Naymari Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 ☺️ NONONONO SLUTA SLÅ IHOP GODDAMMIT AAH FUUUU :CC :CC Om inte slå ihop funktionen funnits så hadde jag vunnit
ironman Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 mobbning är riktigt tråkigt. bra att det motverkas! men spelar du lika rent å bra som yngwie då? Du skall få se en vacker dag 🙂 nu skall jag sova Sov gott
Neosus Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 Näe nu ska ja glutta teve medans den där förbajjade synten håller på att laddas ned. Herrå! 😄 ...eller nej jag menar, jag har ingen teve... 😱
Naymari Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 ...eller nej jag menar, jag har ingen teve... 😱 tv licens nissarna kom och knackade på hos min syster. Hon betalade inte licensen xD Hon gör de nu dock 😱
SadamJR Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 När jag var mindre gillade jag den där låten om hoppande grodor... King of rock'n'roll kanske den heter? Jäpp. En låt om en artist som bara har haft en hit, med hoppande grodor.
Neosus Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 Små grodorna? tv licens nissarna kom och knackade på hos min syster. Hon betalade inte licensen xD Hon gör de nu dock 😱 hahah 😄 Näe nu ska ja glutta teve medans den där förbajjade synten håller på att laddas ned. Nu haren stått på 0 sekunder ganska länge.. 🤪
CHAE Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 Är alla ute å super och lever ett herrans liv? Nope. Jag är duktigt mätt (och trött) though 😄😑
Neosus Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 Okay! ☺️ Jag orkar inte ladda ner den synten. Jag skiter i det helt enkelt! 😆😄
CHAE Postat 22 juni 2012 Postat 22 juni 2012 (redigerat) Nu regnar det (och har gjort det en stund). På tal om fullnissar; jag var ute och promenerade med tjejens pappa tidigare ikväll. Stötte ihop med ett gäng med random totalfulla kids. Det är ganska märkligt det där med att ungtuppar ska tuffa sig maximalt när de är med sina kompisar (och tjejer i synnerhet) 😏 En utav dem skulle såklart tuffa sig extra mycket och började veva med både mig och gobben. Någonting som gick åt helvete; grabbfan kunde knappt stå på benen 😮 Efter några sekunder av verkningslöst och planlöst vevande kaskadkräktes han. Dock inte på mig men däremot i sin kompis cykelkorg 😆 That kinda killed the party... 😱 @Grahn: mes! 😛 Grattis Slej till 33000 😄🥰😄😎 Redigerat 22 juni 2012 av CHAE
Guitar Nilsson Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Här ser det ut att bli en sunny day. Har vare o spela för midsommarsupare. Fan vad trött jag blir kan inte sova ändå!
Pazo Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Har du några tips på dub step och tocken där wobble man kan lyssna på? Supa och cykla, det är livet. Kan väl ge några! Men påminn mig imorgon för nu kommer jag inte komma ihåg sen! 😛
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 På måndag skall jag donera pengar till friends för deras arbete mot mobbing. Och jag kommer fortsätta donera tills den dagen jag dör. Och däremellan skriver du inlägg som dessa: "Jag tänker inte slösa mer tid på dig. Ena sekunden mobbar du och beter dig som ett svin för att i nästa sekund böla om din diabetes och hur synd det är om dig med fas3 osv. Kan du spela något instrument? Kan du ens göra musik? Vad fan gör du på ett musiker forum".
Pazo Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 tv licens nissarna kom och knackade på hos min syster. Hon betalade inte licensen xD Hon gör de nu dock 😱 "tv-licensnissarna"
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Kan väl ge några! Men påminn mig imorgon för nu kommer jag inte komma ihåg sen! 😛 Är du drucken?
Overkill Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Nu är klockan 04:39 och jag ska lägga mig. På måndag ska jag upp 5:45 igen. Circle of life.
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 Handlade mat för 1000 spänn idag 😎 Det blir inte mycket oxfilet.
SadamJR Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 (redigerat) Allan Turing fyller 100 år. En föregångare inom teoretisk datavetenskap innan tekniken fanns för att bygga en dator. Eftersom han var homosexuell när det var olagligt, blev han tvingad att ta östrogeninjektioner. I sviterna av det illamående detta orsakade tog han sitt liv genom att äta ett förgiftat äpple. How gay is that? Redigerat 23 juni 2012 av SadamJR
Zakyath Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 fyra timmar försvann typ för mig. nu är jag vaken och det verkar vara något orgieliknande pågåendes 😛
Zakyath Postat 23 juni 2012 Postat 23 juni 2012 ,,,det verkar fortfarande hålla igång! vilka är ens dessa människor
Recommended Posts