debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Nu är det en som pratar. 😳 Han glömde också texten.
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Bättre låt iaf, även om han pratade, glömde text OCH inte orkade konditionsmässigt. Vem var det som skrivit gnällåten förut? Sa de Jocke Berg?
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 vadilarniom vadilár-niåm Vi kollar idol å Amanda sjöng utan dina andetag- Kent å han debatt tycker att det är en dålig låt å jag tycker det är en av de bästa Kent-låtarna. Såattehh
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Nu ska jag läsa mitt svärd. Nummer 7? Vi kollar idol å Amanda sjöng utan dina andetag- Kent å han debatt tycker att det är en dålig låt å jag tycker det är en av de bästa Kent-låtarna. Såattehh Det kan säkert vara Kents bästa låt. Men det säger inte mycket...
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Jo för jag diggar Kent. De har många bra låtar.
Neosus Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Sökes: Jag söker en kort, tjock, rolig kille med stora drömmar. Jag gillar mat, pyssel och att tjäna kulor. Du måste vara intresserad av att li- sta ut rebusar och pussel som du kan lä- gga med mig och mina vänner på helgerna. Ps. Var vänlig läs endast rad 1, 3 och 5! Ring Kim
SadamJR Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Jo för jag diggar Kent. De har många bra låtar. Tvi vale.
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Ännu en riktigt dålig låt, men bra sångerska - Molly. Nog min favorit i tävlingen. ******** Alla kan inte gilla Kent. Jag placerar dem efter all musik som gjorts oavsett genre i musikhistorien. Försökte en gång på Dingbats inrådan lyssna på den allra första skivan av dem. Där fanns glimtar av tendenser om jag självsuggererade mig. Men inte i övrigt. 🙂
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Sökes: Jag söker en kort, tjock, rolig kille med stora drömmar. Jag gillar mat, pyssel och att tjäna kulor. Du måste vara intresserad av att li- sta ut rebusar och pussel som du kan lä- gga med mig och mina vänner på helgerna. Ps. Var vänlig läs endast rad 1, 3 och 5! Ring Kim 😮☺️
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Nu var det sista tjejen av alla, Andrea. Rätt ok. Men glömma text verkar många ha gjort. Uggla var säkert en dålig coach. Mest synd var det dock om han Lenny av de tre fyra som glömde text. 🙁
Neosus Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Inte för att jag brukar följa Idol men Detta måste ju vara rekord i att glömma text... 😕 Jag hade kastat ut allihopa. 😑
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Fattar inte varför media attackerar WASP, KISS, Alice Cooper och Black Sabbath och Gud vet allt, för att vara destruktiva för ungdomen och t.o.m. framkalla självmord hos ungdomar. Den enda musik, sångsätt och text som frammanar sådan känslor hos mig är Kent. Seriöst alltså. Man blir djävligt deppad av det. 😏
debatt Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Inte för att jag brukar följa Idol men Detta måste ju vara rekord i att glömma text... 😕 Jag hade kastat ut allihopa. 😑 Det måste ju finnas en orsak. Kanske att de inte är vana vid svenska språket - hur absurt det än låter. Hej med er
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Inte för att jag brukar följa Idol men Detta måste ju vara rekord i att glömma text... 😕 Jag hade kastat ut allihopa. 😑 Fattar inte heller. De har ju en hel vecka på sig att lära sig EN låt bara! T.o.m jag skulle ha klarat det, tror jag. 😕
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Fattar inte varför media attackerar WASP, KISS, Alice Cooper och Black Sabbath och Gud vet allt, för att vara destruktiva för ungdomen och t.o.m. framkalla självmord hos ungdomar. Den enda musik, sångsätt och text som frammanar sådan känslor hos mig är Kent. Seriöst alltså. Man blir djävligt deppad av det. 😏 Jaåå lite dystra är de allt.
Neosus Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Det måste ju finnas en orsak. Kanske att de inte är vana vid svenska språket - hur absurt det än låter. Hej med er Jo nått äre. Ska man stå på scen och hålla på med sång så ska man ju kunna plugga in text oxå. Eller improvisera fram något annat om man glömmer av. Härre gud! 😆 hej hej! 😑
Neosus Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Förexten Slej.. Jag har inte gjort metal bit´n färdig än. Fast ja e fortfarande borta. (Både fysiskt och psykiskt... 😆 ) Vore kul att göra nått ändå.
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 (redigerat) Förexten Slej.. Jag har inte gjort metal bit´n färdig än. Fast ja e fortfarande borta. (Både fysiskt och psykiskt... 😆 ) Vore kul att göra nått ändå. Har märkt att den inte är klar. 😆 Tare lugnt bara! 😛 Japp det vore kul att göra nåt! Redigerat 14 oktober 2011 av slejnard
Neosus Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Har märkt att den inte är klar. 😆 Tare lugnt bara! 😛 ..jag har iallafall bytt strängar nu så snart äre på gång. 😆 Nåja... Åker snart tebax. Då ska ja börja greja igen. 😑
slejnard Postat 14 oktober 2011 Postat 14 oktober 2011 Emil var rätt hyfsad idag. I vanliga fall så är han inte så bra.
Recommended Posts