Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Mmm, svåra beslut...

Tack för att du lyssnade fidden.

Och neo också!.... . . .

drloop (oregistrerad)
Postat

???1?""!!!?

drloop (oregistrerad)
Postat

Vad då natt i natt, är det extra mycket natt eller?

drloop (oregistrerad)
Postat

Bild, annars har det inte hänt.

Postat (redigerat)

Fytusan vilken produktiv morgon. Jag har tvättat, varit nere i affären, och skruvat ihop den sista balkongstolen och min nya vägghylla! 😄 Den är stor som tusan - 160 bred, 40 hög och 40 djup. Och väger 40 kg. 🤪

En polare kommer över på onsdag och hjälper mig sätta upp den. 😄

EDIT: ja alltså, jag skruvade inte ihop den i affären. Det vore skruvat. Såatte... 😑

Så jälla bakis. 😳

FAIL! xD

Redigerat av Micke H
drloop (oregistrerad)
Postat

Så jälla bakis. 😳

va ha dy jot?

drloop (oregistrerad)
Postat

Cool låt! Får sköna Spacemen 3-vibbar, utan att det känns som en ripoff. Har lite svårt för dom "glada" gitarrgrejorna, men annars låter det coolt. Känns väldigt MTV tidigt 90-tal. På ett bra sätt 🙂

Det är ju när johnny kommer som den retsamma guran annonserar hans ankomst. 🙂

Postat

Så jälla bakis. 😳

Amatör! 😄😛

Fytusan vilken produktiv morgon. Jag har tvättat, varit nere i affären, och skruvat ihop den sista balkongstolen och min nya vägghylla! 😄 Den är stor som tusan - 160 bred, 40 hög och 40 djup. Och väger 40 kg. 🤪

En polare kommer över på onsdag och hjälper mig sätta upp den. 😄

EDIT: ja alltså, jag skruvade inte ihop den i affären. Det vore skruvat. Såatte... 😑

FAIL! xD

Gött Micke! 😄

Postat

va ha dy jot?

Jag tippar; druckit kopiösa mängder alkohol.... men jag venne.... 😕

Postat

va ha dy jot?

Va ute o käkade middag Me polarna o det blev som chae gissade stora mängder alkoholhaltiga vätskor. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.