slejnard Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 gjorde en omelett på bacon ägg lök paprika tomat ost grädde. satt som en smäkk! ☺️ NU KAFFE!!! 😮 akffe ffs! 😏
SadamJR Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 gjorde en omelett på bacon ägg lök paprika tomat ost grädde. satt som en smäkk! ☺️ NU KAFFE!!! 😮 akffe ffs! 😏 Din lyxlirare.
slejnard Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 de här sabbath-låtarna ska vi köra. blir kul att leka toni iommi.: > War pigs > Fairies were boots > Hand of doom > N.I.B > Iron man > Symtom of The universe
CHAE Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Akffe is teh shit Akffe is teh greij indeed 😠😑 de här sabbath-låtarna ska vi köra. blir kul att leka toni iommi.: > War pigs > Fairies were boots > Hand of doom > N.I.B > Iron man > Symtom of The universe Ska du fucka upp fingrarna och köra med vaxditos då'rå eller...? 😳😛
SadamJR Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 de här sabbath-låtarna ska vi köra. blir kul att leka toni iommi.: > War pigs > Fairies were boots > Hand of doom > N.I.B > Iron man > Symtom of The universe Kan ni inte välja nåt annat band?
slejnard Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 nä jag kör med alla fingrar! 😮 fuskar...😛 Kan ni inte välja nåt annat band? det blir för svårt. 😑
CHAE Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 (redigerat) @Micke: skarabéen är cool men inte så guldig va? 😱 Tycker du borde köra den i typ blåsvart eller så. DET vore ball! 🙂 Redigerat 15 juni 2012 av CHAE
CHAE Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Kan ni inte välja nåt annat band? Mora Träsk? sabbath har coola riff....enkla men genialiska. Jäpp, Mora Träsk it is alltså 😑😛
SadamJR Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 sabbath har coola riff....enkla men genialiska. Trodde att jag var lite oförskämd där ett tag, men det rann tydligen av.
slejnard Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 det här är TUNGT! : http://www.youtube.com/watch?v=q-uiGb-UwdM Trodde att jag var lite oförskämd där ett tag, men det rann tydligen av. 😄 näråå. Mora Träsk? Jäpp, Mora Träsk it is alltså 😑😛 😆
SadamJR Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Lyssnar på icicle works. Ett band som jag är helt övertygad om att ingen här nånsin har hört eller hört talas om.
CHAE Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Ok, fußball. Avspark 20.45. Spännande. Vi traskar nog ner till galna-fotbiolls-grannen och hans tjej och hänger. Känner mig tämligen yster och spontanladdad inför matchen. Tror 4-3 till Sverige. * * * Idag lade jag in om min fem-veckorssemester 🙂
CHAE Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Så här dax om ett år åker naymari på flak. Så länge han inte hänger utanför flaket så är jag Kool & the Gang 😑 Tror iofs att Nay tar den där dagen med lugn. Inget onödigt jidder från den killen, liksom. Själv tog jag studenten för 14 år sedan 😱
CHAE Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Du börjar bli gammal! Jag har varit gammal läääääänge 😆😎 Känsn helt okej though 😑
Neosus Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Jag har varit gammal läääääänge 😆😎 Känsn helt okej though 😑 Gammal???? TILLÅT MIG ATT LE.......eller skratta.... HAHAHAHAHAHAHAHAHA 😆 :lol: 😆 :lol: ...eller nej. Skojar bara! 😑😱😊
SadamJR Postat 15 juni 2012 Postat 15 juni 2012 Så länge han inte hänger utanför flaket så är jag Kool & the Gang 😑 Tror iofs att Nay tar den där dagen med lugn. Inget onödigt jidder från den killen, liksom. Själv tog jag studenten för 14 år sedan 😱 Fast på min tid fick man inte åka på flak så jag tänkte hänga på naymari.
Recommended Posts