Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Shit vad cleansången låter som manson. 😱

Rätt fett ☺️

Ja, nu när du säger det. 😛 Kände att det var något den påminde om.

Thanks. ☺️

Annons
Postat (redigerat)

Trummar du? 😕

mm. 😕

Nu är det dock miditrummor jag gjort. 😑 Vet inte om det blir att lira på eltrummor sen.

Syntharna var det jag lade igår kväll.

/Synthare memphan

Redigerat av Memphis
Postat

mm. 😕

Nu är det dock miditrummor jag gjort. 😑 Vet inte om det blir att lira på eltrummor sen.

Syntharna vad det jag lade igår kväll.

/Synthare memphan

Cool. Låter fett 😄

I den genren "gör det inte så mycket" om det är programmerat. Det ska ju vara snortajt och överproccesserat ändå xD

såatteh. låter Metal!

Postat

mm. 😕

Syntharna var det jag lade igår kväll.

/Synthare memphan

Du är som en friidrottare som springer alla distanser.

Postat (redigerat)

Cool. Låter fett 😄

I den genren "gör det inte så mycket" om det är programmerat. Det ska ju vara snortajt och överproccesserat ändå xD

såatteh. låter Metal!

xD

Gött att höra. Jomen lite så ere ju. Skulle jag spela in själv så skulle jag ändå inte ge mig förrän det e snortajt. 😛

Nu programmerade jag medvetet pyttelite otajt och med dynamik på slagen som jag skulle spelat själv, så det blir lite "mänskligt".

Redigerat av Memphis
Postat

Jag begriper ingenting.

Du gör hårdrock och filmmusik och pop och allt annat. Det blir som en löpare som springer alla distanser, från 100 till 10 000 meter. Eller hur?

Postat (redigerat)

Du gör hårdrock och filmmusik och pop och allt annat. Det blir som en löpare som springer alla distanser, från 100 till 10 000 meter. Eller hur?

Jaha, jo då e jag med. 😛

Pä ett sätt e det kul att greja me alla möjliga genres men hade varit kul att nisha sig på en också. Så man kan bli riktigt bra på det.

Redigerat av Memphis
Postat

xD

Gött att höra. Jomen lite så ere ju. Skulle jag spela in själv så skulle jag ändå inte ge mig förrän det e snortajt. 😛

Nu programmerade jag medvetet pyttelite otajt och med dynamik på slagen som jag skulle spelat själv, så det blir lite "mänskligt".

Det måste man ju göra.

Annars är det inte lönt att ha några trummor 😛

Postat

En liten teaser från våra inspelningar me bandet. Den e dock inte färdiginspelad eller mixad än. Tror det kommer bli skitbra. ☺️

Va tycks? 😱

Coooooolt memphy 🥰

Får seriösa FoN-vibbar på sången 😮

Postat

Coooooolt memphy 🥰

Tack som fan Chae. 🥰

Får seriösa FoN-vibbar på sången 😮

Eh.. 😮 Vilka? xD

Postat

Tack som fan Chae. 🥰

Eh.. 😮 Vilka? xD

Fields of Nephilim.... I alla fall på versen 😑

Postat

Fields of Nephilim.... I alla fall på versen 😑

va gott! 😮

Nämen lyssnade på The watchmen, var faktiskt ritktigt likt. 😛

Postat

Hamburgebröd med ost och marmelad är gott. 😑

Om man verkligen inte har något annat att välja på så visst går det an. 😛

Postat

Micke e här men skriver inte. Alltså pillar han på snoppen.

What's new...? 😳😛

* * *

GO MUSTARDS!!

Postat

En liten teaser från våra inspelningar me bandet. Den e dock inte färdiginspelad eller mixad än. Tror det kommer bli skitbra. ☺️

Va tycks? 😱

detta lät ju tufft! brukar tycka sån här musik låter mesig. men denna funkade ju ganska bra!

håller dock inte med om nephilim !

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.