Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ikväll ska jag se Snövit. Hoppas den är bra.

Imorgon ska jag försöka ragga upp en brud som är så way out of my league att vi inte ens spelar i samma division. Hoppas det går bra.

Spelar man i olika ligor, spelar man oftast inte i samma division. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]

Imorgon ska jag försöka ragga upp en brud som är så way out of my league att vi inte ens spelar i samma division. Hoppas det går bra.

Spelar hon också i EM? 😳

Spelar man i olika ligor, spelar man oftast inte i samma division. 😏

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

lämna bara glasögonen i din visningsbild hemma så har du nog allt en god chans.

Skojar'ru!! 😮 Det är ju glajjerna som är kryddan. Lika delar självdistans, humor och allvar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

lämna bara glasögonen i din visningsbild hemma så har du nog allt en god chans.

xD

Jag tar med mig en polare och hans flickvän och har min förväntansnivå på att hon kommer kasta en drink i ansiktet på mig. Så när det händer så har jag iallafall andra att umgås med och förhoppningsvis ha kul ändå.

Skojar'ru!! 😮 Det är ju glajjerna som är kryddan. Lika delar självdistans, humor och allvar 😄

Jag vet inte riktigt var du får allvaret ifrån. xD

You go girl!

Lycka till!

Thanks girlfriend!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt självförtroende är nog ovanligt lågt pga att hon är typ den snyggaste bruden jag nånsin har träffat. Dessutom är hon förbaskat smart och lever att jävla intressant liv.

Fast jag har faktiskt hånglat med henne en gång tidigare. Innan hon drog tillbaka till Lund. Vet fortfarande inte om jag blev dissad eller ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt självförtroende är nog ovanligt lågt pga att hon är typ den snyggaste bruden jag nånsin har träffat. Dessutom är hon förbaskat smart och lever att jävla intressant liv.

Men du är oxå söt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart ryssland - tjeckien. Har tjeckien någonting nu för ti'n? Vågar man hoppas på ett genombrott i samma magnitud som Karel Poborsky i EM 1996? Min haka är fortfarande ärrad sedan jag tappade den framför tv'n som 16-årig fotbollshatare.

(50 sekunder in i videon)

http://www.youtube.com/watch?v=Oikd5gjRblM

Fast jag hejar iofs på ryssland. Men men.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...