Fidden Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Ikväll ska jag se Snövit. Hoppas den är bra. Imorgon ska jag försöka ragga upp en brud som är så way out of my league att vi inte ens spelar i samma division. Hoppas det går bra. Spelar man i olika ligor, spelar man oftast inte i samma division. 😏
CHAE Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 [...] Imorgon ska jag försöka ragga upp en brud som är så way out of my league att vi inte ens spelar i samma division. Hoppas det går bra. Spelar hon också i EM? 😳 Spelar man i olika ligor, spelar man oftast inte i samma division. 😏 😆
Micke H Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Spelar man i olika ligor, spelar man oftast inte i samma division. 😏 Du ser? Jag har antagligen inte en chans. xD
CHAE Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Du ser? Jag har antagligen inte en chans. xD Lycka till though 🙂
Zakyath Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 lämna bara glasögonen i din visningsbild hemma så har du nog allt en god chans.
CHAE Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 lämna bara glasögonen i din visningsbild hemma så har du nog allt en god chans. Skojar'ru!! 😮 Det är ju glajjerna som är kryddan. Lika delar självdistans, humor och allvar 😄
Fidden Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Du ser? Jag har antagligen inte en chans. xD You go girl! Lycka till!
Micke H Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 lämna bara glasögonen i din visningsbild hemma så har du nog allt en god chans. xD Jag tar med mig en polare och hans flickvän och har min förväntansnivå på att hon kommer kasta en drink i ansiktet på mig. Så när det händer så har jag iallafall andra att umgås med och förhoppningsvis ha kul ändå. Skojar'ru!! 😮 Det är ju glajjerna som är kryddan. Lika delar självdistans, humor och allvar 😄 Jag vet inte riktigt var du får allvaret ifrån. xD You go girl! Lycka till! Thanks girlfriend!
Micke H Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Mitt självförtroende är nog ovanligt lågt pga att hon är typ den snyggaste bruden jag nånsin har träffat. Dessutom är hon förbaskat smart och lever att jävla intressant liv. Fast jag har faktiskt hånglat med henne en gång tidigare. Innan hon drog tillbaka till Lund. Vet fortfarande inte om jag blev dissad eller ej.
Neosus Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Gåre så gåre. Gåre inte så gåre int! MEN... Om det int går... så gåre ändå! 😳
Naymari Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Vad menar du? Att jag ska jobba i 2 dagar under mitt sommarjobb, ska vara scen/ ljudtekniker på 2 festivaler 😑
SadamJR Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Mitt självförtroende är nog ovanligt lågt pga att hon är typ den snyggaste bruden jag nånsin har träffat. Dessutom är hon förbaskat smart och lever att jävla intressant liv. Men du är oxå söt.
Fidden Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Snart ryssland - tjeckien. Har tjeckien någonting nu för ti'n? Vågar man hoppas på ett genombrott i samma magnitud som Karel Poborsky i EM 1996? Min haka är fortfarande ärrad sedan jag tappade den framför tv'n som 16-årig fotbollshatare. (50 sekunder in i videon) http://www.youtube.com/watch?v=Oikd5gjRblM Fast jag hejar iofs på ryssland. Men men.
Fidden Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Dirk Advocaat, sjukt coolt namn på rysslands coach xD svårjobbad placering på "skicka"-knappen nu...
Fidden Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Hur i helvete kan han heta Gebre Selassie, den där backen i tjeckien? xD
Fidden Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 jag yrkar för att vi byter sida här Jag är helt och hållet på din sida.
Neosus Postat 8 juni 2012 Postat 8 juni 2012 Bättre en back i hallen än ett hack i bullen... Jag är på andra sidan
Recommended Posts