SadamJR Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Som vadå. Har nog råkat gå vidare till hans sida med länken som finns på din sida och fortfarande trott att jag var på din sida märker jag nu.
Dingbats Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Har nog råkat gå vidare till hans sida med länken som finns på din sida och fortfarande trott att jag var på din sida märker jag nu. Hans är den som heter Mina fritidsintressen.
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Hej Haft jäkligt goa dagar me tjejjen. Jag ska helt spontant till Alperna, Frankrike i Januari! Om en stund blir det fortsatt tentaplugg me polarna hela kvällen. Ljud jag hör hela jävla tiden varenda jävla dag: TV:n som skvalar på volym 1000 Tekokaren på turbo Tvättmaskinen Folk som smäller i toadörrn Skrammel med porslin i köket Mina för var dag som går allt tant- respektive gubbigare föräldrar som ropar helt ointressanta saker till varandra mellan kök och vardagsrum Min pappa som skrattar HAHAHAHÖGT som FAN åt helt meningslös skit på tv Min syrra som babblar på utan uppehåll om enorma jävla problem hon har med vafan som helst i tonlägen som förtjänar storstryk Hunden som gnäller och skäller Folk som kommer och går i hallen precis utanför mitt rum och då nödvändigtvis måste ropa genom hela lägenheten Den helt meningslösa fasta telefonen som ringer på dunderhonungsnivå Mina föräldrars 8 sekunder för långa sms-signaler Min syrras nattliga mummelsamtal med sin toffel till pojkvän Grannarnas barn som springer runt som de missfoster de är och kastar saker i golvet En borr på seriöst 90 dB rätt ovanför badrummet som går igång varannan halvtimme Idioter i trapphuset Folk som börnar förbi med motorcykel på vägen utanför En buss som kommer en gång i kvarten och ropar SKARPNÄCK så högt den kan Kyrkklockor som ringer när fan som helst utan tillstymmelse till logik Min mamma som kommer in utan att knacka i mitt rum och tvingar mig att googla svar på korsordsfrågor TA MIG HÄRIFRÅN Herregud! 😆 På dessa två låtar spelar jag trummor ☺️ Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Inte bandets bästa låtar enligt mig men de enda två som jag hittills spelat in på och som har fått en grovmix 😑 Schysst lirat Pazo! Första gången jag hörde dig på trummor! Redigerat 15 oktober 2011 av Memphis
Dingbats Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Jag ska helt spontant till Alperna, Frankrike i Januari! Låter inte så spontant om du planerar det redan nu.
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Låter inte så spontant om du planerar det redan nu. 😛 Grejen var att jag fick erbjudandet två dagar till deadline för anmälning, så fick bestämma mig fort. Det är massa nationer på högskolorna som annordnar det. Så blir jag, tre polare samt ytterligare tusen studenter! Redigerat 15 oktober 2011 av Memphis
Pazo Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Memphan lyssnar på "Silvester - My company by anderson" Redigerat 15 oktober 2011 av Pazo
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Memphan lyssnar på "Silvester - My company by anderson" Meh, just ja, Spotify nollställer ju Private-listening inställningen varje gång man stängt Spotify, jättestörande. Hur som helst e Anderson riktigt skön artist! 😄 Gött popeletroniskt typ. Lyssna på tex låtarna Cameron eller Sarah, asnice. Edit, var ju förresten Fidden som introducerade mig för honom kom jag på! Redigerat 15 oktober 2011 av Memphis
Memphis Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Va kukigt att Inflames-koncerten och brorsans 25års-fest ska ligga på samma dag! MEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH När man redan köpt biljett också. Redigerat 15 oktober 2011 av Memphis
CHAE Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 (redigerat) Ameh tja Mamphy-pamphy! Var det kul på Uddevalla Biker Meet? 😛 Redigerat 15 oktober 2011 av CHAE
Dingbats Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 muckaru me mig så muckaru me döden muckaru me mig så fåru en kniv i röven
Pazo Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Vad gör Killis en sån här dag då Han har legat död i sin säng för att sen flytta å ligga död i sin soffa. Gloendes på filmer å serier hela tiden.
Dingbats Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Han har legat död i sin säng för att sen flytta å ligga död i sin soffa. Gloendes på filmer å serier hela tiden. Peta på honom.
Pazo Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Peta på honom. Orka det! Han luktar ju säkert illa!
Dingbats Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Orka det! Han luktar ju säkert illa! Peta med en pinne och lukta på den då.
slejnard Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Bumpat guldfiskfestivalen. Hur går det för er?
CHAE Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Bumpat guldfiskfestivalen. Hur går det för er? Det har jag glömt bort 😱
SadamJR Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 😛 Grejen var att jag fick erbjudandet två dagar till deadline för anmälning, så fick bestämma mig fort. Det är massa nationer på högskolorna som annordnar det. Så blir jag, tre polare samt ytterligare tusen studenter! Låter kul. Har du föräkring som täcker ambulansflyg?
Overkill Postat 15 oktober 2011 Postat 15 oktober 2011 Vad gör Killis en sån här dag då Jag har kollat på serier och filmer hela dan.
Recommended Posts