Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

har haft 2 svullardagar. falafelrullar och chokladkakor så det sprutar ur öronen. ojojoj. öl drack jag också. fast bara lite.

nu börjar en ny träningsvecka, men jag får nog ta det lite lugnt eftersom jag har känningar i båda knäna och ena axeln. men det kunde varit värre. det kunde varit klänningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssna på skivan igår. Ska nog lyssna igenom den idag också. Tycker den är bra men inte liksom något märkvärdigt egentligen!

Okej! Men den växer ju mer man lyssnar, jag lovar. Har lyssnat regelbundet på det albumet sedan i somras.

När jag o tjejjen just blivit tillsammans i Juni så lyssnade vi på henne när vi myste i parker så tänker på det när jag hör låtarna. 😊

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju naturligtvis därför skivan blir så extra bra för dig.

En bidragande orsak säkerligen men det är oerhört bra låtar. Bättre än den mesta popmusiken som görs för tillfället, rent låtskrivarmässigt. Instrumentarren som skapar grymt sköna harmonier, massvis med goa melodier och texter som sätter sig osv.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

En bidragande orsak säkerligen men det är oerhört bra låtar. Bättre än den mesta popmusiken som görs för tillfället, rent låtskrivarmässigt. Instrumentarren som skapar grymt sköna harmonier, massvis med goa melodier och texter som sätter sig osv.

Jag vet EXAKT vad du menar 😑

Edit: eeh vadå dum? Du menar jag

ja fika du!

ja de ska ja nog göra

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...