Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och nån film är det ju ingen idé att se idag heller för de håller på och skramlar ute i köket. Jag ska aldrig mer bo tillsammans med andra mänskor.

Postat

Tindersticks ska jag notera att jag ska lyssna på.

Hade det inte varit för Dangbats resp Iverkull

så hade jag nog aldrig kommit i kontakt med

The Books respektive The Wild beasts.

Detta tackar jag härmed för!

:rolleyes:

SadamJr, nu pratar Maud Olofsson om härskartekniker och Göran Persson i reprisen av senaste Skavlan.

Postat

Tindersticks ska jag notera att jag ska lyssna på.

Hade det inte varit för Dangbats resp Iverkull

så hade jag nog aldrig kommit i kontakt med

The Books respektive The Wild beasts.

Detta tackar jag härmed för!

:rolleyes:

SadamJr, nu pratar Maud Olofsson om härskartekniker och Göran Persson i reprisen av senaste Skavlan.

Vad har du lyssnat på av The Books?

Postat

Maud Olofsson sa att Berlusconi kom fyrtio minuter försent och att det var ett tecken på härskarteknik från hans sida. Det hade det ju aldrig varit om hon inte väntat på honom.

😆

Postat

Jag lyckades nog lyssna på alla låtarna på alla plattorna för ett tag sedan.

DUKTIG 🥰

Take Time är deras bästa låt. Inte bara deras heller, utan världshistoriens bästa låt.

Postat

DUKTIG 🥰

Take Time är deras bästa låt. Inte bara deras heller, utan världshistoriens bästa låt.

😳😮😮

PRECIS när du skrev detta och la upp detta, så var jag inne på deras webbsida och lyssnade just på den låten från just den skivan!!!!!!!!!!!!

😮😮

Postat

Sonic Youth lär tillhöra en genre som kallas "low-fi" enligt en förståsigpåare på kultur-tv. Är The Books också low-fi-genren?

Postat

😳😮😮

PRECIS när du skrev detta och la upp detta, så var jag inne på deras webbsida och lyssnade just på den låten från just den skivan!!!!!!!!!!!!

😮😮

a young girl climbed into a tree one day

she climbed down from the tree the next day: god bless her

sex hahaha

there is no remembrance of former things

time and a time and a time and a time

time and a time and a time and a time

take

time

take

time

take

time

take

time

Postat

Sonic Youth lär tillhöra en genre som kallas "low-fi" enligt en förståsigpåare på kultur-tv. Är The Books också low-fi-genren?

Lofi är lika lite en genre som hifi är en genre. Det betyder ju bara hur "fint" det låter, hur slickt och noga producerat. Och The Books är näppeligen lofi.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.