Naymari Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Jo jag tänkte sälja bort lite grejjer så jag kan handla lite annat. 😄 Det borde jag också göra 😛 Men jag vill behålla allt 😮 Och det jag inte vill ha är bara skräp som inte är värda några stålar ändå 😛
Neosus Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 ...nån slags telecaster ska ja ha iallafall. Tror ja! Eller nån slags Les Paul! Tror ja!
Micke H Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Märkligt, du behöver hjälp att få upp den osså skaru ha den på väggen dessutom? Ni stockholmare är då allt för tokiga... xD
Naymari Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 (redigerat) Favorit i repris! Det funkade inte, Påminn mig att jag aldrig ska försöka koda ågot när jag inte ens lyckas länka rätt i ett forum inlägg. 😛 Redigerat 5 juni 2012 av Naymari
Zakyath Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Kom å köp! https://www.studio.se/index.php/topic/94387-saljes-ibanez-tubescreamer-ts-9/page__view__findpost__p__1373001 😑 Nog inte aktuellt för mig att handla grejer med min budget men... Hur låter den??
Neosus Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 (redigerat) Nog inte aktuellt för mig att handla grejer med min budget men... Hur låter den?? Den låter rätt så bra. Finns bättre grejer men då oftast en aningens dyrare. Finns sämre grejer men då jävligt mycket billigare.. Ja och så finns det min då. 😳😄 De e alltså en overdrive pedal. Rätt så varmt å gött sound. 😄 ..men jag har en liknande sån pedal i min stora svarta pedal och det får räcka med det. 😳 Redigerat 5 juni 2012 av Neosus
Zakyath Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Fan snart kommer taxin som skickar hem de sista... Då jävlar ska det lyssna!
Zakyath Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 vi kan vara oförstående båda två nu slänger jag av mig kavajen och börjar mecka...
Zakyath Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 sitter och lyssnar på spotify lite, och är inloggad på brorsans konto. upptäcker en lista med 3-4 westlifealbum, och inget annat... va?
Pico Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Wooohoooo, känner ni inte hur förbannat jävla patriotiska vi alla blev nu med nationaldagen som röd kalenderdag? 😳
Pico Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 En stor sol över östergötland. En lika stor sol över västerbotten, antar jag. Lite svårt att avgöra pga molnen som är ivägen. 😏 Läget för Sadam då, allt väl? Nån framgång kring DAW-historian?
SadamJR Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 En lika stor sol över västerbotten, antar jag. Lite svårt att avgöra pga molnen som är ivägen. 😏 Läget för Sadam då, allt väl? Nån framgång kring DAW-historian? Fick ett svar från cakewalk som gick ut på att jag skulle göra det jag redan hade gjort. Skrev tillbaka om att jag behöver ett nytt reg nr. Vi får väl se. Vad ni gör, köp inte sonar.
Pico Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Fick ett svar från cakewalk som gick ut på att jag skulle göra det jag redan hade gjort. Skrev tillbaka om att jag behöver ett nytt reg nr. Vi får väl se. Vad ni gör, köp inte sonar. 🙁
CHAE Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Jag är uttråkad. Gör en repris på den där cykel-storyn med en twist (alltså, du cyklar och varje gång du spontanplingar så sparkar du med vänstra benet och säger "ko-ko" i ett tämligen högt röstläge). "Förbluffa Edra vänner och grannar" som det skulle stått i Hobbex-katalogen back in the day. Glöm inte cykelhjälmen... * * * Hej längsta! * * * Grattis Sverige 😳
CHAE Postat 6 juni 2012 Postat 6 juni 2012 Jag visste att Memphis tagit över Satan Takes a Holiday... 😮🥰 Hahaha kanske min bästa page topper ever! 😮
Recommended Posts