Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag hade kommenterat hans blogg så hittade han min och på den vägen var det.

Men det var ju själva fan vad alla ska känna balla mänskor hela tiden. Aldrig får man känna sig lite speciell! Jag fick byta mina två fanzine mot mömö-boken hos Fredrik Jonsson som du säkert också känner rätt väl faktiskt, uuunderbar mänska.

Är han nån slags mentor för dej den här lundkvist?

Postat (redigerat)

Oi Längsta!

Va gö ni? 😮

Jag tvättar.

Nu ska jag fika ostsmörgås och kaffe 😑

edith: 😮😠

Redigerat av CHAE
Postat

Fan va jag vakna sent!

Hon Amanda i idol e snygg

Amanda-Persson-Idol-2011-kvalfinal-pics-14.jpg

?

Ja men dålig bild

amanda.jpg

Hon är ju typ 95:a eller något.

Den där blonda amanda är snyggare.

Fast honhär är inte dum hon heller 🥰

Postat (redigerat)

Ang. rymdmåttet "bytta" så finns det visst. En bytta = omfånget som på huvudet på en mindre bull dog. Djupet bör bli 67,3. Allt enligt fåzzan 😛

Såatteeeeh 😑

Redigerat av CHAE
Postat

När meskalinet har tagits upp i blodet har det en halveringstid på 6 timmar. Meskalinhalten når sin höjdpunkt ca. 2 timmar efter oralt intagande, detta överensstämmer med perioden för den högsta psykedeliska effekten. Meskalinhalten försvinner successivt över 10 timmar och efter 24 timmar finns bara 13 % kvar i blodet.

Postat

När meskalinet har tagits upp i blodet har det en halveringstid på 6 timmar. Meskalinhalten når sin höjdpunkt ca. 2 timmar efter oralt intagande, detta överensstämmer med perioden för den högsta psykedeliska effekten. Meskalinhalten försvinner successivt över 10 timmar och efter 24 timmar finns bara 13 % kvar i blodet.

Jag trodde du var jättejätteemot knark.

Postat

Jag trodde du var jättejätteemot knark.

Ja det stämmer , läste detta nyss på wikipedia, ganska intressant att det kommer från en kaktus.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.