Micke H Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 KAFFEPAFFE 😄 AKFFEAPFFE 😄 Säg det snabbt tio gånger i rad. 🤪
SadamJR Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 För ovanlighets skull en viktig tråd, gå in och skriv. https://www.studio.se/index.php/topic/94351-varfor-gors-det-ingen-ny-musik/
Neosus Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 För ovanlighets skull en viktig tråd, gå in och skriv. http://forum.studio....ingen-ny-musik/ Tänkte skriva lite men jag måste nog tänka lite först....... 😱
SadamJR Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Tänkte skriva lite men jag måste nog tänka lite först....... 😱 Du skrev bra.
SadamJR Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Nu har tråden tagit fart ändå, så nu behöver ni inte gå in och skriva. Om ni inte vill gå in och backa upp mej, för jag tyx ha fått alla emot mej av nån anledning.
Frekvensspektrumanalysator Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Nu har tråden tagit fart ändå, så nu behöver ni inte gå in och skriva. Om ni inte vill gå in och backa upp mej, för jag tyx ha fått alla emot mej av nån anledning. När jag fattade vad du menade så fattade jag till slut vad du menade. Trodde du bara ville sitta på verandan och knarra om att det var bättre förr.
SadamJR Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 När jag fattade vad du menade så fattade jag till slut vad du menade. Trodde du bara ville sitta på verandan och knarra om att det var bättre förr. Så vad är det jag menar?
CHAE Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Jag väntar på att fenomen-tråden går åt helvete 😱 Måste läsa in mig på Sadams tråd innan jag skriver någonting 😑
Frekvensspektrumanalysator Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Så vad är det jag menar? Du är sur för att Eagles inte säljer tio miljoner plattor 2012. 😱 Jag väntar på att fenomen-tråden går åt helvete 😱 ja, snart kommer väl samma gäng som skrämde baroness på flykten och ska förklara hur det ligger till egentligen.
CHAE Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 🙁 [...] ja, snart kommer väl samma gäng som skrämde baroness på flykten och ska förklara hur det ligger till egentligen. It's just a matter of minutes. Mark my words, baby... Mark my words 😱
Neosus Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 ja, snart kommer väl samma gäng som skrämde baroness på flykten och ska förklara hur det ligger till egentligen. Ja, det är väl mer en regel än undantag på detta forum... 🙁 Men nu ska vi inte måla fan på väggen! 😐
SadamJR Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Du är sur för att Eagles inte säljer tio miljoner plattor 2012. 😱 Nää. Jag vill bara ha nåt som låter nytt och fräscht, tro det eller inte.
Frekvensspektrumanalysator Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 (redigerat) ... Redigerat 4 juni 2012 av Frekvensspektrumanalysator
Recommended Posts