Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 vad och händer är två olika....kroppsdelar. ...men det kan ju kanske vara en nackdel? 😳
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 WTF? Det där får han klara själv! nu misstolkar du. jag tolkade det alltså som att ni hade slagit vad om något som hade med dina händer att göra, som du fick veta att du vann i samband med din röntgen!
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 nu misstolkar du. jag tolkade det alltså som att ni hade slagit vad om något som hade med dina händer att göra, som du fick veta att du vann i samband med din röntgen! Men jag skrev ju att jag röntgade klövarna. Där jag bor betyder det fötterna. No big deal.
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jet lag? nja, det kan jag nog inte riktigt skylla på. har ju inte lämnat tidzonen 😛
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 nja, det kan jag nog inte riktigt skylla på. har ju inte lämnat tidzonen 😛 Det kostar på iallafall. Blir det några pics?
Pazo Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Inte mycket. Hur går det med cyklandet? Har bara kunnat cykla 4 ggr tror jag det är än så länge. Men imorgon ska jag ut igen! Satsar på 46km igen. Om det nu inte regnar av nån anledning
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Det kostar på iallafall. Blir det några pics? jag tog då inte en enda bild på hela resan
SadamJR Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 jag tog då inte en enda bild på hela resan Jag har heller aldrig fotat nåt. En del springer omkring med kameran hela tiden, som om det viktigaste med att komma till en plats är att ta så många foton som möjligt. Kameran kan komma ivägen för upplevelsen.
Zakyath Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 aa. det brukar alltid vara andra som fotar ändå så jag brukar inte känna mig särskilt manad till det
Frekvensspektrumanalysator Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jävla byggmax. Två veckor för att leverera ett jävla golv. 😠⚠️
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) Ja, 1 vecka tar det att frakta golv en kilometer om man... använder sparken... sommartid. Så är det! ☺️ Redigerat 2 juli 2012 av Neosus
Frekvensspektrumanalysator Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Det fanns inte i lager, så det var väl inte så konstigt egentligen. Allt annat kommer på onsdag "mellan 8 och 18". Jävla bra tid. Men då kan man iallafall sätta igång. Golvet blir ju ändå sist.
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) ...men då har du ju inget att stå på under tiden? 😳😱 Redigerat 2 juli 2012 av Neosus
Frekvensspektrumanalysator Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 ...men då har du ju inget att stå på under tiden? 😳😱
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Hur låter denna mix? Är jag ute å cyklar? Your browser does not support the HTML5 audio tag Risa, rosa, såga.....eeh...svetsa?
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jag är helt ute å cyklar tror jag... Fasiken oxå! 😠 ....får jag låna din cykel, pazo? 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 (redigerat) Hur låter denna mix? Är jag ute å cyklar? Your browser does not support the HTML5 audio tag Risa, rosa, såga.....eeh...svetsa? Först tänkte jag meh... men sen kom den igång i bryggan, och då började jag gilla. Det skulle kunna vara en låt från "Betty" av Helmet! Bra låtskriveri, även om solot inte var min kopp te, lite snällt, men jag är å andra sidan inget jättefan av solos.. Trumprogrammeringen lämnar en del att önska, men annars låter det bra där jag sitter nu (på studions kontor med nåt slags datahögtalare). Sa jag att det låter Helmet som fan? 😉 Redigerat 2 juli 2012 av Frekvensspektrumanalysator
Neosus Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Jag är inte den bästa sologitarristen iofs men jag skriver ner... och antecknar synpunkterna. Tackar! 😄
Memphis Postat 2 juli 2012 Postat 2 juli 2012 Hur låter denna mix? Är jag ute å cyklar? Your browser does not support the HTML5 audio tag Risa, rosa, såga.....eeh...svetsa? Skitbra ju! För i helvete! Starta band då Grahn. 😠 Jag gillade solot btw! 😄 Solot påminde om bandet Periphery lite!
Recommended Posts