Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Får trösta mig med att jag nog ligger jävligt bra till i vintipset efter detta. Mina värsta kombatanter hade dessutom tippat på ukraina i den andra matchen.

Postat

Vinner du nåt på ditt resultattippande? Jag tycker det verkar hopplöst svårt.

Det är på UEFA:s sajt, så det är gratis. Fick ju rätt på vem som vann iaf, men resultaten är svåra att sätta.

Postat

Sen gillar jag isaksson, men hur det kan undgå kommentatorerna att han slänger in ett mål trots repris på repris är oxå obegripligt.

Postat (redigerat)

Anders svensson, bäst på plan. Gillar inte den här förbundskapten.

Mm. Isaksson skötte sig såklart bra 😑

Isaksson-ninjad av sadam

Redigerat av CHAE
Postat

Fan vet om inte britterna höll grytan kokande för länge på svenskarna. De skapade inte mycket mot slutet där utan gick in för att trötta ut svensken.

Bleh. It's a sad day for swedes everywhere.

Postat

Undrar om debatt hänger på Metal Town nu? 😕 Eller memphis?

Postat

Och chae, pedalkungen, skriver om att familjen går före. Hmm.

[...]

😄

Gå och lägg dig nu, sadam 😛

Postat

Låter nästan för vilt för mej. Får nog ta med mej rullatorn.

Mitt firande kommer börja på arbetsförmedligen, och sedan kort därefter sluta med att jag sitter och gråter i ett hörn av sängen, typ.

Postat

Mitt firande kommer börja på arbetsförmedligen, och sedan kort därefter sluta med att jag sitter och gråter i ett hörn av sängen, typ.

Inte alls. Hela arbetsmarknaden kommer att slå frivolter av glädje när en så eminent förmåga blir anställningsbar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.