Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

AKFFEAPFFE 😄

Säg det snabbt tio gånger i rad. 🤪

Nej.

Postat

Nu har tråden tagit fart ändå, så nu behöver ni inte gå in och skriva. Om ni inte vill gå in och backa upp mej, för jag tyx ha fått alla emot mej av nån anledning.

Postat

Nu har tråden tagit fart ändå, så nu behöver ni inte gå in och skriva. Om ni inte vill gå in och backa upp mej, för jag tyx ha fått alla emot mej av nån anledning.

När jag fattade vad du menade så fattade jag till slut vad du menade. Trodde du bara ville sitta på verandan och knarra om att det var bättre förr.

Postat

När jag fattade vad du menade så fattade jag till slut vad du menade. Trodde du bara ville sitta på verandan och knarra om att det var bättre förr.

Så vad är det jag menar?

Postat

Jag väntar på att fenomen-tråden går åt helvete 😱

Måste läsa in mig på Sadams tråd innan jag skriver någonting 😑

Postat

Så vad är det jag menar?

Du är sur för att Eagles inte säljer tio miljoner plattor 2012. 😱

Jag väntar på att fenomen-tråden går åt helvete 😱

ja, snart kommer väl samma gäng som skrämde baroness på flykten och ska förklara hur det ligger till egentligen.

Postat

🙁

10961-3.jpg

[...]

ja, snart kommer väl samma gäng som skrämde baroness på flykten och ska förklara hur det ligger till egentligen.

It's just a matter of minutes. Mark my words, baby... Mark my words 😱

Postat

Ja, det är väl mer en regel än undantag på detta forum... 🙁

Men nu ska vi inte måla fan på väggen! 😐

Postat

Du är sur för att Eagles inte säljer tio miljoner plattor 2012. 😱

Nää. Jag vill bara ha nåt som låter nytt och fräscht, tro det eller inte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.