SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Kul Har skrivit till deras tech support eller vad det heter nu. Får se om det löser det hela.
SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Helvete va snabb datorn vart nu Varför kör du fortfarande med xp?
SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 MONGO MONGO MONGO 😮 :o 😮 Men det där begriper jag inte ett skit av.
Neosus Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 (redigerat) Varför kör du fortfarande med xp? Jag tycker XP funkar bra. Varför byta? Eller ja... Ska byta till win7 64bit sedan har jag tänkt och smacka in mer ram. Men det ligger i framtiden. Nu ska ja hämta 111 jävla uppdateringar.. KUL 😑 Redigerat 30 maj 2012 av Neosus
Fidden Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Hämtade nycklar idag och hann titta till lägenheten innan jag åkte tillbaks igen. Undrar om det är ett bra tecken att en av mina nya grannar har klistrat upp trollface på sin dörr xD
Memphis Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Memphis gillar nog denna ! Fan va tung. 😄 Denhär gillar nog Michael Öfverbäck Hasselqvist http://www.kickstart...it-for-everyone Det där var också jälligt ball. xD Hämtade nycklar idag och hann titta till lägenheten innan jag åkte tillbaks igen. Undrar om det är ett bra tecken att en av mina nya grannar har klistrat upp trollface på sin dörr xD 😆
Memphis Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 (redigerat) Jag har stoppat in en ny hårddisk Helvete va snabb datorn vart nu Haru bytt till SSD eller? EDIT, meh, så skriver jag SDD. 😠 Redigerat 30 maj 2012 av Memphis
Pazo Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Nu har jag brännt klart två skivor inför ikväll. Spelar med bandet kl 20. sen från tidigast 21 dj:ar jag ett horgig för massa tentafestande människor ☺️
Neosus Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 (redigerat) Haru bytt till SDD eller? DU kan vara SSD Eller nä jag köpte en mekanisk disk. Det får duga sålänge. Edith: menar SDD.. xD Ah mäh vafannnn heter det SSD? Redigerat 30 maj 2012 av Neosus
Memphis Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 (redigerat) Nu har jag brännt klart två skivor inför ikväll. Spelar med bandet kl 20. sen från tidigast 21 dj:ar jag ett horgig för massa tentafestande människor ☺️ Sweet! ☺️ DU kan vara SSD Eller nä jag köpte en mekanisk disk. Det får duga sålänge. Allright, gött att det blev snabbare iallafall. 😄 Jag funtar på en SSD inom kort iaf. Redigerat 30 maj 2012 av Memphis
SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Tycker det är svårt att bli tagen på allvar med den här avataren. Undrar hur det känns för memphis? Nu har jag brännt klart två skivor inför ikväll. Spelar med bandet kl 20. sen från tidigast 21 dj:ar jag ett horgig för massa tentafestande människor ☺️ Jag vill oxå ha ett horgig.
Memphis Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Tycker det är svårt att bli tagen på allvar med den här avataren. Undrar hur det känns för memphis? hehe. Det går alldeles utmärkt för mig. 😛 Det är ingen här som tar mig på allvar ändå. Du klarar dig ju bra med dina stenseriösa inlägg. WTF? Shit va du tigger stryk Saddam. 😄
CHAE Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 (redigerat) Men det där begriper jag inte ett skit av. 😆 Hej Hej Pazo! Jag tycker XP funkar bra. Varför byta? [...] +1! 😮 Hämtade nycklar idag och hann titta till lägenheten innan jag åkte tillbaks igen. Undrar om det är ett bra tecken att en av mina nya grannar har klistrat upp trollface på sin dörr xD [...] ☺️😄 Nu har jag brännt klart två skivor inför ikväll. Spelar med bandet kl 20. sen från tidigast 21 dj:ar jag ett horgig för massa tentafestande människor ☺️ va GOTT!! Lycka till med gighorandet ☺️ Redigerat 30 maj 2012 av CHAE
Neosus Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Sweet! ☺️ Allright, gött att det blev snabbare iallafall. 😄 Jag funtar på en SSD inom kort iaf. Samma här men jag behöver handla ett modernare moderkort för att de ska va nån mening med det. Då kan jag slänga in snabbare ram samt bättre cpu. Men funtar på en imac istället. Har int bestämt mig.. 😑
CHAE Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 [...] Men funtar på en imac istället. [...] ...och en thinline Tele 😑
SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Samma här men jag behöver handla ett modernare moderkort för att de ska va nån mening med det. Då kan jag slänga in snabbare ram samt bättre cpu. Men funtar på en imac istället. Har int bestämt mig.. 😑 Du har definitivt bättre akassa än vad jag har. Svartjobb?
SadamJR Postat 30 maj 2012 Postat 30 maj 2012 Nä jag käkar torrskorpor å vatten De e därför 😑 Ja då så.
Recommended Posts