Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vet inte om det gör mig vuxen, men det ska faktiskt bli kul att träffa morsan, även om vi gör det rätt ofta. Känns som jag fått en fin relation till morsan på senare år. 😑

Annons
Postat

Jag vet inte om det gör mig vuxen, men det ska faktiskt bli kul att träffa morsan, även om vi gör det rätt ofta. Känns som jag fått en fin relation till morsan på senare år. 😑

🥰
Postat

Japp. Ska jobba med en del roliga saker och sedan ska jag och min handledare skriva een artikel som vi ska försöka få publicerad i en nationalekonomisk/statistik tidskrift.

Och för detta får du betalt?

Postat

Alldeles nyss sjöng jag Frustrate, en av våra låtar, utan att jag tänkte på det. Det måste vara ett gott tecken.

Postat

Jag är ju ledig och har ingenting att göra på hela dagen x)

Bra. Då kilar du förbi oss och städar upp lite. Kan du handla hem lite käk så är det också kanon. Toppen tårtsmulan, vi säger så 🙂😛

Postat

Bra. Då kilar du förbi oss och städar upp lite. Kan du handla hem lite käk så är det också kanon. Toppen tårtsmulan, vi säger så 🙂😛

haha 😛😱

Postat

Lite ego, men tyckte det var en rolig grej:

fore-efter.jpg

Mycket har hänt på 9 år. xD

Aaaaaawww 🥰

Postat

Kepsen är där för att dölja begynnande flintskallighet?

Isåfall försvann den med åren eftersom jag på den högra inte har (vad jag vet) någon flintskallighet.

Du har inte gått till frisören sen dess? 😕

Jo, jag är där hyfsat ofta. Jag låter dom bara inte göra så mycket annat än klippa topparna. 😉

Jo nu ser jag. Hur hammal är du till vänster?

16 eller 17 år tror jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.