Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag hörde att en del fick problem med att stoppa in nya Os:et? Gick det smärtfritt för dig?

Jag ska snart uppdatera min ajfån. 😑

wOOt??!! Vaddå för problem? 😮 :o 😮

Det gick bra. Iofs, jag fick lov att säkerhetskopiera allting först (såklart) men sedan kom det upp en fråga om jag ville återställa fånen och då gjorde jag det. "Bäst att vara på den säkra sidan" typ. Jag har iofs inget minne av att jag ens vart promptad ang. det förra gången. I vilekt fall som helst så tog de en stund men allting vart kvar.

Gud, jag vet inte ens om jag förstod det där stycket själv 😏😄

Postat

Annars gillar jag KVR AC-box 🙂

http://www.kvraudio.com/get/1703.html

Ser najs ut 🙂

Jag investerade i en beggad RigKontrol häromdagen och nu känns det som om jag verkligen kan utnyttja GR till fullo 🥰 Som sagt; GuitarRig goes funkis 😛

Postat

wOOt??!! Vaddå för problem? 😮 :o 😮

Det gick bra. Iofs, jag fick lov att säkerhetskopiera allting först (såklart) men sedan kom det upp en fråga om jag ville återställa fånen och då gjorde jag det. "Bäst att vara på den säkra sidan" typ. Jag har iofs inget minne av att jag ens vart promptad ang. det förra gången. I vilekt fall som helst så tog de en stund men allting vart kvar.

Gud, jag vet inte ens om jag förstod det där stycket själv 😏😄

Ah okej. De va int värre än så då.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

GR = Guitar Rig, Gain Reduction, Gitarr Röv, Gäst Runk... hmm

Postat

GR = Guitar Rig, Gain Reduction, Gitarr Röv, Gäst Runk... hmm

Pick your poison 😉

Grunk Runk!

😱😆

Postat

Ja

En gitarr röv vore skoj att ha

Postat

Jag hittade min G-punkt redan förra veckan

Postat

Jag råkade klicka på gilla-knappen till ett inlägg av Claes som jag inte alls håller med honom om. Nu kommer jag inte kunna sova inatt.

Postat

Jag hittade min G-punkt redan förra veckan

G-punkten förra veckan och nu könshåren!! Grattis Fredrik, du håller på att bli vuxen 🙂

Postat (redigerat)

Den har jag hittat för länge sedan...

...jaa inte din då. 😱

Du kan få försöka hitta min om du är snäll. 🥰

G-punkten förra veckan och nu könshåren!! Grattis Fredrik, du håller på att bli vuxen 🙂

Tror du verkligen det?

Redigerat av Analogfreak
Postat

Jag råkade klicka på gilla-knappen till ett inlägg av Claes som jag inte alls håller med honom om. Nu kommer jag inte kunna sova inatt.

😆

Signaturvarning på den alltså 😉

Postat

😆

Signaturvarning på den alltså 😉

Det kanske man kan säga.

Jag kanske ska skriva en kommentar till Claes inlägg och säga att han får tänka -1 eftersom jag inte hade för avsikt att klicka på gilla-knappen.

Postat (redigerat)

Tror du verkligen det?

Jåh

Det kanske man kan säga.

Jag kanske ska skriva en kommentar till Claes inlägg och säga att han får tänka -1 eftersom jag inte hade för avsikt att klicka på gilla-knappen.

Bare gör't!!!!

Förresten, vad föreställer din avatar? En röntgenbild av ditt inre? 😕

Redigerat av CHAE
Postat

Jåh

Bare gör't!!!!

Förresten, vad föreställer din avatar? En röntgenbild av ditt inre? 😕

Det är min hjärna du ser.

Nä jag säger inget för han blir så grinig då.

Postat (redigerat)

Det är min hjärna du ser.

Nä jag säger inget för han blir så grinig då.

OJ va GOTT! 😮

HEJ MEMPHY! 😄

edith: jävla sammanslagningar 😏😛

Redigerat av CHAE
Postat

VEM VARE! 😠

Vad görs?

😛

Pluggat till nu. Tenta imorn och på fredag. Ska chilla resten av kvällen.

Görurå?

Postat

😛

Pluggat till nu. Tenta imorn och på fredag. Ska chilla resten av kvällen.

Görurå?

Schwääät!

Ptja, inte mycket. Har varit ute och promenerat (och sparkat lagom casual med fötterna i höstlöven), lagat matlådor till veckan, lagt ett par solofigurer i en låt, lagt bas i samma låt och så har jag städat också.

Vårt liv är en aldrig sinande källa till inspiration hör du väl 😛

Postat (redigerat)

😳--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------😳

jag har fikat limpmackor. 😮

Grattis! 😳

Redigerat av Analogfreak
Postat (redigerat)

😳-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------😳

😄

HARU?? 😮 :o 😮 :o

va gott! 😑

Redigerat av Analogfreak
Postat (redigerat)

😳---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 😳

😱 :ph34r: 😱 :ph34r:

😳-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------😳 Redigerat av Analogfreak
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.