Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Och jag har anmält dej. Nu åker du dit.

Se där, se där 🙂

Annons
Postat

Jag trodde att Micke hade skruvat ihop en rullator med utombordare men det visar sig vara en...IKEA-stol 😳🥰

Postat

Jag trodde att Micke hade skruvat ihop en rullator med utombordare men det visar sig vara en...IKEA-stol 😳🥰

Faktiskt två stycken. Och dessutom nästan klar med denna:

galant-vaggskap-med-skjutdorrar.png

Stor rackare som är 160 cm bred och väger 40 kg. Så en polare kommer över imorgon och hjälper mig det sista. 🥰

Postat

galant-vaggskap-med-skjutdorrar.png

Stor rackare som är 160 cm bred och väger 40 kg. Så en polare kommer över imorgon och hjälper mig det sista. 🥰

Sweet! 😄

Jag förutsätter att ni stärker struparna med öl innan ni kör igång, ja?

Postat

Jag föredrar att vänta tills efteråt. xD

Ja jo, det förstås....

Postat

Typiskt stockholmare att behöva vara 2 för att skruva ihop en Ikea möbel 😛 :

• Gilla 3
Postat

herrrrrrrrrrrrrrregud vad trött jag är. svårt att sova när man ligger och möblerar i huvudet 😄

Eller alltså, jag möblerar inte inne i huvudet, det är luftigt och rymligt som det är.

Postat

herrrrrrrrrrrrrrregud vad trött jag är. svårt att sova när man ligger och möblerar i huvudet 😄

Eller alltså, jag möblerar inte inne i huvudet, det är luftigt och rymligt som det är.

Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt...

....eller ja. Jag behöver inte säga nått! 😳

...eller ja. Jag har ju inte sagt nått? 🤪

Fan va tjorvigt de vart. 😱

Postat

Typiskt stockholmare att behöva vara 2 för att skruva ihop en Ikea möbel 😛 :

Det behöver jag inte. 😛 Men jag behöver hans borrmaskin för att få upp den på väggen!

Postat

Äre gipsskivor? Hitta åt träreglarna isåfall... att borra och skruva i alltså. Annars ramlar hyllan ner.

Är det betong, borra å plugga annars ramlar hyllan ner.

Är det något annat... Borra å plugga ändå.

Är det ingenting så... fixar ni det där galant ändå.

Om ni inte fixar det där... så fixar ni det ändå.

....men GLÖM för allt i världen inte ÖLEN!!!

☺️

Postat

Det behöver jag inte. 😛 Men jag behöver hans borrmaskin för att få upp den på väggen!

Märkligt, du behöver hjälp att få upp den osså skaru ha den på väggen dessutom? Ni stockholmare är då allt för tokiga...
Postat

Lagerrrnsning?

Intresserad av din rörgastare, men vet inte om jag kan fixa det D:

Jo jag tänkte sälja bort lite grejjer så jag kan handla lite annat. 😄

Postat

Jo jag tänkte sälja bort lite grejjer så jag kan handla lite annat. 😄

...som jag kan sälja sedan därefter för att handla andra grejjer för att...eeeh... ja.

Exakt! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.