Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) jag har haft tjejen på besök 😑 🥰 Jag e fan glad för din skull, att du också hittat en tjejj Slejj! ☺️ Redigerat 15 oktober 2011 av Memphis
slejnard Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 🥰 Jag e fan glad för din skull, att du också hittat en tjejj Slejj! ☺️ Du å jag å tjejerna! ☺️
SadamJR Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 hehe, jag e rätt säker på brädan faktiskt! Men jag hoppar inte så e ju inte jättefarligt, och har ju ryggskydd, hjälm, ev handledsskydd, så e ju rätt lugnt. Men visst har jag försäkring. Är du mycket för att åka skidor/bräda i fjällen då? Det går nog inte riktigt ihop med mina krämpor tyvärr, men förr tyckte jag att det var kul att åka skidor. Det där med bräda har jag aldrig förstått mej på. Det går långsammare och man blir mer orörlig.
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Yepp! ☺️ ninja. ☺️ Redigerat 15 oktober 2011 av Memphis
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Det går nog inte riktigt ihop med mina krämpor tyvärr, men förr tyckte jag att det var kul att åka skidor. Det där med bräda har jag aldrig förstått mej på. Det går långsammare och man blir mer orörlig. Asså okej. 😕 Låter jättetrist. Var har du varit och åkt? Förstår vad du menar med mer orörlig men man vänjer sig snabbt, men däremot går det ju inte långsamt! Kan komma upp i höga hastigheter, dock kanske inte riktigt som skidor förstås. Jag tycker det är så mycket enklare eftersom det är mindre saker att hålla koll på. Fyra grejer e way too much. 😄 En är kanon.
Dingbats Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Nu får ni sluta upp med det här med tjejer! 😠 Vi sluter upp bakom alla med tjejproblem.
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Nu får ni sluta upp med det här med tjejer! 😠 fölåt 😕
Fidden Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 fölåt 😕 Aldrig i livet, nu kommer jag vara asförbannad på dig i minst ett halvår. eller nä förresten, nu har det gått över ☺️
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Sen är lärningskurvan för snowboard inte den roligaste, helvete vad man slår sig innan man kommer in i det. Sen är det som en dröm. 😄 Aldrig i livet, nu kommer jag vara asförbannad på dig i minst ett halvår. eller nä förresten, nu har det gått över ☺️ Sedär du är full av kärlek att ge. 🥰 Ge det till tjejjerna istället. 😄
Fidden Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Sedär du är full av kärlek att ge. 🥰 Ge det till tjejjerna istället. 😄 jag är full av skit också... det brukar bli så att jag ger lite av varje, och då blir det sällan bra 😆
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 jag är full av skit också... det brukar bli så att jag ger lite av varje, och då blir det sällan bra 😆 xD Ingen är perfekt. Så ere.
Fidden Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 prefekt kan man däremot vara. det är nog ganska bra det också.
Neosus Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Måste sova, herrå krappar! Hare! 😄 jag är defekt
SadamJR Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Var har du varit och åkt? Det är länge sen och jag har bara åkt lokalt. Backen i kisa är den största jag har åkt i. Tyckte oxå egentligen bäst om längdskidor. Det är nog den enda konditionsträning jag har gillat.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 MODO vann över Luleå. 😄 Underbart! Heja MODO!
ironman Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Det var en intressant blogg dingbats, Vackert det där med böckerna. Hur startar man en blogg? Sadam vad för krämpor har du?
ironman Postat 16 oktober 2011 Postat 16 oktober 2011 Skateboard är nog den roligaste sporten som finns
Recommended Posts