Pazo Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 NU HAR JAG GYMMAT! Ska dra å käka sushi med hanna efter att jag duschat 😮
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 va GOTT Det är just det, ALLA insexnycklar här hemma är fel storlek, Vilket är knas då det är exakt samma storlek som dem till en vanlig dragstång. x) Mysko 😳
Memphis Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Idag sökte jag ett konsultjobb som mekanikkonstruktör här i götet, med start från Sep. Kanske blir arbetsintervju snart då. Lite pirrigt. 😑
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Får väl köpa ny 🙁 Mäh! Det ska väl ändå inte behövas 😳 Hör med din lojkale hökare (Halméns?) så borde de kunna fixa rätt insexnycklar 🙂 Idag sökte jag ett konsultjobb som mekanikkonstruktör här i götet, med start från Sep. Kanske blir arbetsintervju snart då. Lite pirrigt. 😑 Spännande, Memphy ☺️ Håller tummarna. Om det nu blir intervju; nämn inte längsta, m'kay! 😱
Memphis Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Om det nu blir intervju; nämn inte längsta, m'kay! 😱 😆 haha. 😛 Spännande, Memphy ☺️ Håller tummarna. Thanks broh!
drloop (oregistrerad) Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Yup, Nu på torsdag blir jag det. ☺️ Sköj!
SadamJR Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Spännande, Memphy ☺️ Håller tummarna. Om det nu blir intervju; nämn inte längsta, m'kay! 😱 Nämn iallafall inte chae, men kolla uppmöjligheterna att surfa på jobbet.
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Nämn iallafall inte chae, men kolla uppmöjligheterna att surfa på jobbet. 😆
Memphis Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Nämn iallafall inte chae, men kolla uppmöjligheterna att surfa på jobbet. haha. xD
Memphis Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Just ja, Pazo o killis bor ju ihop. Jag tänker på om man går varandra på nerverna?
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Någon här som bott tillsammans med polare? Back in the day... Vi bygger vår relation på ömsesidigt hat, respekt och matlagning och det gick alla tiders 🙂
SadamJR Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Konstigt slut på mästarnas mästare. Wieslander är ju dubbelt så stor som jönsson och så ska dom gräva sej under en mur. Klart orättvist.
SadamJR Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Någon här som bott tillsammans med polare? Om du inte är hysteriskt social är det ingen bra idé. Du blir väl dessutom höginkomsttagare nu, du har väl råd att bo själv?
Naymari Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Mäh! Det ska väl ändå inte behövas 😳 Hör med din lojkale hökare (Halméns?) så borde de kunna fixa rätt insexnycklar 🙂 jag menade att fixa ny insexnyckel. inte ny gura 😛
Memphis Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Back in the day... Vi bygger vår relation på ömsesidigt hat, respekt och matlagning och det gick alla tiders 🙂 Okej. ☺️ Jag har ju bott me folk tidigare men de var inte "polare" utan andra, och det gick väldigt bra men tänker att det kan bli annorlunda om det e kompisar. Om du inte är hysteriskt social är det ingen bra idé. Du blir väl dessutom höginkomsttagare nu, du har väl råd att bo själv? Problemet är snarare att det e så jäkla svårt att få tag i egen lägenhet i gbg, men större är någo lättare, och därmed bli samboende ev. aktuellt.
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 jag menade att fixa ny insexnyckel. inte ny gura 😛 ...och det var exakt det där med insexnycklar jag menade 😳😄
Naymari Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 ...och det var exakt det där med insexnycklar jag menade 😳😄 jag är förvirrad 😱 Ska på min systers studentbal imorgon.... Skaju......... Bli kul...... 😑
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 (redigerat) jag är förvirrad 😱 Ska på min systers studentbal imorgon.... Skaju......... Bli kul...... 😑 I'll break it down for you, baby... 1. Gå till Halméns eller annan valfri hökare 2. Presentera problemet 3. Få/köp rätt insexnyckel (för det borde de ha, tycker jag allt) 4. Vinst! Kul med studentbal ju. Själv tog jag studenten 1998. Det är läskigt länge sedan 😱 Yep, I'm old 😑 Redigerat 3 juni 2012 av CHAE
Naymari Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 I'll break it down for you, baby... 1. Gå till Halméns eller annan valfri hökare 2. Presentera problemet 3. Få/köp rätt insexnyckel (för det borde de ha, tycker jag allt) 4. Vinst! Kul med studentbal ju. Själv tog jag studenten 1998. Det är läskigt länge sedan 😱 Yep, I'm old 😑 åh jobbigt, jag måste prata med människor. 😑😆 Jag tar studenten om ett år. Vet dock inte om jag kommer gå på bal eller fira det så värst mycket 😑 Min syster ska dock partaja för hela slanten 😱 :ph34r:
CHAE Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 åh jobbigt, jag måste prata med människor. 😑😆 Jag tar studenten om ett år. Vet dock inte om jag kommer gå på bal eller fira det så värst mycket 😑 Min syster ska dock partaja för hela slanten 😱 :ph34r: 😄 Blir det vidare studier direkt efteråt eller tänker du softa med pluggandet? "Det gör hon rätt i" skulle Grahn sagt 😄
Micke H Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Dom har ju förbjudit studentflak att köra i innerstan här i Stockholm, och det är SÅ JÄVLA SKÖNT! Gick fan inte att jobba i allt oväsen tidigare år. Sen så är jag av den åsikten att det hysteriska studentfirandet är sjukt töntigt eftersom det är löjligt enkelt att gå ut gymnasiet. Fira sådär mycket när ni tar läkarexamen istället, DÅ fan har ni förtjänat det. 😑
Zakyath Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 plugga ska man bara göra (direkt) efter gymnasiet om man är oseriös och vill chilla... annars blir man nog tokig
Zakyath Postat 3 juni 2012 Postat 3 juni 2012 Dom har ju förbjudit studentflak att köra i innerstan här i Stockholm, och det är SÅ JÄVLA SKÖNT! Gick fan inte att jobba i allt oväsen tidigare år. Sen så är jag av den åsikten att det hysteriska studentfirandet är sjukt töntigt eftersom det är löjligt enkelt att gå ut gymnasiet. Fira sådär mycket när ni tar läkarexamen istället, DÅ fan har ni förtjänat det. 😑 håller med. helt! gick nyss ner till coop för övrigt, och det är inte en enda människa här på söder. inte på swedenborgsgatan iaf.
Recommended Posts