Pazo Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Nä, jag har gjort mitt nu. ☺️ Har pluggat Maskinteknik i 6 år om man räknar med gymnasiet. 😑 *** Såg filmen The Italian job igen förut. Riktigt bra film. 😄 VArför jag har inte sett den filmen? måste göras nu!
Zakyath Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 jag är definitivt mycket dummare idag än jag var för ett år sen
Pazo Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 jag började gå ner. Sen kom valborg och terminsslut. Supit så jävla mkt och stuff sen valborg. Men nu ska jag fan fortsätta gå ner igen!
Zakyath Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 ja, det är bra! du får se till att räkna in spriten i dieten i fortsättningen 🙂
Pazo Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 ja, det är bra! du får se till att räkna in spriten i dieten i fortsättningen 🙂 De e la klart! Min "största dåliga" källa till kalorier vettu 😛 Sånt måste en tänka på! och förhoppningsvis blire inte alls mkt alkohol nu i sommar! Börjar bli ganska sliten av allt dehär festandet 😑
Zakyath Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 aa man vill ju inte sluta som en försupen gammal trashank
Neosus Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Jodå här händer................... ingenting. ☺️ Eller jo jag satt nyss å riffade lite. Men de va inge kul! 😑
Neosus Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Såhär mycket gjorde jag å sen vart ja less... 😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag ☺️
Neosus Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 fan vad ballt det kan nog bli riktigt fint 😄 Töcker du? Fan va kul! ...vi får väl se om jag gör nått av det sedan. Nu ska ja fika.. 😱 Hepp! Tror jag har lite tjejproblem! Va KUL... 😑
Zakyath Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Hepp! Tror jag har lite tjejproblem! 😮 förklara? Gonatt på er! Hade bra! Heda! farväl!
Micke H Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 Hepp! Tror jag har lite tjejproblem! Women! Can't live with 'em, can't shoot 'em!
Pico Postat 4 juni 2012 Postat 4 juni 2012 330 server/nätverksalarm. *yawn* Hade hoppats på en smidig vecka där jag får göra klart massa crap innan semestern, ser inte ut att bli en bra start. xD
Recommended Posts