Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

härligt att höra 😑

fan jag måste börja sitta och öva dagligen med metronom, det här är det tightaste jag får till det har satans svinriffet

Redigerat av Zakyath
Postat

härligt att höra 😑

fan jag måste börja sitta och öva dagligen med metronom, det här är det tightaste jag får till det har satans svinriffet

Fan, Vad du skriver coola riff! ☺️

Postat

Fifan vad jag trivs. ☺️

härligt att höra 😑

Det låter bra! 😄

Postat

Fan, Vad du skriver coola riff! ☺️

Det låter bra! 😄

vissa lär sig spela snabba solon, vissa lär sig spela tight, vissa lär sig sjunga... jag riffar 😄 har fan inte lärt mig en låt på säkert 3-4 år nu

Postat

Gjorde det här förut på en halvtimma knappt. Kan det bli något mån tro?

Riktigt klyshig mainstream house. 😄

Postat

Coolt najs! ☺️

Postat

det låter fan gött, "på riktigt", eller vad säger man? lite bastungt kanske!

Coolt najs! ☺️

Tack som fan! Kul att höra. 😄

Postat

Häftigt. En hatt till.

Postat

Häftigt. En hatt till.

Nice!

Tänkte göra en hel del house i sommar och höst, lite mer seriöst än jag gjorde sist gång jag var inne på det för ett par år sedan.

Ska bli sköjj! Känner en kille jag ska sammarbeta lite med. Och så ska jag köpa denna. ☺️

235492.jpg

Postat

Asså jag vet inte. 😱

Gillar det inte riktigt. Men kan inte sätta fingret på vad iheller 😱

Postat

Asså jag vet inte. 😱

Gillar det inte riktigt. Men kan inte sätta fingret på vad iheller 😱

det är för att du inte är del av publiken 😄

Postat

härligt att höra 😑

fan nu när jag lyssnar på efterhand låter det väl ganska otight ändå? speciellt där vid sliden och efter

Postat

fan nu när jag lyssnar på efterhand låter det väl ganska otight ändå? speciellt där vid sliden och efter

PÅ me lite trummor å bas så ska du få se på självaste hit-låten.

Postat

😄

aa nä fan får nog ta och spela om det där någon annan dag... strängarna är ändå gamla, så lika bra att ta och spela in på nytt sen och få det rätt redan från början! ska fan ta och försöka få den här låten någorlunda färdig...

Postat

Låter lite amatör fortfarande om jag ska vara ärlig 😕

Postat

"Trots att populariteten för electro-genren inte visar några tecken på att minska, har vi den här veckan börjat skymta en ny stil: electro blandat med wobbliga dubstep-basar. Vi har lyckats fånga in två bibliotek som spelar på denna trend."

är ungefär som att 1994 säga:

"Trots att populariteten för glamrocken inte visar några tecken på att minska, har vi den här veckan börjat skymta en ny stil: grunge."

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.