Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Anyways, vi får celebert besök av tjejens päron 🙂🥰 Eventuellt kommer fåzzan hit en kort sväng också. Bråzzan är tydligen fullt upptagen med någonting 😏 (som jag givetvis glömt bort 😛 )

Blir tämligen soft och trevligt 😑☺️

Annons
Postat (redigerat)

Hm.

'Kej.

good luck with that one, baby...

😛

Nämen blir storfirande ute mot kusten me massa fölk. ☺️ Känner några av dem iaf. Durå? 🙂

EDIT. Hopp, du svarade på frågan innan jag hann ställa den. xD

Låter soft och trevligt! ☺️

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Nu: natten.

S(t)imma lugnt längsta 😄

[...]

EDIT. Hopp, du svarade på frågan innan jag hann ställa den. xD

Låter soft och trevligt! ☺️

Jäpp, jag var snabbare än dig...

surprised_owl.jpgtumblr_m1r8qoCZZZ1r1h5gdo1_400.jpg

Jäpp, blir najs

Redigerat av CHAE
Postat

8 vita dagar. HA!

Amatör.

Jag bröt min vita vår på nästan 6 månader för ett tag sedan 😄

... och på tal om sviter, vad är jag nu? platinamunk? diamantmunk?

Dags att kissa!

och, uppenbarligen, att dissa.

men ha det så skönt.

Postat

väntar på mail från artutia på min gratis moog plugg 😮

Jag fick mail och har installerat. Funkade bra även om deras server dog några ggr.

Postat

är den bra?

Ja. Du har så vitt allt du hade på en riktig minimoog + att den är polyfon + att det följer med massor av bra ljud och du kan spara dina egna. Det som är dolt är arpeggiator, effekter och modulationsmatrix som inte fanns på riktiga minimoog, om jag förstått det hela rätt.

Postat

Ja. Du har så vitt allt du hade på en riktig minimoog + att den är polyfon + att det följer med massor av bra ljud och du kan spara dina egna. Det som är dolt är arpeggiator, effekter och modulationsmatrix som inte fanns på riktiga minimoog, om jag förstått det hela rätt.

cool! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.