Neosus Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Grattis till det, Memphis! Passa på att lev livet NU för imorgon kan det var för sent! 😄
Micke H Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Nu ska jag röra på mig. Wish me luck! Förhoppningsvis dricker jag mer öl än vad jag får i ansiktet ikväll!
Memphis Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 (redigerat) Grattis till arbetslöshet och dålig inkomst! 😄 Vart ska ni ta vägen? NEJ! Ingen fotboll! 😠 xD Thanks. 😛 Jag har iaf sommarjobb som ingenjör men sen vet jag inte säkert. xD Vi har inte bestämt än, men nån solig strand iallafall. 😄 Redigerat 9 juni 2012 av Memphis
Memphis Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Grattis som fäään, Memphy 🥰 Grattis till det, Memphis! Passa på att lev livet NU för imorgon kan det var för sent! 😄 Tack grappar. 🥰 Grahn e lika vis som alltid. xD
Neosus Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 xD Thanks. 😛 Jag har iaf sommarjobb som ingenjör men sen vet jag inte säkert. xD Vi har inte bestämt än, men nån solig strand iallafall. 😄 Farsta strand kanske? xD ☺️ Tror banne mej att jag tar och sätter på en kanna kaffe. 😑
Memphis Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Fick tillbaka 4 papp på skatten också, woho! 😛 Farsta strand kanske? xD ☺️ 😆 Nej, riktigt så galna är vi inte. 😑 Tror banne mej att jag tar och sätter på en kanna kaffe. 😑 ☺️
Zakyath Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Jag har fan skatteåterbäring från 2010 som jag måste plocka ut...
Zakyath Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 fan vad tröttsamt det är att lyssna på dålig jazz och försöka lära sig skilja på de olika typerna...
Zakyath Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 när man hittar bra låtar är det kul! men vissa artister/genrer är ju bara riktiga jävla stolpskott...
CHAE Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Tack grappar. 🥰 Grahn e lika vis som alltid. xD "Vis" är ett starkt ord 😑😛
Pico Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Sitter och poppar Mike Stern som en galning as we speak. Between the lines från 1996 är nog den personliga favoriten även om jag är rätt förtjust i alla skivorna. 😄 "Vis" är ett starkt ord 😑😛 Grahnris har man ju hört talas om liksom... menneh, vis? 😳
CHAE Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Jag längstar från ajjFånen f ö 😑 Vi är i Bynn (Gamleby that is) och är hundvakter 🙂
Frekvensspektrumanalysator Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 5 person(er) läser just nu detta ämne 0 medlemmar, 0 gäster, 5 anonyma medlemmar
CHAE Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 [...] Grahnris har man ju hört talas om liksom... menneh, vis? 😳 *slap* 😛
CHAE Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 5 person(er) läser just nu detta ämne 0 medlemmar, 0 gäster, 5 anonyma medlemmar "Tjena! *fniss, fniss*" 😑
Naymari Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Idag spårade det ut totalt i studion. Totalt tog trummisen 102 tagningar, på en låt 😮 delade totalt upp låten i 14 bitar. Kommer bli skitskoj arbete att få det att låta lika bra som de andra låtarna 🙁
Neosus Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 mjajaha ja ja 😳 Idag spårade det ut totalt i studion. Totalt tog trummisen 102 tagningar, på en låt 😮 delade totalt upp låten i 14 bitar. Kommer bli skitskoj arbete att få det att låta lika bra som de andra låtarna 🙁 102 tagninger? 😆😄 Hugaligen
Frekvensspektrumanalysator Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 (redigerat) Idag spårade det ut totalt i studion. Totalt tog trummisen 102 tagningar, på en låt 😮 delade totalt upp låten i 14 bitar. Kommer bli skitskoj arbete att få det att låta lika bra som de andra låtarna 🙁 Hen hade inte tänkt på att repa lite innan studion? Redigerat 9 juni 2012 av Frekvensspektrumanalysator
Naymari Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Han hade inte tänkt på att repa lite innan studion? Jo det tror jag. Han "satte" ju sina delar spelmässigt. Men var några slag här och där, sen blev det lite otajt här och där. Sen var det diskussioner om hur han egentligen skulle spela och hujedamig.. 😆 Han är en sjukt duktig trummis, egentligen. Bara lite för mycket perfektionist och ett icke fan av beat detective.
Naymari Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 kära någon 😛 själv orkar man knappt öppna DAWet You can do it 😑
Naymari Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Vad är det för band? Ett pop/funk/indie band. Riktigt bra sådant. Spelar in sin första EP. 🙂
Frekvensspektrumanalysator Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Ett pop/funk/indie band. Riktigt bra sådant. Spelar in sin första EP. 🙂 Kul. Lycka till. Är trummorna klara nu 😱
Recommended Posts