D Vibe Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Då kanske du har kunskap att besvara en fråga jag har ställt mig... Hur kommer det sig att det blir förseningar på grund av växelfel så fort det kommer ett par snöflingor i södra sverige, medan tågen enligt norrlänningarna själva rullar på som vanligt när det är busväder uppe i norr? Har man inga växlar där? Eller är de så avtrubbade av alla förseningar att de inte märker av om det snöar lite extra? Eller åker alla snöskoter? Faaaast, SJ har ju inget ansvar för hur spåren sköts, lika lite som ett bussbolag har för hur vägar sköts. Men men.. tog föräldraledigt idag för att slippa pendla de 12 milen tur och retur med bilen till jobbet... Hade förövrigt gärna åkt kollektivt om det fungerat, men det finns inga buss- och tåglinjer som sammanflätas på något bra sätt. Får sitta och vänta en timme för byte, både dit och hem. Inte så bra när man börjar 6.45 och barnen måste hämtas rimlig tid på förskolan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Rackarbajsar förkylning. drog hem från skolan ja 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Det där slipper man iallafall om man tar tåget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Analys av vår kommande skiva. 1. A Life Sentence: E-moll och refränger i F-moll 2. Frustrate: G-moll 3. Shallow Graves: A-moll 4. Guernica: B-moll 5. Through The Veils Of A Fever: E-moll (eller kanske mer korrekt E-frygisk moll, med refränger, intro och outro i A-frygisk moll) 6. Monodream: D-moll (the saddest of all keys) 7. Beyond The Sea: E-moll 8. Disillusioned Soldier: C#-moll, med mellanspel i E-moll och outro i G-moll. Känns bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Annan analys: 1. 07:08 2. 05:12 3. 06:38 4. 07:17 5. 07:54 6. 05:18 7. 04:56 8. 08:55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Ingen treminuterspop alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Nej, vi bytte visst inriktning från vår orginalplan som var att skriva psykadelisk programmerar-pop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Tre minuter är en bra låtlängd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Kan inte hitta min telefon. Måste nog ta itu med den där vårstädningen snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Kan inte hitta min telefon. Måste nog ta itu med den där vårstädningen snart. Kan inte någon ringa Sadam 😮 Då hittar han sin telefon igen 🙂 Mvh Smart * * * Nu tog "censur"-tråden fart igen... Härligt 😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Fått mina HS80M. HELVETE VILKEN JÄVLA BRA MONITOR! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Jag har stort ordförråd. Eller inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Fått mina HS80M. HELVETE VILKEN JÄVLA BRA MONITOR! Fasiken va kul! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Fasiken va kul! 🥰 Enda nackdelen är att mina stativ är 3 cm för höga 😛 Kan kanske plocka bort iso-padsen. Men då finns risken för att skicka vibrationer rätt ner i golvet.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Enda nackdelen är att mina stativ är 3 cm för höga 😛 Kan kanske plocka bort iso-padsen. Men då finns risken för att skicka vibrationer rätt ner i golvet.. 😱 Testa! Kanske inte blir nån större skillnad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 (redigerat) Fått mina HS80M. HELVETE VILKEN JÄVLA BRA MONITOR! Härligt, Nay 🥰 Testa! Kanske inte blir nån större skillnad? JAAA man måste ju prova sådant ju 😮 * * * *ler* Redigerat 6 december 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 *dödar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 (redigerat) A/B testar dem med de gamla. Helt plötsligt var det helt mycket klarare varför det var svårt att vara nöjd med gitarrljud 😛 Redigerat 6 december 2012 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Ja det skiljer mer än vad man kan tro mellan alla dessa högtalare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Kan inte någon ringa Sadam 😮 Då hittar han sin telefon igen 🙂 Var inne på det men jag hittade den i jackfickan. Nu slipper jag städa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Herregud. Jävlar vad de låter bra. MIna egna mixar låter skit. Allt annat låter sanlöst bra. Hör element i låtar jag aldrig hört förut. Känner efter en halvtimmes lyssnande att detta är den bästa investeringen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Nu tog "censur"-tråden fart igen... Härligt 😄🥰 Neosus skrev att dom ska strypa mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Neosus skrev att dom ska strypa mej. Nä det har jag inte skrivit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Var inne på det men jag hittade den i jackfickan. Nu slipper jag städa. 😆 Herregud. Jävlar vad de låter bra. MIna egna mixar låter skit. Allt annat låter sanlöst bra. Hör element i låtar jag aldrig hört förut. Känner efter en halvtimmes lyssnande att detta är den bästa investeringen Bra skit! Då är det bara att börja att mixa om allting 🙂 Neosus skrev att dom ska strypa mej. Tror ingen törs 😮 *dödar* 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Skönt att loopis gick in och satte ner fosse-lossingen i censur-tråden i alla fall 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Ja det skrivs en himla massa skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 jepp. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 december 2012 Dela Postat 6 december 2012 Har importerat mina MSN-kontakter i Skype och provat chatta med en MSN-kille. Verkar funka. Kanske kan börja överge MSN snart och gå över helt till Skype. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts