Memphis Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Hörni! Killar! KILLAR!!!! JAG HITTADE DEN! EFTER ALLA ÅR AV SÖKANDET SÅ ÄR DEN ÄNTLIGEN MIN!!!!! 😮 :o GRYMT: 😄
CHAE Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 My cat's breath smells like cat food. Längstar du från dejten nu or what...? O.o XD
Zakyath Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 gääsp nej nu satan måste jag fan börja plugga >=( tenta på tisdag ju
Micke H Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Längstar du från dejten nu or what...? O.o XD Det är faktiskt ingen dejt! Det är utgång, och det är inte förrän om några timmar. 😛
Micke H Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Copperfields. Vi skulle först till Rocks, men det är tydligen uthyrt till några studenter.
Micke H Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 st:eriksgatan va? tror jag aldrig jag gått in där 😮 Kan rekommenderas, riktigt mysig stämning där. Och så finns det en övervåning där musiken är mycket lägre om man vill det. ☺️
Zakyath Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 skönt ☺️ brukar själv gå på bishops arms om jag vill ha lite mer pubaktigt... de har mycket kul öl där! finns ju några stycken runt om i stan, men den vid apberget där typ ligger så jävla nära mig så det är bara att knalla 😄
Micke H Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 skönt ☺️ brukar själv gå på bishops arms om jag vill ha lite mer pubaktigt... de har mycket kul öl där! finns ju några stycken runt om i stan, men den vid apberget där typ ligger så jävla nära mig så det är bara att knalla 😄 Jag är en sån som bara tar en stor stark och är nöjd med det. xD Om sällskapet är nice smakar ölen gott, brukar jag säga. ☺️
Zakyath Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Jag är en sån som bara tar en stor stark och är nöjd med det. xD Om sällskapet är nice smakar ölen gott, brukar jag säga. ☺️ hehe ja det kan jag väl till viss del hålla med om iaf ☺️
Memphis Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Som sagt, äntligen klar me skolan. Så jääääääävla skönt! 😄 Och ska kanske på solsemester me polare i sommar, niiiiiice! ☺️ Pengar rullar in, det går bra nu. Vafan kollar alla på fotbollen eller? 😠
Micke H Postat 9 juni 2012 Postat 9 juni 2012 Som sagt, äntligen klar me skolan. Så jääääääävla skönt! 😄 Och ska kanske på solsemester me polare i sommar, niiiiiice! ☺️ Pengar rullar in, det går bra nu. Vafan kollar alla på fotbollen eller? 😠 Grattis till arbetslöshet och dålig inkomst! 😄 Vart ska ni ta vägen? NEJ! Ingen fotboll! 😠
Recommended Posts