Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Nä fy fan, återställare är ju det sista man e sugen på dagen efter. 😛

Vatten, sömn och kaffe är den rätta medicinen.

Att spy också. Fast det beror ju på hur illa däran du är.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

NAJS som fan! 😄🥰

...men jag tycker fortfarande att s- och t-ljuden e lite för skarpa. Mindre av de å lite mer av leadsången. En aningens alltså.

Fast jag är väl jävligt petnoga va? 😕

Jag gillar låten! ☺️

En kaffe på det?

Skall kolla s-ljuden. Jag gillar att smäller på lite i sången. Blir för mesigt annars. Men är det over the top så blir det ju bara jobbigt förstås. Jag har tryckt på i midden mer än vanligt så det får ju lite bieffekter det med förstås...

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Skall kolla s-ljuden. Jag gillar att smäller på lite i sången. Blir för mesigt annars. Men är det over the top så blir det ju bara jobbigt förstås. Jag har tryckt på i midden mer än vanligt så det får ju lite bieffekter det med förstås...

Ja det ska vara lite tryck på sången men upplever att det är e lite för mycket s å t ljud och att sången försvinner lite i mixen. Jag tror att kompressorn spökar lite tack vara s å t ljuden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha. Går inte på nån av mina kanaler. Undrar om det finns nån serie om nån som gör bomber åt självmordsbombare?

Eller följa en självmordsbombare en dag på jobbet. Nedlagd efter första avsnittet?
Link to comment
Dela på andra sajter

Fast Moonshiners är väl av dokumentär art medan Breaking Bad är utifrån manuskript. Tror det var det som Sadam var inne på. 😄

Det var så jag menade. Tack för ditt klargörande.

Eller följa en självmordsbombare en dag på jobbet. Nedlagd efter första avsnittet?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller följa en självmordsbombare en dag på jobbet. Nedlagd efter första avsnittet?

Jag tror jag såg pilotavsnittet redan 2001.

Mottagandet var aningen splittrat.

Men, för att uttrycka sig milt, det blev ändå en kioskvältare utan dess like.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...