SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Men det är så lite äldre dubstep låter. Modern dubstep är väldigt mycket mer intensiv. Här har du nått med lite mer drag i: http://www.youtube.com/watch?v=cwfWSX0FYlI Detta var helt ok. Jag kanske har missuppfattat alltihop. Det jag har förknippat med dub step är typ dansmusiken från helvetet. Spela en sån låt, och ring efter ambulansen.
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 FM-syntes. 4 eller 6 operatorer? Hade en dx7 en gång i världen. Begrep ingenting.
Overkill Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 4 eller 6 operatorer? Hade en dx7 en gång i världen. Begrep ingenting. Vet inte, minns bara att jag läst att det är FM-syntes dom använder sig av.
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Är det inte roligt att overkill är tillbaka. Trodde att han hade loggat ut för gott. Gör saknaden efter debatt och dingbats lättare att bära.
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Jag dödade en spindel igår. Nu kom världens skyfall Skyll dej själv.
Overkill Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Är det inte roligt att overkill är tillbaka. Trodde att han hade loggat ut för gott. Gör saknaden efter debatt och dingbats lättare att bära. Har inte tänkt vara kvar så länge. Man klarar sig fint (finare) utan forumet.
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Har inte tänkt vara kvar så länge. Man klarar sig fint (finare) utan forumet. Varför då?
Naymari Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 (redigerat) http://ordermusic.se...0-20-bas-v3-par Funderar på att köpa ett par sådana här. Allt jag läst låter bra även fast folk säger att de är lite diskantfattiga, Men att det går och fixa med rattarna dä bak. Ska in i början av nästa månad och lyssna. Står nog mellan de här, Yamaha HSM80 och Mackie MR8 MkII. Hum hum hum. Edit: Glömde länken x) Redigerat 23 juni 2012 av Naymari
Naymari Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Svåra kommer ju bli att jag får lyssna på dem i affärNs akustik och inte min :C
Neosus Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 http://ordermusic.se...0-20-bas-v3-par Funderar på att köpa ett par sådana här. Allt jag läst låter bra även fast folk säger att de är lite diskantfattiga, Men att det går och fixa med rattarna dä bak. Ska in i början av nästa månad och lyssna. Står nog mellan de här, Yamaha HSM80 och Mackie MR8 MkII. Hum hum hum. Edit: Glömde länken x) Ja man blir lite nyfiken. Jag tror det är bra grejjor det där.
CHAE Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Ja man blir lite nyfiken. Jag tror det är bra grejjor det där. Det tror jag också men precis som Nay säger så måste han ju lyssna i butiken vilket kan bli lite missvisande. Antar att det inte är fråga om att få låna hem ett par över ett dygn eller så, Nay? 😕 * * * Var uppe i förrådet häromdagen och hittade mitt gamla CHOCK-spel 🥰 Var ju smart nog att köpa alla fyra äventyren plus Nattens Fasor-modulen back in teh dej och allt låg nerpackat i the very same låda som jag trodde att jag tappat bort 2009 😛
Memphis Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 (redigerat) Inte vad jag kan minnas. 🤪 Då kan jag berätta att du har en okänd enäggstvilling 😮 det var nästan så jag tänkte hälsa. xD Fan va bakis jag varit idag. Har mått förjävligt. Redigerat 23 juni 2012 av Memphis
Naymari Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Det tror jag också men precis som Nay säger så måste han ju lyssna i butiken vilket kan bli lite missvisande. Antar att det inte är fråga om att få låna hem ett par över ett dygn eller så, Nay? 😕 Jo, den enda nackdelen är ju att jag får beställa hem då det finns inte en chans att jag tar med mig 30 kg monitorer på tåget xD Så då får jag ju skicka tillbaka.. Men jag ska fråga dem att om de som låter bäst i butiken inte funkar lika bra hemma om man kan köra return to sender så att säga. 😑 Om inte mina päron skjutsar mig, Men tror inte de är så pepp på att jag ska åka till hbg och ha beslutsångest i 25 timmar x) Då kan jag berätta att du har en ökänd enäggstvilling 😮 det var nästan så jag tänkte hälsa.x Du har en som satt på lunds central och lekte med telefonen.
Neosus Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Du har en som satt på lunds central och lekte med pillisnorveln. 😮😑
CHAE Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 (redigerat) Då kan jag berätta att du har en okänd enäggstvilling 😮 det var nästan så jag tänkte hälsa. xD Fan va bakis jag varit idag. Har mått förjävligt. Det finns en Micke look-a-like här i Västervik också 😑 Dock misstänker jag att look-a-like:en är något längre än längstah-Micke but still. Förra året såg jag en Dingbats look-a-like. Fast var du ute och söp så är det ju inte så konstigt att du såg micke look-a-like:en... Jag skriver det en gång till för säkerhets skull 😛 : look-a-like Redigerat 23 juni 2012 av CHAE
Naymari Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Det finns en Micke look-a-like här i Västervik också 😑 Alla hårdrockare ser ganska lika ut. De är typ som asiater 😱 Not racist
Micke H Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Ikväll ska jag supa med morsan. xD Eller ja, vi ska ta en öl på den lokala puben här. Ingen av oss har varit där.
Naymari Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Ikväll ska jag supa med morsan. xD Eller ja, vi ska ta en öl på den lokala puben här. Ingen av oss har varit där.
Neosus Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 va GOTT!! Jag öppnade nyss en öl. Staropramen! Är det metal eller är det metal? 😎 ..nä de e glas! 😑😱
Micke H Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 va GOTT!! Jag öppnade nyss en öl. Staropramen! Är det metal eller är det metal? 😎 Staropramen är awesome! 😮🥰 Tror banne mig jag ska ta en själv bara för det!! "Staropramen är ju jävligt gott...men är det metal?" xD
CHAE Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 (redigerat) va GOTT!! Jag öppnade nyss en öl. Staropramen! Är det metal eller är det metal? 😎 ..nä de e glas! 😑😱 Staropramen är awesome! 😮🥰 Tror banne mig jag ska ta en själv bara för det!! "Staropramen är ju jävligt gott...men är det metal?" xD Ha! 😮 Staropramen var teh very same ölsort jag köpte åt min sambo första gången vi var ute. Hennes favvo-öl btw 😑 (Hon är inte speciellt metal) Memories... 🥰 Skapligt soft idag. Vi tänkte köpa glass dra ut till Korparholmarna 🙂 Redigerat 23 juni 2012 av CHAE
Recommended Posts