joachime Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Då var den här tråden rökt. Tack för att du tittar in. Det var så lite så. Varje tråd har en början och ett slut. Och i slutet sitter det en kortväxt filur med rektangulär mustach. Och en mor med ett lite ekivokt förnamn.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Hade tänkt att ha dom till garnering. Du är på hugget.
Neosus Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 (redigerat) Grahn, hur längesedan är det du åt muffins? För nån vecka sedan. Chokladmuffins. Så jeeeela gott! ☺️ ..eller nej fan jag åt en igår oxå. 😑 Redigerat 2 oktober 2011 av Neosus
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Kristine Meltzer i världens sämsta program just nu på Kanal 5.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Skulle kunna tänka mig att flytta till Örgryte. Var spelar du nu?
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Kristine Meltzer i världens sämsta program just nu på Kanal 5. Hon stavas inte så, SKÄRP dig
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Var spelar du nu? Ingenting mer än lite elpiano och akustisk gitarr ibland. Eller menar du på tipset - ingenting alls faktiskt, det är för svårt helt enkelt. Men såg precis att det är Juventus-Milan. Ska se det. Alltid lika förvånad när någon svarar på gamla inlägg.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Alltid lika förvånad när någon svarar på gamla inlägg.
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Kollade på Inside Job förut. Nu har jag lärt mig att nationalekonomer är onda. Ska kolla på Welcome to the Rileys.
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 MEN de eeee ju bara skit på teve. SKÄRP ER!! 😆 Det är engelsk deckare sen.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Hon stavas inte så, SKÄRP dig Skiter i hur hon stavas.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Ska kolla på Welcome to the Rileys. Eftersom hon är snygg
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Kollade på Inside Job förut. Nu har jag lärt mig att nationalekonomer är onda. Ska kolla på Welcome to the Rileys. Vad gäller för statistiker?
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Kollade på Inside Job förut. Nu har jag lärt mig att nationalekonomer är onda. Ska kolla på Welcome to the Rileys. Har du inga svenska tv-kanaler?
Neosus Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Skiter i hur hon stavas. EXAKT!! de e gluggen som räknas. debatt va har du för el-piano? nu ska ja f***
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 debatt va har du för el-piano? Jag har inget eget renodlat elpiano. Min Clavia har dock väldigt bra Wurlitzer. Men jag spelar på några av brorsans elpianon ibland, Farfisor och Philicordia t.ex.
Neosus Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Jag har inget eget renodlat elpiano. Min Clavia har dock väldigt bra Wurlitzer. Men jag spelar på några av brorsans elpianon ibland, Farfisor och Philicordia t.ex. Fasiken va coolt!
Memphis Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 MEN de eeee ju bara skit på teve. SKÄRP ER!! 😆 Va vill du ditt kött! 😄
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Starke man är det iofs nu. Den fete. Rätt bra. Vilken engelsk deckare som kommer vet jag inte. De bästa är Frost, Lynley och Tyst vittne.
Overkill Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vad gäller för statistiker? Folk som saknar förmågan att utöva källkritik och i allmänhet saknar koll på saker säger att statistik bara är fuffens och går att få precis hur man vill. Så det är väl inte så mycket bättre.
Recommended Posts