Micke H Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Lyssnar igenom på låtarna vi har spelat in so far, i den ordning vi kommit överens om att dom ska ligga på skivan. Saknas bas på några låtar, finns bara inspelad sång på en av dom. Kan ändå redan nu säga: fyfan vilken nice skiva det kommer bli! 😄
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Lyssnar igenom på låtarna vi har spelat in so far, i den ordning vi kommit överens om att dom ska ligga på skivan. Saknas bas på några låtar, finns bara inspelad sång på en av dom. Kan ändå redan nu säga: fyfan vilken nice skiva det kommer bli! 😄 Sweet ju! 😄
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Alltså, tjommar som knallar runt i bar överkropp på stan...
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Alltså, tjommar som knallar runt i bar underkropp på stan... Va?
drloop (oregistrerad) Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Använd full redigerare?!? Full det skall jag bli snart... Woho!
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Nu har jag lagt upp 5 av mina favoritlåtar på en ny spotifylista. Hur länkar jag till denna? Blev kanske lite väl entusiastisk där.
Pico Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Ska hjälpa mitt ex att bära möbler vid 16 😮 Säg att hon flyttar in till någon ny kille också så åker jag ned till Uppsala för att kasta lite kottar på dig.
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Säg att hon flyttar in till någon ny kille också så åker jag ned till Uppsala för att kasta lite kottar på dig. 😆
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Säg att hon flyttar in till någon ny kille också så åker jag ned till Uppsala för att kasta lite kottar på dig. 😄 Do it!!! * * * Hej längsta! 😄 Jag knallade hem tidigare idag. Gött att alla är okej med det 😑
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Va? 😆 Ja det är också säkerligen ett riktigt facepalm moment 😳 Tjejer borde också göra det. 🥰 Jag visste att du skulle... 😛
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Sverige mot serbien ikväll. Hatlandet framför alla andra.
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Btw; noterade en grej i omklädningsrummet innan jag gick hem; runt om på skåpen satt en massa namnlappar (typ Anna - IVA-USK 4/&-29/8). Det tycks vara så att det är fullbelagt och att de (Personalenheten typ) har tvingats att inhysa sommarvikarierna även i vårt omklädningsrum (för av någon outgrundlig anledning så har vi separata omklädningsrum för kvinnor och män. Ja alltså, det har varit så.... Fram tills nu...) Ahem. This could be interesting... 😱
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Sverige mot serbien ikväll. Hatlandet framför alla andra. Är det så? Träffade f ö ett ÅFF-fan idag. Patienten tog EKG och när jag sa "Snoka ska vi koka!!" steg puls och hjärtfrekvens avsevärt 😮 Sedan garvade h*n hjärtligt i typ tio minuter åt det.
Neosus Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Är det så? Träffade f ö ett ÅFF-fan idag. Patienten tog EKG och när jag sa "Snoka ska vi koka!!" steg puls och hjärtfrekvens avsevärt 😮 Sedan garvade h*n hjärtligt i typ tio minuter åt det. 😆😄
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Är det så? Träffade f ö ett ÅFF-fan idag. Patienten tog EKG och när jag sa "Snoka ska vi koka!!" steg puls och hjärtfrekvens avsevärt 😮 Sedan garvade h*n hjärtligt i typ tio minuter åt det. Du kunde ha tagit livet av honom, men serbien, fy fan. Farsan med familj blev avplockade allt dom ägde och hade, och hamnade sedan i koncentrationsläger i många år efter kriget.
Neosus Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Du kunde ha tagit livet av honom, men serbien, fy fan. Farsan med familj blev avplockade allt dom ägde och hade, och hamnade sedan i koncentrationsläger i många år efter kriget. Svårt att förstå hur jävligt dom hade det egentligen. Fyfasiken.. 🙁
Neosus Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Snart ska ja sälja bort lite prylar. ...måste bara samla ihop alla grejjer först. 😱
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Svårt att förstå hur jävligt dom hade det egentligen. Fyfasiken.. 🙁 Nä, det är knepigt. Han ville inte prata om det.
CHAE Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Nu har jag skrivit i varnings-tråden 😑 ...och light-trollat lite i Mars-tråden. Ska aldrig hända igen 😑
SadamJR Postat 5 juni 2012 Postat 5 juni 2012 Nu har jag skrivit i varnings-tråden 😑 Och jag har anmält dej. Nu åker du dit.
Recommended Posts