Neosus Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 (redigerat) Kalles Kaviar är fan gott ibland. ...ninja på den. 😱 Redigerat 24 juni 2012 av Neosus
Micke H Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Bummer! 🙁 Då var det han som hade killer Instinct... 😠😛 Aja, det är dåligt med intressanta spel ute just nu. Hoppas på mer till nästa helg. Kalles Kaviar är fan gott ibland. ...ninja på den. 😱 😆
CHAE Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Aja, det är dåligt med intressanta spel ute just nu. Hoppas på mer till nästa helg. Är det något speciellt spel du hökar efter?
Micke H Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Är det något speciellt spel du hökar efter? Donkey Kong Country vore väldigt trevligt, men den brukar gå på ett par hundralappar. Vad som också vore RIKTIGT jäkla nice är Terranigma, men den brukar gå på över tusenlappen... 😱 Annars är det mest bara att utöka samlingen. ☺️
CHAE Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Donkey Kong Country vore väldigt trevligt, men den brukar gå på ett par hundralappar. Vad som också vore RIKTIGT jäkla nice är Terranigma, men den brukar gå på över tusenlappen... 😱 Annars är det mest bara att utöka samlingen. ☺️ Ah. Cool! När ser vi dig på Levels "Min favorit"-sida (i Retro-delen) XD Jag hade Donky Kong (Game & Watch) när jag var liten 😑 De där gamla liren går för riktigt svåra priser nuförtiden.
Fredrik71 Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Undrar vem sahara78 är egentligen? MBBAD, tippar jag på!! Rackarns svår PMS eller RMS 😛
Micke H Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Ah. Cool! När ser vi dig på Levels "Min favorit"-sida (i Retro-delen) XD Jag hade Donky Kong (Game & Watch) när jag var liten 😑 De där gamla liren går för riktigt svåra priser nuförtiden. Vissa av dom, men det går att fynda också. ☺️
Naymari Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Det vet jag visste vem de var! Spelat med hans dotter en gång t.o.m.! 😛 Spelat med hans dotter, eller "spelat" med hans dotter?
SadamJR Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Det vet jag visste vem de var! Spelat med hans dotter en gång t.o.m.! 😛 Ja då så.
SadamJR Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 MBBAD, tippar jag på!! Rackarns svår PMS eller RMS 😛 Annars är det ju en skaplig salva som första inlägg.
Naymari Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 (redigerat) Måste bara fråga, Är det fler än jag som färgkodar spåren i sina projekt?! Redigerat 24 juni 2012 av Naymari
Pazo Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Spelat med hans dotter, eller "spelat" med hans dotter? hur menar du?
CHAE Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Måste bara fråga, Är det fler än jag som färgkodar spåren i sina projekt?! Nope, jag gör också det. Färgkodning is teh greij 😑 När spårmängden springer upp i 30-40 spår så är det najs att ha lite vettig koll. Du och jag, Nay 🥰
Naymari Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 hur menar du? Spela musik eller ligga. Nope, jag gör också det. Färgkodning is teh greij 😑 När spårmängden springer upp i 30-40 spår så är det najs att ha lite vettig koll. Du och jag, Nay 🥰 Jag färgkodar alltid on the spot beroende på hur många spår det är. Masterbussar och masterspåret - vinrött Trummor - blå bas- lila/mörkblå Gitarrer- Gul & Rosa klavv, syntah, etc. - senapsgul Sång - Samma som trummorna fast i andra änden av mixern. FX Auxar - grön övrigt - Whatever. Sålänge det inte är skrigigt. Jag måste också ha spåren upplagda i rätt ordning. För att det ska gå och arbeta. Tvångstankar, hej!
SadamJR Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Vålerengen som jag har med på dagens trippel fick en man utvisad i 33e minuten.
SadamJR Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Lotta ramel var med i ett tvprogram där hon hävdade att storleken visst har betydelse.
CHAE Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 (redigerat) Jag färgkodar alltid on the spot beroende på hur många spår det är. Masterbussar och masterspåret - vinrött Trummor - blå bas- lila/mörkblå Gitarrer- Gul & Rosa klavv, syntah, etc. - senapsgul Sång - Samma som trummorna fast i andra änden av mixern. FX Auxar - grön övrigt - Whatever. Sålänge det inte är skrigigt. Jag måste också ha spåren upplagda i rätt ordning. För att det ska gå och arbeta. Tvångstankar, hej! Okej, jag kör såhär; Trummor + eventuella rytminstrument; mörkgröna Bas; ljusgrön Gitarrer; mörk-lila eller ljus-lila beroende på om det är komp eller solon/figurer Leadvox (+ eventuella stämarr); ljusblå Körer; mörkblå Synthar; rosa Bussar färglägger jag utifrån vad som skickas till dem F/X-bussar; gula Snacka om att färga musiken! 😄😛 Har ofta en template i Cubase som jag utgår ifrån; trumspår, bas, piano, två kompackar, två elkomp, två el-solo/figurer-spår, 5-8 sångstämsspår, ett gäng med leadvox + några extra just in case 🙂 Redigerat 24 juni 2012 av CHAE
Neosus Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Jag brukar oxå färga men oftast blir det jobbigt att ta bort färgen igen... det FASTNAR ju överAAALLT!!! 😠😱
Memphis Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Har aldrig beblandat mig i västkusten heller för den delen! Bara halmstad förra sommaren en sväng. Nämen det e förståligt då. Jag har inte så stor koll på andra sidan sverige får jag väl säga. 😛 Snacka om att färga musiken! 😄😛 😆 Badoom tisch! 😄
Naymari Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Okej, jag kör såhär; [...] Snacka om att färga musiken! 😄😛 Har ofta en template i Cubase som jag utgår ifrån; trumspår, bas, piano, två kompackar, två elkomp, två el-solo/figurer-spår, 5-8 sångstämsspår, ett gäng med leadvox + några extra just in case 🙂 Templates är egentligen skitsmart. Men jag använder det aldrig. At ha preamps som färgar är ju onödigt när man kan göra det i programmet ju 😱
Neosus Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Jag tror det får bli mackaroner å korv. Vad säger ni om DET?? Mvh//Matlagningskungen Deluxe
CHAE Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 hähä ☺️ Templates är egentligen skitsmart. Men jag använder det aldrig. At ha preamps som färgar är ju onödigt när man kan göra det i programmet ju 😱 😑 XD
Fredrik71 Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Jag tror det får bli mackaroner å korv. Vad säger ni om DET?? Mvh//Matlagningskungen Deluxe Lite beasås till det så blir det smaskens!!
CHAE Postat 24 juni 2012 Postat 24 juni 2012 Gud så äckligt! 😱 ..jaa beasås alltså. 😱 WHAT DID YOU SAY!?! 😠
Recommended Posts