Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Lyssnar igenom på låtarna vi har spelat in so far, i den ordning vi kommit överens om att dom ska ligga på skivan. Saknas bas på några låtar, finns bara inspelad sång på en av dom. Kan ändå redan nu säga: fyfan vilken nice skiva det kommer bli! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar igenom på låtarna vi har spelat in so far, i den ordning vi kommit överens om att dom ska ligga på skivan. Saknas bas på några låtar, finns bara inspelad sång på en av dom. Kan ändå redan nu säga: fyfan vilken nice skiva det kommer bli! 😄

Sweet ju! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg att hon flyttar in till någon ny kille också så åker jag ned till Uppsala för att kasta lite kottar på dig.

😄 Do it!!!

* * *

Hej längsta! 😄

Jag knallade hem tidigare idag. Gött att alla är okej med det 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Va?

😆 Ja det är också säkerligen ett riktigt facepalm moment 😳

Tjejer borde också göra det. 🥰

Jag visste att du skulle... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw; noterade en grej i omklädningsrummet innan jag gick hem; runt om på skåpen satt en massa namnlappar (typ Anna - IVA-USK 4/&-29/8). Det tycks vara så att det är fullbelagt och att de (Personalenheten typ) har tvingats att inhysa sommarvikarierna även i vårt omklädningsrum (för av någon outgrundlig anledning så har vi separata omklädningsrum för kvinnor och män. Ja alltså, det har varit så.... Fram tills nu...) Ahem.

This could be interesting... 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige mot serbien ikväll. Hatlandet framför alla andra.

Är det så?

Träffade f ö ett ÅFF-fan idag. Patienten tog EKG och när jag sa "Snoka ska vi koka!!" steg puls och hjärtfrekvens avsevärt 😮 Sedan garvade h*n hjärtligt i typ tio minuter åt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det så?

Träffade f ö ett ÅFF-fan idag. Patienten tog EKG och när jag sa "Snoka ska vi koka!!" steg puls och hjärtfrekvens avsevärt 😮 Sedan garvade h*n hjärtligt i typ tio minuter åt det.

😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det så?

Träffade f ö ett ÅFF-fan idag. Patienten tog EKG och när jag sa "Snoka ska vi koka!!" steg puls och hjärtfrekvens avsevärt 😮 Sedan garvade h*n hjärtligt i typ tio minuter åt det.

Du kunde ha tagit livet av honom, men serbien, fy fan. Farsan med familj blev avplockade allt dom ägde och hade, och hamnade sedan i koncentrationsläger i många år efter kriget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kunde ha tagit livet av honom, men serbien, fy fan. Farsan med familj blev avplockade allt dom ägde och hade, och hamnade sedan i koncentrationsläger i många år efter kriget.

Svårt att förstå hur jävligt dom hade det egentligen. Fyfasiken.. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...