Micke H Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 Du bara sitter o väntar på tillfälle va? 😛 *slap* Lätt. ☺️ xD Du bara sitter o väntar på tillfälle va? 😛 Med din mamma tar tillfällena aldrig slut. 😑
Zakyath Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 Okej, Pazo din lilla kuksugare. Hur låter det nurå? Your browser does not support the HTML5 audio tag Blev väl en blandning av house och electro denna gången. 😛 fan tyckte andra partiet var ballt, men tycker du ska lägga lite mer tid på trummorna i början 🙂 håller med nay om handklappen 😄
Neosus Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 fan tyckte andra partiet var ballt, men tycker du ska lägga lite mer tid på trummorna i början 🙂 håller med nay om handklappen 😄 håller med zak, nay, å alla andra som håller med mig för att jag håller med dom.....såatte jobba vidare på´t, memphis 😄
Pazo Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 Okej, Pazo din lilla kuksugare. Hur låter det nurå? Your browser does not support the HTML5 audio tag Blev väl en blandning av house och electro denna gången. 😛 Asså, såhär i datorhögtalare låter det lite eeh, "tomt" kanske. eller ja iaf inte ihopklistrat 😕 Liksom olika ljud som inte har med varandra att göra 😕
Pazo Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 Fast det vara bara vnog dendär melodisynthen som var med från början som ligger på tok för högt i mixen. Resten funkar kasnke
Naymari Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 Måste komma på någon cool genre jag kan göra projektarbetet på nu i 3an. D: Funderar på någon electro- rock, eller indiepop, eller något Kent/Coldplay liknande. I dunno. 😕 Får göra klart denna EP:n först. Har en 3/4 dels mix kvar sen master 😑
Zakyath Postat 25 juni 2012 Postat 25 juni 2012 dixie jazz är väldigt underskattat om du vill testa något spännande...
Overkill Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Det jobbiga med att gå upp tidigt är att inte ens Nyhetsmorgon/Gomorron Sverige har börjat.
SadamJR Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Det jobbiga med att gå upp tidigt är att inte ens Nyhetsmorgon/Gomorron Sverige har börjat. Morrn för helvete. På min tid lyssnade vi på radion och det var ingen som beklagade sej över det.
CHAE Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Du bara sitter o väntar på tillfälle va? 😛 *slap* *clap* 😛
Naymari Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 dixie jazz är väldigt underskattat om du vill testa något spännande... Tror inte jag är tillräckligt musikalisk för att fixa jazz 😕 men har du något bra exempel?
SadamJR Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Blir det nåt bra det där windows 8? Jag tycker det verkar helskumt.
Micke H Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Blir det nåt bra det där windows 8? Jag tycker det verkar helskumt. Har inte provat det än, men jag tycker det verkar lovande. Fast Microsoft har ju statistiken emot sig - vartannat operativsystem måste suga. Och Windows 7 var bra.
Pazo Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Hur är det med benen idag? Är väl lite sega av jobbet igår bara. Annars nice.
SadamJR Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 (redigerat) Ännu mer problem med sonar. När jag öppnar pianorullen ser jag inga pianotangenter utan bara ett antal streck med beteckningen C 0, C 1 osv. Vet inte hur jag ska ändra det. Varenda gång jag sätter mej ner med detta program så är det nåt som strular. Var är neosus? Redigerat 26 juni 2012 av SadamJR
Zakyath Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Tror inte jag är tillräckligt musikalisk för att fixa jazz 😕 men har du något bra exempel? Kolla upp the original dixieland jazz band på spotify!
Memphis Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 (redigerat) fan tyckte andra partiet var ballt, men tycker du ska lägga lite mer tid på trummorna i början 🙂 håller med nay om handklappen 😄 Asså, såhär i datorhögtalare låter det lite eeh, "tomt" kanske. eller ja iaf inte ihopklistrat 😕 Liksom olika ljud som inte har med varandra att göra 😕 Fast det vara bara vnog dendär melodisynthen som var med från början som ligger på tok för högt i mixen. Resten funkar kasnke Bra kommentarer där, jag tackar. ☺️ Du har rätt om ljudbilden Pazo, behöver ratta ljuden o mixa bättre. Är mest låtidé än så länge. håller med zak, nay, å alla andra som håller med mig för att jag håller med dom.....såatte jobba vidare på´t, memphis 😄 Ehh, åkej! xD *clap* 😛 😄 **** Redigerat 26 juni 2012 av Memphis
Memphis Postat 26 juni 2012 Postat 26 juni 2012 Meh, skulle köpa biljetter till Swedish House maffia i stockholm i Nov, men så strulade grejer och så tog det slut på ett par timmar. 😏
Recommended Posts