SadamJR Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 ingen aning kom för övrigt hem från krogen nyss. en ganska kul jul blev det ändå! Krogen på julafton. Det har jag nog aldrig testat. Det låter depraverat på nåt sätt. Gonatt.
Fidden Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 I år hade vi inte ens en julklappsutdelning. Så jäla gött! Käkade, kollade på visseljohanna och spelade spel till förbannelse. 😄
joachime Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 Vinterlandskap och julmat, det räcker för mig.
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 Krogen på julafton. Det har jag nog aldrig testat. Det låter depraverat på nåt sätt. Gonatt. det var banne mej kul. väldigt mycket folk ute.
slejnard Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 tjaebae! 😄 fick lite grejs: kläder å en gw perssonbok bla. kiss-monster! 😮
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 va kul! ska för övrigt åka och se kiss i prag i juni. min farmor köpte tydilgen två biljetter på tradera helt sonika, så ska dit med far min 😄
slejnard Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 va kul! ska för övrigt åka och se kiss i prag i juni. min farmor köpte tydilgen två biljetter på tradera helt sonika, så ska dit med far min 😄 fasen va nice! jag såg ozzy å zak wylde (du?) på o2-arena i prag. feeeeeeeeeeeeeeeeet arena!
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 fan vad kul 😄 såg ozzy här i stockholm när de var här sist. även trots vad du kanske tror gillar jag inte ens zakk wylde 😄 för övrigt funderar jag på om jag ska köpa en gibson OCH en fender istället för att bara välja en... men då kommer jag nog behöva gå ner lite i pris, hmm 😕
slejnard Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 såg att 4sound hade rea på an amerikansk strata! köp! jo du gillar är zak! 😮😄
CHAE Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 såg att 4sound hade rea på an amerikansk strata! köp! [...] Länk or it didn't happen 😄
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 fan vad schysst, de har ju gibson-rea också... ska banne mej gå och kolla. funderar dock på om jag kanske borde köpa en fet jävla stärkare till att börja med istället... det är inte lätt 🙁
Neosus Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 (redigerat) börja me en fet gura istället tycker jag. vad tycker DU? 😳 Redigerat 25 december 2012 av Neosus
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 alltså jag har kikat på så många guror men jag hittar ingen jag är riktigt nöjd med. tänker att om jag fixar en schysst topp och låda kanske de flesta gitarrer låter bra istället! sen sa hemmpe till mig att stärkaren är viktigare än gitarren 😳 har ju en vox ac30 som låter ganska mycket transistor sen har jag en blackstar ht-1 men den har ganska tunt ljud när man kör in en sm57a framför den såatte... jag har ingen aning 😆
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 den gillar jag också. men det är mest för att jag har en 2 meter hög och kanske 15 meter bred (slipad) betongvägg där jag brukar musicera 😄
SadamJR Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 va kul! ska för övrigt åka och se kiss i prag i juni. min farmor köpte tydilgen två biljetter på tradera helt sonika, så ska dit med far min 😄 Skaplig farmor. Kan inte alla skriva hälften så långa rader så man slipper det här jävla scrollandet?
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 ja hon är trevlig! hon har dock inte mycket pengar, så vet inte varför hon gör det. farfar har haft ms i säkert 20 år och inte kunnat jobba pga det. hon pensionerades själv för ett par år sen. men det verkar ju gå runt för henne ändå.
SadamJR Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 sm57, de e min egen favoritsångmic! 🙂 Varför är den bättre än 58:an?
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 Skaplig farmor. Kan inte alla skriva hälften så långa rader så man slipper det här jävla scrollandet? jaha ninjad
SadamJR Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 ja hon är trevlig! hon har dock inte mycket pengar, så vet inte varför hon gör det. farfar har haft ms i säkert 20 år och inte kunnat jobba pga det. hon pensionerades själv för ett par år sen. men det verkar ju gå runt för henne ändå. Hon verkar ju ha kåll på läget. Är ute på nätet och köper biljetter till konserter och grejer. Man får ju bara hoppas att hon har koll på sin personliga ekonomi oxå.
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 ja, just det hon har! när farfar blev sjuk hade hon en unge hemma att ta hand om också.
Zakyath Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 nja, måttligt... hade ju kunnat vara en ordvits ☺️
Micke H Postat 25 december 2012 Postat 25 december 2012 Tomba! Gammal klassiker jag inte spelat på hur jävla länge som helst. Onda grisar tar över världen och det är upp till en grottpojke med rosa hår som inte kan prata att rädda den. 🥰
Recommended Posts