Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Vore kul om Guitar Nilsson gjorde lite inlägg här också. 😄. Det är en trevlig gubbe som gillar rullband. 🙂 Vi har mailat varandra en hel del under den tid jag hade Time-Out från forumet. 😉 Jo de vore kul. Han verkar trevlig oxå. Jag tror att vi var på samma Johnny Winter konsert samtidigt.. 😱
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Hoppas han hittar sina In-Ears 🙂
Dingbats Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Man skulle börja mellanstadiet igen alltså. Helvete vad man skulle spöa klasskamraterna på fan ALLT
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 I Sjisjka bygger man nu en vindkraftpark. Entreprenadmaskiner och bilar har man transporterat dit på järnväg eftersom det inte finns en enda väg i sjisjka. Sjisjka ligger mellan Kiruna och Gällivare längs järnvägen och bilvägen går flera mil öster om järnvägen. http://www.o2.se/Upload/File/Projektbeskrivningar%20pdf/Projektbeskrivning%20Sjisjka%20110211.pdf
Guitar Nilsson Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jo de vore kul. Han verkar trevlig oxå. Jag tror att vi var på samma Johnny Winter konsert samtidigt.. 😱 Har missat snacktråderiet... Johnny Winter i Ö-vik? I går for jag o frun runt lite med husvangen, tänkte sova nånstans, men innan de va klart hade vi fare hem igen. Till Ljusne... Gjorde denna inspelning idag, det är en cover så den får inte va med annars. http://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-always-on-my-1
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Har missat snacktråderiet... Johnny Winter i Ö-vik? I går for jag o frun runt lite med husvangen, tänkte sova nånstans, men innan de va klart hade vi fare hem igen. Till Ljusne... Gjorde denna inspelning idag, det är en cover så den får inte va med annars. http://soundcloud.com/user7908154/h-kan-nilsson-always-on-my-1 Jo i ö-vik! Ja va där med mina bandmedlemar. 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jo i ö-vik! Ja va där med mina bandmedlemar. 😄 Om man inte har nån tillhörighet så blir man väl bara en lem 😊
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Och har man dessutom en lem så kanske man kan kalla sig för en lem-lem.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Hans penis ser ju ut som ett avtryck från en sko eller en platt kaktus utan taggar.
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Ja, AF varför time-out? 😲 Stationshuset såg najs ut. Slår vad om att man kan slå ut taket till nock och få världens trummrum 😛 Men det där med att isen ligger kvar verkar ju iofs helt galet. Du är inte så så mycket för värme va? På tal om Nårrlnnnd så tänker jag göra en version av Jämtlandssången snart 😑
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Hej Greijhn! Man syns inte om man är anonym men man kan fortfarande skriva saker. Men man syns fortfarande inte 😮😄 Jävla larv. Det är ju sådant här som gör att jag tvivlar på om jag öht existerar 😕 Nu ska jag bli synlig igen.
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Sådärja! Mycket bättre 😑 Det blir en kaffe på det, helt klart! 😮
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Hej Greijhn! Man syns inte om man är anonym men man kan fortfarande skriva saker. Men man syns fortfarande inte 😮😄 Jävla larv. Det är ju sådant här som gör att jag tvivlar på om jag öht existerar 😕 Nu ska jag bli synlig igen. Man är som Jesus, man finns men syns inte. 😱 ...och så kan man gå på vatten. 😳 :blink:
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Ser på nyheterna att man demonstrerat för kopter i den koptiska kyrkan. Då skulle jag hellre få höra lite om den helikoptiska kyrkan.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Nej jag gillar inte värme. Jag skulle kunna bo på Svalbard 😲
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Där gör dom helikoptern Precis Nusse! Du håller dig uppdaterad märker jag. 🥰
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Nej jag gillar inte värme. Jag skulle kunna bo på Svalbard 😲 va GOTT! 😮 Om du var tvungen att välja endera av dessa, vilket skulle du köra på; Amplitube eller GuitarRig? Förresten, jag visste inte att du var en Fender-kille 🥰😑
SadamJR Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Nej jag gillar inte värme. Jag skulle kunna bo på Svalbard 😲 Eller i kallax.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Eller i kallax. Där har jag ju nästan bott haha
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 va GOTT! 😮 Om du var tvungen att välja endera av dessa, vilket skulle du köra på; Amplitube eller GuitarRig? Förresten, jag visste inte att du var en Fender-kille 🥰😑 hmm Guitarrig eftersom plexi-sounden är så bra 🙂
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) hmm Guitarrig eftersom plexi-sounden är så bra 🙂 Mm. De är najsa 🙂 Är ingen ultramonstermonsterdist-kille men gillar de cleana och ovedrive:ade grejerna. Demade Amplitube men gillade inte det ngt vidare. Vete fan varför förresten, föll mig inte i smaken bara. Redigerat 16 oktober 2011 av CHAE
CHAE Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Fa-an vad flådigt allting vart med nya OS:et till ajjFånen 🥰
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Fa-an vad flådigt allting vart med nya OS:et till ajjFånen 🥰 Jag hörde att en del fick problem med att stoppa in nya Os:et? Gick det smärtfritt för dig? Jag ska snart uppdatera min ajfån. 😑
Recommended Posts