Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fyfan vad tidigt det är. 🤪 God morgon! I ett svagt ögonblick lovade jag att mot ersättning vara på jobbet en timma tidigare och göra en release.

Postat

Fyfan vad tidigt det är. 🤪 God morgon! I ett svagt ögonblick lovade jag att mot ersättning vara på jobbet en timma tidigare och göra en release.

...and now you have to pay the prize 😮

* * *

Gomorrn längsta!

Postat

Men jag kommer också att FÅ ett pris. ☺️

Lovely.

Btw; smooth sailing igår, micke ☺️ När ses ni nästa gång? 🙂

Postat

Lovely.

Btw; smooth sailing igår, micke ☺️ När ses ni nästa gång? 🙂

Thänks. Jag vet inte än, men snart hoppas jag. Såvida hon inte bara ljög och var snäll när hon sa att hon också ville träffas igen. xD

Förresten känns mina glasögon mer passande än någonsin. ☺️

Postat

Thänks. Jag vet inte än, men snart hoppas jag. Såvida hon inte bara ljög och var snäll när hon sa att hon också ville träffas igen. xD

Förresten känns mina glasögon mer passande än någonsin. ☺️

Hon ljög nog inte. Det här blir kanon 🙂

På ett metal head passar alltid sådana glajjer 😮😛

Postat

MÄH! Har jag redan glömt bort din stafning 😠

Mikael Öfverbeck Hasselqvist vare visst! 😑

Sådär ja. ☺️

Postat

🥰

VET DU! 😮

Jag tappade din mobil i helgen igen. Å då slutade mitten av skärmen att reagera på touch!...

Men grym som en är så skrufva jag upp mobilen å såg att touchkontakten hade lossnat lite. så jag tryckte ihop den å nu ären som ny igen! ☺️

Postat

🥰

VET DU! 😮

Jag tappade din mobil i helgen igen. Å då slutade mitten av skärmen att reagera på touch!...

Men grym som en är så skrufva jag upp mobilen å såg att touchkontakten hade lossnat lite. så jag tryckte ihop den å nu ären som ny igen! ☺️

😆 Fyfan vad du misshandlar min gamla mobil. xD

Postat

JAPP! Men jag fixar den alltid också 🥰

SÅ GÅRE TILL I FYLLAN!!! 😠

Jag har aldrig tappat någon mobil på fyllan. 😛

Postat

Ja men jag är full väldigt ofta och pillar på kuken jävligt ofta då också ☺️

Skönt att du är så öppen med dina ..."vanor" 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.