Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

den där medlemspresentationen luktar inte så lite ugglor i mossen...

Vilken tänker du på? Tycker det händer dagligdax nu att nån går igång direkt med sitt första inlägg. Börjar se guitar girl överallt. Att man är paranoid behöver inte betyda att man inte är föröljd.

Postat

Skulle koka löskokta ägg och så glömde jag bort dom för jag skulle försöka ställa in en precount i sonar. Dom stod på fullt blås i 20 minuter. Blir nog inte mera hårdkokt än så.

Postat

Skulle koka löskokta ägg och så glömde jag bort dom för jag skulle försöka ställa in en precount i sonar. Dom stod på fullt blås i 20 minuter. Blir nog inte mera hårdkokt än så.

...and that's how you roll 😎

Postat

det är bara fyra års skillnad 🙁

Fyra är inte mycket om båda är över 20, men betydligt mer om båda är under 20. 😛

Postat

Idag fascinerades jag av en balladifierad version av balladen And I Miss You, vilket matematiskt sett resulterar i en ballad upphöjt till 2, det vill säga en balladkvadrat. Balladifierar man i sin tur denna version får man teoretiskt sett en balladkubik.

🤪

Jag misstänker att denna balladkubik är så soft att den bara kan framföras typ genom att gnugga två nyfödda kattungar mot varandra eller nåt.

Postat

😳

Idag fascinerades jag av en balladifierad version av balladen And I Miss You, vilket matematiskt sett resulterar i en ballad upphöjt till 2, det vill säga en balladkvadrat. Balladifierar man i sin tur denna version får man teoretiskt sett en balladkubik.

🤪

Jag misstänker att denna balladkubik är så soft att den bara kan framföras typ genom att gnugga två nyfödda kattungar mot varandra eller nåt.

Men är det metal?

Postat

hehe, Hardcore.

Postat

PISTAGEGLASS

☺️

Men ditt svin! Det där lät ju förjävla gött osså har man ingenting mumsigt hemma alls. 😏😛
Postat

det är bara fyra års skillnad 🙁

3 år här. Och jag tycker verkligen att det inte är okej med en tjej född -97. 96:or går fint though.

Hon ska förhelvete börja 9:an Zak!

Postat

3 år här. Och jag tycker verkligen att det inte är okej med en tjej född -97. 96:or går fint though.

Hon ska förhelvete börja 9:an Zak!

fett nice ju!

Fängelse... xD

lagligt!!

Postat

Jag pratar inte nödvändigtvis om någon lag eller någon 19åring som dejtar en femtonåring. Skulle dock någon i min ålder synas ute på stan med en femtonåring och hon INTE var dennes dotter skulle personen förtjäna att springa in i en medborgardomstol i närmsta mörka gränd. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.