Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hörni! Killar! KILLAR!!!! JAG HITTADE DEN! EFTER ALLA ÅR AV SÖKANDET SÅ ÄR DEN ÄNTLIGEN MIN!!!!!

😮 :o

GRYMT: 😄

Annons
Postat

My cat's breath smells like cat food.

Längstar du från dejten nu or what...? O.o XD

Postat

Längstar du från dejten nu or what...? O.o XD

Det är faktiskt ingen dejt! Det är utgång, och det är inte förrän om några timmar. 😛

Postat

st:eriksgatan va? tror jag aldrig jag gått in där 😮

Kan rekommenderas, riktigt mysig stämning där. Och så finns det en övervåning där musiken är mycket lägre om man vill det. ☺️

Postat

skönt ☺️ brukar själv gå på bishops arms om jag vill ha lite mer pubaktigt... de har mycket kul öl där!

finns ju några stycken runt om i stan, men den vid apberget där typ ligger så jävla nära mig så det är bara att knalla 😄

Postat

skönt ☺️ brukar själv gå på bishops arms om jag vill ha lite mer pubaktigt... de har mycket kul öl där!

finns ju några stycken runt om i stan, men den vid apberget där typ ligger så jävla nära mig så det är bara att knalla 😄

Jag är en sån som bara tar en stor stark och är nöjd med det. xD Om sällskapet är nice smakar ölen gott, brukar jag säga. ☺️

Postat

Jag är en sån som bara tar en stor stark och är nöjd med det. xD Om sällskapet är nice smakar ölen gott, brukar jag säga. ☺️

hehe ja det kan jag väl till viss del hålla med om iaf ☺️

Postat

Som sagt, äntligen klar me skolan. Så jääääääävla skönt! 😄

Och ska kanske på solsemester me polare i sommar, niiiiiice! ☺️

Pengar rullar in, det går bra nu.

Vafan kollar alla på fotbollen eller? 😠

Postat

Som sagt, äntligen klar me skolan. Så jääääääävla skönt! 😄

Och ska kanske på solsemester me polare i sommar, niiiiiice! ☺️

Pengar rullar in, det går bra nu.

Vafan kollar alla på fotbollen eller? 😠

Grattis till arbetslöshet och dålig inkomst! 😄

Vart ska ni ta vägen?

NEJ! Ingen fotboll! 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.