SadamJR Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Lyssnade lite på svenska deportees som fått bra kritik. Tyckte de var sådär. Nån som har nån åsikt. Nu lyssnar jag på nick heyward. Nån som hört talas om honom.
Fidden Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 har haft 2 svullardagar. falafelrullar och chokladkakor så det sprutar ur öronen. ojojoj. öl drack jag också. fast bara lite. nu börjar en ny träningsvecka, men jag får nog ta det lite lugnt eftersom jag har känningar i båda knäna och ena axeln. men det kunde varit värre. det kunde varit klänningar.
Dingbats Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Idag satte jag inte på datorn förns 14:08!!!! Hann med att båda måla och plugga innan! Och lunch! WOW
mrpimmy Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 är det redan julmusikdax alltså? Då får jag börja gräva efter noter.
Overkill Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Tror vi kan ha överdrivit inlämningsuppgiften lite. 21 sidor nu. Är väl lite latex fel iofs.
Memphis Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Satan i gatan. Enormt bra låt. Enormt bra album.
Pazo Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Satan i gatan. Enormt bra låt. Enormt bra album. Lyssna på skivan igår. Ska nog lyssna igenom den idag också. Tycker den är bra men inte liksom något märkvärdigt egentligen!
Memphis Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) Lyssna på skivan igår. Ska nog lyssna igenom den idag också. Tycker den är bra men inte liksom något märkvärdigt egentligen! Okej! Men den växer ju mer man lyssnar, jag lovar. Har lyssnat regelbundet på det albumet sedan i somras. När jag o tjejjen just blivit tillsammans i Juni så lyssnade vi på henne när vi myste i parker så tänker på det när jag hör låtarna. 😊 Redigerat 16 oktober 2011 av Memphis
Memphis Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Mekaniktenta imorn då. Ska väl gå bra intalar jag mig själv, känns hyfsat iaf.
Dingbats Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 När jag o tjejjen just blivit tillsammans i Juni så lyssnade vi på henne när vi myste i parker så tänker på det när jag hör låtarna. 😊 Det är ju naturligtvis därför skivan blir så extra bra för dig.
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 DIN MAMMA Växer..när ...eeeöööh...jag ly..... äh! 😑 Ska man fika kanske? 😕
Memphis Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) Det är ju naturligtvis därför skivan blir så extra bra för dig. En bidragande orsak säkerligen men det är oerhört bra låtar. Bättre än den mesta popmusiken som görs för tillfället, rent låtskrivarmässigt. Instrumentarren som skapar grymt sköna harmonier, massvis med goa melodier och texter som sätter sig osv. Redigerat 16 oktober 2011 av Memphis
Neosus Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 (redigerat) En bidragande orsak säkerligen men det är oerhört bra låtar. Bättre än den mesta popmusiken som görs för tillfället, rent låtskrivarmässigt. Instrumentarren som skapar grymt sköna harmonier, massvis med goa melodier och texter som sätter sig osv. Jag vet EXAKT vad du menar 😑 Edit: eeh vadå dum? Du menar jag ja fika du! ja de ska ja nog göra Redigerat 16 oktober 2011 av Neosus
Memphis Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Jag gillar Drake's skiva BETYDLIGT mkt mer! 😄 Nick Drake? Jag vet EXAKT vad du menar 😑 🥰
Recommended Posts