Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ingen aning

kom för övrigt hem från krogen nyss. en ganska kul jul blev det ändå!

Krogen på julafton. Det har jag nog aldrig testat. Det låter depraverat på nåt sätt. Gonatt.

Annons
Postat

I år hade vi inte ens en julklappsutdelning. Så jäla gött!

Käkade, kollade på visseljohanna och spelade spel till förbannelse. 😄

Postat

va kul!

ska för övrigt åka och se kiss i prag i juni. min farmor köpte tydilgen två biljetter på tradera helt sonika, så ska dit med far min 😄

Postat

fan vad kul 😄 såg ozzy här i stockholm när de var här sist. även trots vad du kanske tror gillar jag inte ens zakk wylde 😄

för övrigt funderar jag på om jag ska köpa en gibson OCH en fender istället för att bara välja en... men då kommer jag nog behöva gå ner lite i pris, hmm 😕

Postat

såg att 4sound hade rea på an amerikansk strata! köp!

[...]

Länk or it didn't happen 😄

Postat

fan vad schysst, de har ju gibson-rea också... ska banne mej gå och kolla. funderar dock på om jag kanske borde köpa en fet jävla stärkare till att börja med istället... det är inte lätt 🙁

Postat

alltså jag har kikat på så många guror men jag hittar ingen jag är riktigt nöjd med. tänker att om jag fixar en schysst topp och låda kanske de flesta gitarrer låter bra istället! sen sa hemmpe till mig att stärkaren är viktigare än gitarren 😳 har ju en vox ac30 som låter ganska mycket transistor sen har jag en blackstar ht-1 men den har ganska tunt ljud när man kör in en sm57a framför den såatte... jag har ingen aning 😆

Postat

den gillar jag också. men det är mest för att jag har en 2 meter hög och kanske 15 meter bred (slipad) betongvägg där jag brukar musicera 😄

Postat

va kul!

ska för övrigt åka och se kiss i prag i juni. min farmor köpte tydilgen två biljetter på tradera helt sonika, så ska dit med far min 😄

Skaplig farmor. Kan inte alla skriva hälften så långa rader så man slipper det här jävla scrollandet?

Postat

ja hon är trevlig!

hon har dock inte mycket pengar,

så vet inte varför hon gör det.

farfar har haft ms i säkert 20

år och inte kunnat jobba pga

det. hon pensionerades

själv för ett par år sen. men

det verkar ju gå runt för

henne ändå.

Postat

ja hon är trevlig!

hon har dock inte mycket pengar,

så vet inte varför hon gör det.

farfar har haft ms i säkert 20

år och inte kunnat jobba pga

det. hon pensionerades

själv för ett par år sen. men

det verkar ju gå runt för

henne ändå.

Hon verkar ju ha kåll på läget. Är ute på nätet och köper biljetter till konserter och grejer. Man får ju bara hoppas att

hon har koll på sin personliga ekonomi oxå.

Postat

Tomba! Gammal klassiker jag inte spelat på hur jävla länge som helst. Onda grisar tar över världen och det är upp till en grottpojke med rosa hår som inte kan prata att rädda den. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.