Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

jag har haft tjejen på besök 😑

🥰

Jag e fan glad för din skull, att du också hittat en tjejj Slejj! ☺️

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

hehe, jag e rätt säker på brädan faktiskt! Men jag hoppar inte så e ju inte jättefarligt, och har ju ryggskydd, hjälm, ev handledsskydd, så e ju rätt lugnt. Men visst har jag försäkring.

Är du mycket för att åka skidor/bräda i fjällen då?

Det går nog inte riktigt ihop med mina krämpor tyvärr, men förr tyckte jag att det var kul att åka skidor. Det där med bräda har jag aldrig förstått mej på. Det går långsammare och man blir mer orörlig.

Postat

Det går nog inte riktigt ihop med mina krämpor tyvärr, men förr tyckte jag att det var kul att åka skidor. Det där med bräda har jag aldrig förstått mej på. Det går långsammare och man blir mer orörlig.

Asså okej. 😕 Låter jättetrist.

Var har du varit och åkt?

Förstår vad du menar med mer orörlig men man vänjer sig snabbt, men däremot går det ju inte långsamt! Kan komma upp i höga hastigheter, dock kanske inte riktigt som skidor förstås. Jag tycker det är så mycket enklare eftersom det är mindre saker att hålla koll på. Fyra grejer e way too much. 😄 En är kanon.

Postat

fölåt 😕

Aldrig i livet, nu kommer jag vara asförbannad på dig i minst ett halvår.

eller nä förresten, nu har det gått över ☺️

Postat

Sen är lärningskurvan för snowboard inte den roligaste, helvete vad man slår sig innan man kommer in i det. Sen är det som en dröm. 😄

Aldrig i livet, nu kommer jag vara asförbannad på dig i minst ett halvår.

eller nä förresten, nu har det gått över ☺️

Sedär du är full av kärlek att ge. 🥰 Ge det till tjejjerna istället. 😄

Postat

Sedär du är full av kärlek att ge. 🥰 Ge det till tjejjerna istället. 😄

jag är full av skit också... det brukar bli så att jag ger lite av varje, och då blir det sällan bra 😆

Postat

jag är full av skit också... det brukar bli så att jag ger lite av varje, och då blir det sällan bra 😆

xD

Ingen är perfekt. Så ere.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

😄

😄

Postat

Var har du varit och åkt?

Det är länge sen och jag har bara åkt lokalt. Backen i kisa är den största jag har åkt i. Tyckte oxå egentligen bäst om längdskidor. Det är nog den enda konditionsträning jag har gillat.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

MODO vann över Luleå. 😄

Underbart! Heja MODO!

Postat

Det var en intressant blogg dingbats, Vackert det där med böckerna. Hur startar man en blogg?

Sadam vad för krämpor har du?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.