Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) Annars gillar jag KVR AC-box 🙂 http://www.kvraudio.com/get/1703.html Redigerat 16 oktober 2011 av Analogfreak
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag hörde att en del fick problem med att stoppa in nya Os:et? Gick det smärtfritt för dig? Jag ska snart uppdatera min ajfån. 😑 wOOt??!! Vaddå för problem? 😮 :o 😮 Det gick bra. Iofs, jag fick lov att säkerhetskopiera allting först (såklart) men sedan kom det upp en fråga om jag ville återställa fånen och då gjorde jag det. "Bäst att vara på den säkra sidan" typ. Jag har iofs inget minne av att jag ens vart promptad ang. det förra gången. I vilekt fall som helst så tog de en stund men allting vart kvar. Gud, jag vet inte ens om jag förstod det där stycket själv 😏😄
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Annars gillar jag KVR AC-box 🙂 http://www.kvraudio.com/get/1703.html Ser najs ut 🙂 Jag investerade i en beggad RigKontrol häromdagen och nu känns det som om jag verkligen kan utnyttja GR till fullo 🥰 Som sagt; GuitarRig goes funkis 😛
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 wOOt??!! Vaddå för problem? 😮 :o 😮 Det gick bra. Iofs, jag fick lov att säkerhetskopiera allting först (såklart) men sedan kom det upp en fråga om jag ville återställa fånen och då gjorde jag det. "Bäst att vara på den säkra sidan" typ. Jag har iofs inget minne av att jag ens vart promptad ang. det förra gången. I vilekt fall som helst så tog de en stund men allting vart kvar. Gud, jag vet inte ens om jag förstod det där stycket själv 😏😄 Ah okej. De va int värre än så då.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 GR = Guitar Rig, Gain Reduction, Gitarr Röv, Gäst Runk... hmm
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 GR = Guitar Rig, Gain Reduction, Gitarr Röv, Gäst Runk... hmm Pick your poison 😉 Grunk Runk! 😱😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Ja En gitarr röv vore skoj att ha
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag hittade min G-punkt redan förra veckan
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag hittade min G-punkt redan förra veckan Den har jag hittat för länge sedan... ...jaa inte din då. 😱
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag råkade klicka på gilla-knappen till ett inlägg av Claes som jag inte alls håller med honom om. Nu kommer jag inte kunna sova inatt.
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag hittade min G-punkt redan förra veckan G-punkten förra veckan och nu könshåren!! Grattis Fredrik, du håller på att bli vuxen 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) Den har jag hittat för länge sedan... ...jaa inte din då. 😱 Du kan få försöka hitta min om du är snäll. 🥰 G-punkten förra veckan och nu könshåren!! Grattis Fredrik, du håller på att bli vuxen 🙂 Tror du verkligen det? Redigerat 16 oktober 2011 av Analogfreak
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag råkade klicka på gilla-knappen till ett inlägg av Claes som jag inte alls håller med honom om. Nu kommer jag inte kunna sova inatt. 😆 Signaturvarning på den alltså 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 😆 Signaturvarning på den alltså 😉 Det kanske man kan säga. Jag kanske ska skriva en kommentar till Claes inlägg och säga att han får tänka -1 eftersom jag inte hade för avsikt att klicka på gilla-knappen.
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) Tror du verkligen det? Jåh Det kanske man kan säga. Jag kanske ska skriva en kommentar till Claes inlägg och säga att han får tänka -1 eftersom jag inte hade för avsikt att klicka på gilla-knappen. Bare gör't!!!! Förresten, vad föreställer din avatar? En röntgenbild av ditt inre? 😕 Redigerat 16 oktober 2011 av CHAE
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jåh Bare gör't!!!! Förresten, vad föreställer din avatar? En röntgenbild av ditt inre? 😕 Det är min hjärna du ser. Nä jag säger inget för han blir så grinig då.
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) Det är min hjärna du ser. Nä jag säger inget för han blir så grinig då. OJ va GOTT! 😮 *** HEJ MEMPHY! 😄 edith: jävla sammanslagningar 😏😛 Redigerat 16 oktober 2011 av CHAE
Memphis Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 VEM VARE! 😠 Vad görs? 😛 Pluggat till nu. Tenta imorn och på fredag. Ska chilla resten av kvällen. Görurå?
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 😛 Pluggat till nu. Tenta imorn och på fredag. Ska chilla resten av kvällen. Görurå? Schwääät! Ptja, inte mycket. Har varit ute och promenerat (och sparkat lagom casual med fötterna i höstlöven), lagat matlådor till veckan, lagt ett par solofigurer i en låt, lagt bas i samma låt och så har jag städat också. Vårt liv är en aldrig sinande källa till inspiration hör du väl 😛
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 😄 jag har fikat limpmackor. 😮 HARU?? 😮 :o 😮 :o va gott! 😑
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) 😳--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------😳 jag har fikat limpmackor. 😮 Grattis! 😳 Redigerat 16 oktober 2011 av Analogfreak
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) 😳-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------😳 😄 HARU?? 😮 :o 😮 :o va gott! 😑 Redigerat 16 oktober 2011 av Analogfreak
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) 😳---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 😳 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😳-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------😳 Redigerat 16 oktober 2011 av Analogfreak
Recommended Posts