Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

hehe, jag e rätt säker på brädan faktiskt! Men jag hoppar inte så e ju inte jättefarligt, och har ju ryggskydd, hjälm, ev handledsskydd, så e ju rätt lugnt. Men visst har jag försäkring.

Är du mycket för att åka skidor/bräda i fjällen då?

Det går nog inte riktigt ihop med mina krämpor tyvärr, men förr tyckte jag att det var kul att åka skidor. Det där med bräda har jag aldrig förstått mej på. Det går långsammare och man blir mer orörlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går nog inte riktigt ihop med mina krämpor tyvärr, men förr tyckte jag att det var kul att åka skidor. Det där med bräda har jag aldrig förstått mej på. Det går långsammare och man blir mer orörlig.

Asså okej. 😕 Låter jättetrist.

Var har du varit och åkt?

Förstår vad du menar med mer orörlig men man vänjer sig snabbt, men däremot går det ju inte långsamt! Kan komma upp i höga hastigheter, dock kanske inte riktigt som skidor förstås. Jag tycker det är så mycket enklare eftersom det är mindre saker att hålla koll på. Fyra grejer e way too much. 😄 En är kanon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen är lärningskurvan för snowboard inte den roligaste, helvete vad man slår sig innan man kommer in i det. Sen är det som en dröm. 😄

Aldrig i livet, nu kommer jag vara asförbannad på dig i minst ett halvår.

eller nä förresten, nu har det gått över ☺️

Sedär du är full av kärlek att ge. 🥰 Ge det till tjejjerna istället. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...