Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Och nån film är det ju ingen idé att se idag heller för de håller på och skramlar ute i köket. Jag ska aldrig mer bo tillsammans med andra mänskor.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 ...jag har ingen teve. 😱 ...nu ska ja se på teve. 😱 Varför har du ingen tv?
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Mördare okänd är bäst. Den räknas som polisserie såg jag nu.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Sherlock Holmes glömde jag. Den är ju egentligen bäst.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Tindersticks ska jag notera att jag ska lyssna på. Hade det inte varit för Dangbats resp Iverkull så hade jag nog aldrig kommit i kontakt med The Books respektive The Wild beasts. Detta tackar jag härmed för! SadamJr, nu pratar Maud Olofsson om härskartekniker och Göran Persson i reprisen av senaste Skavlan.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Tindersticks ska jag notera att jag ska lyssna på. Hade det inte varit för Dangbats resp Iverkull så hade jag nog aldrig kommit i kontakt med The Books respektive The Wild beasts. Detta tackar jag härmed för! SadamJr, nu pratar Maud Olofsson om härskartekniker och Göran Persson i reprisen av senaste Skavlan. Vad har du lyssnat på av The Books?
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vad har du lyssnat på av The Books? Jag lyckades nog lyssna på alla låtarna på alla plattorna för ett tag sedan.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Maud Olofsson sa att Berlusconi kom fyrtio minuter försent och att det var ett tecken på härskarteknik från hans sida. Det hade det ju aldrig varit om hon inte väntat på honom. 😆
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Jag lyckades nog lyssna på alla låtarna på alla plattorna för ett tag sedan. DUKTIG 🥰 Take Time är deras bästa låt. Inte bara deras heller, utan världshistoriens bästa låt.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 DUKTIG 🥰 Take Time är deras bästa låt. Inte bara deras heller, utan världshistoriens bästa låt. 😳😮😮 PRECIS när du skrev detta och la upp detta, så var jag inne på deras webbsida och lyssnade just på den låten från just den skivan!!!!!!!!!!!! 😮😮
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Sonic Youth lär tillhöra en genre som kallas "low-fi" enligt en förståsigpåare på kultur-tv. Är The Books också low-fi-genren?
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 😳😮😮 PRECIS när du skrev detta och la upp detta, så var jag inne på deras webbsida och lyssnade just på den låten från just den skivan!!!!!!!!!!!! 😮😮 a young girl climbed into a tree one day she climbed down from the tree the next day: god bless her sex hahaha there is no remembrance of former things time and a time and a time and a time time and a time and a time and a time take time take time take time take time
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Sonic Youth lär tillhöra en genre som kallas "low-fi" enligt en förståsigpåare på kultur-tv. Är The Books också low-fi-genren? Lofi är lika lite en genre som hifi är en genre. Det betyder ju bara hur "fint" det låter, hur slickt och noga producerat. Och The Books är näppeligen lofi.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Kan det t.o.m. ha varit Jools Holland som sa detta om low-fi som genre... eller nån på Kulturnyheterna?? *funderar*
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vet någon var man kan hitta den här filmen (Uttagningen)? Det är några handbollsscener i den som jag sitter på läktaren i, men har aldrig sett den.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 (redigerat) Tyvärr. EDIT: på båda Redigerat 2 oktober 2011 av Dingbats
Neosus Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vet någon var man kan hitta den här filmen (Uttagningen)? Det är några handbollsscener i den som jag sitter på läktaren i, men har aldrig sett den. Mejl och fråga www.illusionfilm.se kanske? 😑
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Varför finns det inga bra kända manliga bloggare?
slejnard Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 jag har gjort den filmen och har ett exemplar och jag kan köpa den DN åt dig 😑 eller vänta nu 😕
Neosus Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Har du käkat nudlar så länge? 😳 jaaaaa slå mig hårt.. värsta superninjan
Recommended Posts