Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Syrran har varit inne hos dom där vargarna.

Mm läskigt det där 😱 Kompisen gjorde ett mittuppslag på just de där vargarna i vintras. Bruden (som bokstavligt talat slets i stycken) var med i det reportaget 😱

Postat

Mm läskigt det där 😱 Kompisen gjorde ett mittuppslag på just de där vargarna i vintras. Bruden (som bokstavligt talat slets i stycken) var med i det reportaget 😱

Slets hon i stycken?

Postat

Slets hon i stycken?

Som jag fattade det som så blev hon det. I vilket fall som helst är det ruskigt som fän 🙁

Postat

Varma myxbyxor... 🥰

Har du kissat på dig? 😳😱

* * *

Vem i längsta hade en Gretsch? Är det Nay eller Zak? I så fall, vilken Gretsch är det frågan om?

Postat

Memphis!!! 🥰

Har du hängt på MetalTown med debatt? 😮

Från torkskåpet. 😏

Jaså jaha... okej. Saaaawry my bad 😱😊

Postat

Heeej! 😄

Sinnesjukt trött men har haft riktigt härlig helg. Varit på brorsans bröllop som var otroligt fint och lyckat.

Jag spelade gura o sjöng me en brorsa o min syrra på middagsfesten. Gick asbra.

Allt avslutades me att alla fick skicka upp sånna där flygande lyktor i himlen. 😮 Fett ball. ☺️

Postat

Har lekt massa med mina systerdöttrar också, som jag typ knappt träffat tidigare. Riktigt härliga krabater. 😄

Ska läsa ikapp nu. 😑

Läget me er då? 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.