Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Drog hem demon till ezkeys. Visade sej va mac-verisionen. 400 mb åt helvete. Å andra sidan är jag redan över 20 gb som är gränsen fär snabb nedladdning. Förra gången det hände kom jag upp i 28 gb innan jag dom märkte nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, nu är jag ju igång lite grann iallafall. Håller på att lista ut hur sonar funkar. Har kommit på att daws av den här typen är ganska djupa och komplicerade program. Skulle kanske funka bättre för mej med nåt enklare, typ mixcraft, men det är 1000 spänn till. Kanske kan låna av memphis?

Limpan har ju hjälpt till me mastringsgrejjen där... till ezmix. Han e grym!

Vad menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, nu är jag ju igång lite grann iallafall. Håller på att lista ut hur sonar funkar. Har kommit på att daws av den här typen är ganska djupa och komplicerade program. Skulle kanske funka bättre för mej med nåt enklare, typ mixcraft, men det är 1000 spänn till. Kanske kan låna av memphis?

Äsch.. så jedrans svårt är det inte! Ska ju i stort sett bara trycka på rec å spela in.

Hur svååårt kan de va??? 😆😄

....eller jo ganska svårt äre. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

förresten sadam du som tycker om texter

tror du "don't play with fire or you'll get burnt" fungerar som första rad i en låttext eller är det för svagt?

Det är ju mycket roligare att se folks ansiktsuttryck när man spelar av dom deras surt förvärvade.

hehe, vi kör inte om så mycket pengar (eftersom vi kommer att köra så många matcher och vi alla är studenter) så det är mest glada miner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...