Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jo jag tänkte sälja bort lite grejjer så jag kan handla lite annat. 😄

Det borde jag också göra 😛

Men jag vill behålla allt 😮

Och det jag inte vill ha är bara skräp som inte är värda några stålar ändå 😛

Annons
Postat

Märkligt, du behöver hjälp att få upp den osså skaru ha den på väggen dessutom? Ni stockholmare är då allt för tokiga...

xD

Postat (redigerat)

Favorit i repris!

Det funkade inte,

Påminn mig att jag aldrig ska försöka koda ågot när jag inte ens lyckas länka rätt i ett forum inlägg. 😛

Redigerat av Naymari
Postat (redigerat)

Nog inte aktuellt för mig att handla grejer med min budget men... Hur låter den??

Den låter rätt så bra. Finns bättre grejer men då oftast en aningens dyrare.

Finns sämre grejer men då jävligt mycket billigare..

Ja och så finns det min då. 😳😄

De e alltså en overdrive pedal. Rätt så varmt å gött sound. 😄

..men jag har en liknande sån pedal i min stora svarta pedal och det får räcka med det. 😳

Redigerat av Neosus
Postat

sitter och lyssnar på spotify lite, och är inloggad på brorsans konto. upptäcker en lista med 3-4 westlifealbum, och inget annat... va?

Postat

Wooohoooo, känner ni inte hur förbannat jävla patriotiska vi alla blev nu med nationaldagen som röd kalenderdag? 😳

Postat

En stor sol över östergötland.

En lika stor sol över västerbotten, antar jag. Lite svårt att avgöra pga molnen som är ivägen. 😏

Läget för Sadam då, allt väl? Nån framgång kring DAW-historian?

Postat

En lika stor sol över västerbotten, antar jag. Lite svårt att avgöra pga molnen som är ivägen. 😏

Läget för Sadam då, allt väl? Nån framgång kring DAW-historian?

Fick ett svar från cakewalk som gick ut på att jag skulle göra det jag redan hade gjort. Skrev tillbaka om att jag behöver ett nytt reg nr. Vi får väl se. Vad ni gör, köp inte sonar.

Postat

Fick ett svar från cakewalk som gick ut på att jag skulle göra det jag redan hade gjort. Skrev tillbaka om att jag behöver ett nytt reg nr. Vi får väl se. Vad ni gör, köp inte sonar.

🙁
Postat

Jag är uttråkad.

Gör en repris på den där cykel-storyn med en twist (alltså, du cyklar och varje gång du spontanplingar så sparkar du med vänstra benet och säger "ko-ko" i ett tämligen högt röstläge). "Förbluffa Edra vänner och grannar" som det skulle stått i Hobbex-katalogen back in the day.

Glöm inte cykelhjälmen...

* * *

Hej längsta!

* * *

Grattis Sverige 😳

Postat

Jag visste att Memphis tagit över Satan Takes a Holiday... 😮🥰

b16270ff2353_133663884515_nyhedstor2.jpeg

Hahaha kanske min bästa page topper ever! 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.