Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

fyra timmar försvann typ för mig. nu är jag vaken och det verkar vara något orgieliknande pågåendes 😛

Om du är med i en orgie borde du veta det säkert.

Annons
Postat

Inatt drömde jag att Slej skulle flytta och dessutom hoppade han av forumet 😮😳🤪

Postat

Jag drömde att jag tog en av skruvarna som håller fast min sänggavel (dom är rätt kraftiga) och körde in den i örat. Det gjorde ont.

Sen vaknade jag av att jag hade kramp i benet.

Postat

Jag drömde att jag tog en av skruvarna som håller fast min sänggavel (dom är rätt kraftiga) och körde in den i örat. Det gjorde ont.

Sen vaknade jag av att jag hade kramp i benet.

😮 XD

Postat

Hur gammalt är detta med mr oizo? Gillar musikalisk humor, vilket jag tycker detta är. Tycker ändå att det låter som ett komp till en låt som aldrig kommer. Det kan va en generationsfråga.

Postat

hur menar du?

Ville bara ha några tips på bra dub step. Overkills tips lät som reggae dub från 70-talet tyckte jag. Var nog en av få i sverige som köpte såna plattor.

Postat

Ville bara ha några tips på bra dub step. Overkills tips lät som reggae dub från 70-talet tyckte jag. Var nog en av få i sverige som köpte såna plattor.

Men det är så lite äldre dubstep låter. Modern dubstep är väldigt mycket mer intensiv.

Här har du nått med lite mer drag i:

Postat

Hur gammalt är detta med mr oizo? Gillar musikalisk humor, vilket jag tycker detta är. Tycker ändå att det låter som ett komp till en låt som aldrig kommer. Det kan va en generationsfråga.

Den låten är från 99

Postat

😮 kanske flyttar ihop med tjejen så småningom men inte än. kommer dock inte lämna forumet vad jag vet... 😳

hej förresten! 😄

XD Helskumt att drömma om längstah ju. Det kan bli hur som helst 😛

Häjje Slej!

Postat

La roux var inte heller dum. Antar dock att det är en danslåt. Vad händer på dansgolvet där rytmen försvinner? Är det handsintheair då?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.