Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vill bara att trillian ryms där inne 😄

Så jävla fet basplugg så att jag svimmar. 😱

Galet gooo sådan IMO. 😄
Postat

Snart semester tammefan... ville verkligen inte ha någon först men nu börjar jag vänja mig vid tanken. 😄

Postat

Snart semester tammefan... ville verkligen inte ha någon först men nu börjar jag vänja mig vid tanken. 😄

roade mig med att byta ut "semester" mot allsköns aktiviteter, det var kul en stund.

Postat

*slap* 😎

roade mig med att byta ut "semester" mot allsköns aktiviteter, det var kul en stund.

Du kan va kul en stund! 😳
Postat

Synd bara att det inte verkar hinna bli nån jävla sommar innan dess... 😠

var fan håller du hus? här har det varit kokhett i ett bra tag nu

Postat

sätt fart pico! sätt fart å gör kohagen grön å så att blommorna blommar!

Jävlar, vore det upp till mig blidde det inte många sommardagar på ett år. Viljan är ju maximal men att avsluta vad man påb...
Postat

*slap* 😎

Du kan va kul en stund! 😳

Snart fidden tammefan... ville verkligen inte ha någon först men nu börjar jag vänja mig vid tanken. 😄

Postat

var fan håller du hus? här har det varit kokhett i ett bra tag nu

Umeå. Det har varit rätt ojämnt väder. Förra helgen var det liksom högsommar osså den här veckan har det varit rätt så meh.
Postat

Umeå. Det har varit rätt ojämnt väder. Förra helgen var det liksom högsommar osså den här veckan har det varit rätt så meh.

köp en bong

det hade nog jag gjort om jag bodde i umeå iaf

Postat

Jag satte förresten nytt pesonbästa på bänkpressen förut. Det var kul! Tidigare hundra prick och nu hundrafem. 😑

För vi e ett gäng i klassen som ska ha tävling på lördag i olika grenar. Bänk, Chins, Plankan och jogga milen. Så kul att äga dom i nånting iaf. xD

Postat

Jag satte förresten nytt pesonbästa på bänkpressen förut. Det var kul! Tidigare hundra prick och nu hundrafem. 😑

Mitt bästa är 50 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.