Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

MORRN! Levererade just en första version av ett stress-projekt. Stress därför att jag fått lägga halvtimmar på det här och där och inte direkt fått sitta och fokusera. Men allt som allt är jag ganska nöjd ändå. ☺️

Nu: akffe! FFS!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade just en mystisk pil längst ned på sidan, som pekar uppåt. Nyfiken som man är så klickade jag på den. Kan du gissa vad som hände?? 😮 :o 😮

...jag hamnade längst upp på sidan. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Min chef pratar med vår designer om en skiss till en webbsida hon har gjort.

- Ja alltså, det är jättebra, men...den här storbilden, när jag tittar på den så kliar det inte direkt i musen...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Min chef pratar med vår designer om en skiss till en webbsida hon har gjort.

- Ja alltså, det är jättebra, men...den här storbilden, när jag tittar på den så kliar det inte direkt i musen...

😳

Och chefen är en man?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det är så kul med kunder som har helt horribla önskemål. Igår var det en kärring med helt horribel smak som kommer med några helt fantistiskt fula förändringar som hon vill ha på sin jäkla sida. Göra alla länkar gula och lägga en grön ram runt alla bilder...

Jag är inte bitter. xD

Det är bara så synd för den första skissen vår designer fixade var riktigt jäkla snygg. Sen så hade kunden sina helt sjuka åsikter som förvandlade det till något som ser ut som katten har käkat, spytt upp, käkat igen och sen skitit ut.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ätit 🙂 Nu: ta ett snack med tjifen (kommer förmodligen att utmynna i att jag slutar här på mottagningen den 31:a augisti ☺️ )

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...