Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Trummar du? 😕

mm. 😕

Nu är det dock miditrummor jag gjort. 😑 Vet inte om det blir att lira på eltrummor sen.

Syntharna var det jag lade igår kväll.

/Synthare memphan

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

mm. 😕

Nu är det dock miditrummor jag gjort. 😑 Vet inte om det blir att lira på eltrummor sen.

Syntharna vad det jag lade igår kväll.

/Synthare memphan

Cool. Låter fett 😄

I den genren "gör det inte så mycket" om det är programmerat. Det ska ju vara snortajt och överproccesserat ändå xD

såatteh. låter Metal!

Link to comment
Dela på andra sajter

mm. 😕

Nu är det dock miditrummor jag gjort. 😑 Vet inte om det blir att lira på eltrummor sen.

Syntharna var det jag lade igår kväll.

/Synthare memphan

Du är som en friidrottare som springer alla distanser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cool. Låter fett 😄

I den genren "gör det inte så mycket" om det är programmerat. Det ska ju vara snortajt och överproccesserat ändå xD

såatteh. låter Metal!

xD

Gött att höra. Jomen lite så ere ju. Skulle jag spela in själv så skulle jag ändå inte ge mig förrän det e snortajt. 😛

Nu programmerade jag medvetet pyttelite otajt och med dynamik på slagen som jag skulle spelat själv, så det blir lite "mänskligt".

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du gör hårdrock och filmmusik och pop och allt annat. Det blir som en löpare som springer alla distanser, från 100 till 10 000 meter. Eller hur?

Jaha, jo då e jag med. 😛

Pä ett sätt e det kul att greja me alla möjliga genres men hade varit kul att nisha sig på en också. Så man kan bli riktigt bra på det.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Gött att höra. Jomen lite så ere ju. Skulle jag spela in själv så skulle jag ändå inte ge mig förrän det e snortajt. 😛

Nu programmerade jag medvetet pyttelite otajt och med dynamik på slagen som jag skulle spelat själv, så det blir lite "mänskligt".

Det måste man ju göra.

Annars är det inte lönt att ha några trummor 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...