Fidden Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 För vi e ett gäng i klassen som ska ha tävling på lördag i olika grenar. Bänk, Chins, Plankan och jogga milen. Så kul att äga dom i nånting iaf. xD Jag vet inte varför, men jag läste det där som någon form av ringdans-låt, typ mormors lilla kråka eller så. Hjärntumör. Garanterat.
CHAE Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Jag satte förresten nytt pesonbästa på bänkpressen förut. Det var kul! Tidigare hundra prick och nu hundrafem. 😑 För vi e ett gäng i klassen som ska ha tävling på lördag i olika grenar. Bänk, Chins, Plankan och jogga milen. Så kul att äga dom i nånting iaf. xD Ghey 😛 Jag vet inte varför, men jag läste det där som någon form av ringdans-låt, typ mormors lilla kråka eller så. Hjärntumör. Garanterat. 😆😄
Naymari Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 nyss så träffade jag en krokodil som körde runt i en bil men han var tjock o fet och blåste i trumpet men bilen var för trång och svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak
slejnard Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 jag ska nog inte ut nu. strax sova. nyss så träffade jag en krokodil som körde runt i en bil men han var tjock o fet och blåste i trumpet men bilen var för trång och svansen var för lång så den fick ligga på ett litet flak där bak va fiiint. ☺️
Naymari Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Om 4Sound inte får in min beställning imorgon ska jag maila och fråga vafan de sysslar med.
slejnard Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 haha vilken mastodontlänk sadamjr lagt in. DP kallade den tiomilalänk. 😄
Memphis Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Mitt bästa är 50 😑 Man måste ju börja nånstans. Jag vet inte varför, men jag läste det där som någon form av ringdans-låt, typ mormors lilla kråka eller så. Hjärntumör. Garanterat. 😆 Du e sepé Fidden 😛 Ghey 😛 Bara för att du inte kan sopa. 😛 105 bänkar förresten, imponerande. Tack. Det är inte vilka bänkar som helst. Parkbänkar! I ek! 😮 xD xD
CHAE Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Om 4Sound inte får in min beställning imorgon ska jag maila och fråga vafan de sysslar med. Du ser; du skulle valt ordermusic 😉😛 haha vilken mastodontlänk sadamjr lagt in. DP kallade den tiomilalänk. 😄 😆 😄 :D 😎 [...] Bara för att du inte kan sopa. 😛 [...] Kan jag visst det, men jag föredrar dammsugare.... 😑😎
Memphis Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Kan jag visst det, men jag föredrar dammsugare.... 😑😎 Mäh! xD
SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 På tal om honom, undrar hur allt går för honom. Jag kanske skulle försöka luska ut vad han heter och spontanbesöka honom. Var i hans kvarter igår senast. 😄 Då blir han glad.
Recommended Posts