Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tror nog de e bästa browsern hittills.

Banne mej! 😎

...fast tillägg å sånt finns inte! Adblocker å sånt vill man ha.

Såatte

Postat

Blir det semester nu?

Javisst!! 3 veckors ledighet från kneget. Ska bli gõtt!!

Postat

blev det någon körning för dig? ☺️

Nä. Jag ska köra under veckan då bilen var tung och svårare manövrerad när det var 5pers+ packning

Postat

Fan vilka troll i SHM tråden. Hur orkar dom. De sänker ju verkligen nivån på forumet.

Troll och troll, mina frågor är ärligt ställda. Har lyssnat på elektroniskt dunkadunka hela dan för att försöka lära mej nåt. Gick rätt bra tills jag kom in på skrillex. Då blev jag tvungen att ta en tupplur.

Postat

Troll och troll, mina frågor är ärligt ställda. Har lyssnat på elektroniskt dunkadunka hela dan för att försöka lära mej nåt. Gick rätt bra tills jag kom in på skrillex. Då blev jag tvungen att ta en tupplur.

Jag syftade ju inte på dig förstås. Menade några andra som skriver omogna och orelevanta kommentarer. Blir så trött.

Hehe.. Najs avatar, Ugglis!

😄 Jag ändrade mig innan jag valde den så e konstigt att du kunde se den. 😳

Postat

Jag syftade ju inte på dig förstås. Menade några andra som skriver omogna och orelevanta kommentarer. Blir så trött.

Ja då så, men passa dej iallafall.

Postat

Tänkte se Strangers on a train.

Strangers-on-a-Train1.jpeg

GRYM film! 😮🥰

"We swap murders 😎 Criss Cross!"

Fräsig avatar Memphy 🥰

* * *

Hej längsta! 😄

Film- och/eller spelkväll här snart 🙂

Herrå!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.