!

Men jag skrev ju att jag röntgade klövarna. Där jag bor betyder det fötterna. No big deal.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tog då inte en enda bild på hela resan

Jag har heller aldrig fotat nåt. En del springer omkring med kameran hela tiden, som om det viktigaste med att komma till en plats är att ta så många foton som möjligt. Kameran kan komma ivägen för upplevelsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hur låter denna mix? Är jag ute å cyklar?

http://www.grahnsmusik.com/nymix1.mp3

Risa, rosa, såga.....eeh...svetsa?

Först tänkte jag meh... men sen kom den igång i bryggan, och då började jag gilla. Det skulle kunna vara en låt från "Betty" av Helmet! Bra låtskriveri, även om solot inte var min kopp te, lite snällt, men jag är å andra sidan inget jättefan av solos.. Trumprogrammeringen lämnar en del att önska, men annars låter det bra där jag sitter nu (på studions kontor med nåt slags datahögtalare). Sa jag att det låter Helmet som fan? 😉

Redigerat av Frekvensspektrumanalysator
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...