Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Får du nå annat jobb efter det då?

Klart jag säkrat upp innan jag går loss ☺️

Börjar på avd. 5 den 9:e oktober 🙂 Tar 5 veckors semester innan dess såatteeee 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart jag säkrat upp innan jag går loss ☺️

Börjar på avd. 5 den 9:e oktober 🙂 Tar 5 veckors semester innan dess såatteeee 😑

Vad är det som har hänt? Är det den där onda sjuksköterskan igen?

Link to comment
Dela på andra sajter

😑

Jag begriper ingenting.

inläggsnumret! Naymari är nummerfetiscist! 😑

Men vahettere...

ska man ge sig på att installera musikprogram idag?

JC_thinking.gif

men först en kaffe vah?!?!

551773_10150867762408601_103483998600_9888152_1170255006_n.jpg

hehehe 😄

Klart jag säkrat upp innan jag går loss ☺️

Börjar på avd. 5 den 9:e oktober 🙂 Tar 5 veckors semester innan dess såatteeee 😑

va bra! semester är inte så pjåkigt heller. 🙂

😑

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket av det Metallica gjort är skräp. Men under deras guldåder var dom fantastiska.

Master of Puppets är en av världens bästa hårdrocksplattor, oavsett hur många St anger dom släpper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket av det Metallica gjort är skräp. Men under deras guldåder var dom fantastiska.

Master of Puppets är en av världens bästa hårdrocksplattor, oavsett hur många St anger dom släpper.

jo, vissa schyssta låtar har de... men att de skulle vara ett av världens bästa (iom att det är ett av världens största) metalband...

Link to comment
Dela på andra sajter

jo, vissa schyssta låtar har de... men att de skulle vara ett av världens bästa (iom att det är ett av världens största) metalband...

Well, med tanke på att dom släppt ett gäng skivor jag skulle klassa som några av hårdrockens bästa, och eftersom dom fortfarande är ett förbannat bra liveband, så köper jag helt och hållet att vissa kallar dom världens bästa metalband, även om jag inte håller med. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...