Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Lite obehagligt att ett länktips som kommer upp när västerbron-klippet är slut är "i'll be gone" med broder daniel.. 🙁

Vad är det nu jag (som det verkar) har varit totalt obrydd om att ta in tidigare men nu blir nyfiken kring? 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vad är det nu jag (som det verkar) har varit totalt obrydd om att ta in tidigare men nu blir nyfiken kring? 😳

Men hallå. Anders Göthberg, gitarrist broder daniel. Västerbron.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallå. Anders Göthberg, gitarrist broder daniel. Västerbron.

Ahh, det kopplade inte... hade du sagt gitarristen från "Honey Is Cool" hade det varit en annan femma. Då hade jag fattat än mindre alltså.
Link to comment
Dela på andra sajter

FML, flytta filer från en dator så man kan se på en LED-tv PLUS att man inte var så sugen på karamellerna man just inhandlat.. skulle ju byta med någon i ett krigshärjat land vilken dag som helst liksom. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

FML, flytta filer från en dator så man kan se på en LED-tv PLUS att man inte var så sugen på karamellerna man just inhandlat.. skulle ju byta med någon i ett krigshärjat land vilken dag som helst liksom. xD

Vi skulle kunna byta.

Jag tar din teve och karamellerna och du får....eeh...... inte vet jag.

Vad sägs om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fan vilket strul du verkar ha det!

Mejla cakewalk och be dom fara åt skogen..... eller be om hjälp.

Jag mejlade i tisdags men har inte fått svar. Mejlade idag och bad om ett nytt regnr. Vi får väl se.

Link to comment
Dela på andra sajter

FML, flytta filer från en dator så man kan se på en LED-tv PLUS att man inte var så sugen på karamellerna man just inhandlat.. skulle ju byta med någon i ett krigshärjat land vilken dag som helst liksom. xD

XD

Link to comment
Dela på andra sajter

nä. har tenta på måndag och den tolfte. sen har jag en omtenta i augusti...

men jag har slackat så jag har ju mig själv att skylla till att jag har "mycket" att göra nu 😛

Du har längstat, inte slackat... There's a difference 😑😛

Link to comment
Dela på andra sajter

fan det ena utesluter inte det andra 😛

☺️

Huvudsaken är....att det är som det är.

DET är huvudsaken!

Bra jobbat, Grahn!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...