CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Jåh! Så e de me de! ☺️ Me de e de så. Jåh 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 På väg hem från hemmpe, en ht-1a rikare 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 På väg hem från hemmpe, en ht-1a rikare 🙂 Krattis krappen! 🙂 Blackstar gör såklart bra skit. Hur är hemmpe? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Trevlig prick! Bjöd på alkoläsk, lät mig testa alla hans gitarrer och introducerade mig för sin mor 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Trevlig prick! Bjöd på alkoläsk, lät mig testa alla hans gitarrer och introducerade mig för sin mor 😄 ,Faaaan, vilken sköning! 😄 * * * Har spelat in bas i en 140 BPM-låt. Herrejevvlar vad det gick undan. Det sista jag tänkte innan det satte igång var "åh gud, nu blir det åka av". Och "ja" Micke; that's what she said 😛 Slänger upp låtfan på SC under kvällen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Ja, låt oss höra! Hoppas man kan ana lite spaghetti western i den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 va GOTT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Ja, låt oss höra! Hoppas man kan ana lite spaghetti western i den Hmmm.... Det är iofs tre st tremolo-guror med men om det är pasta-western vete fan. Är jäkligt nöjd med OD-gitarrerna btw. Det vart tokig fint fläsk i dem. Layering (ihop med BOSS SD-1 och 8100:an) is teh grej 🥰 Farligt mycket fläsk i basen också 😠 /Baschae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Fläsk e gött!!! ☺️😆😄 Nämen sluta tänk på mat nu, Grahn! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Fläsk e gött!!! ☺️😆😄 Nämen sluta tänk på mat nu, Grahn! 😠 Nu är det du som bums går och äter en smörgås 😠 Såhär kan du ju inte ha det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Ja ja ska! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Hmmm.... Det är iofs tre st tremolo-guror med men om det är pasta-western vete fan. Är jäkligt nöjd med OD-gitarrerna btw. Det vart tokig fint fläsk i dem. Layering (ihop med BOSS SD-1 och 8100:an) is teh grej 🥰 Farligt mycket fläsk i basen också 😠 /Baschae *förväntansfull* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 *ler* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 *mördar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 😄 Kolla: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 vilken av dem var det som hade så skön sustain, var det standarden? hade den på i bakgrunden när jag fixade mat så tittade inte jättenoga 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 vilken av dem var det som hade så skön sustain, var det standarden? hade den på i bakgrunden när jag fixade mat så tittade inte jättenoga 😊 epifån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 såpass! för övrigt tror jag att det är en strata jag ska skaffa.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 såpass! för övrigt tror jag att det är en strata jag ska skaffa.. 😑 Ja. Gibsons har ju 20liter färg på sig. De låter inte så bra egentligen. Strator är fina gurkor. Kolla på telecasters också! Deras halsar är gudomliga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Strata ska re vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 e inte tele lite tunnare, skränigare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Jag ska söpa en jåh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 (redigerat) *förväntansfull* Ajm öpploading äss wii spiiik 😮😊 epifån He bra. Min Epi-SG lirar fortfarande jävligt bra 🥰 såpass! för övrigt tror jag att det är en strata jag ska skaffa.. 😑 Najs! Ja. Gibsons har ju 20liter färg på sig. De låter inte så bra egentligen. Strator är fina gurkor. Kolla på telecasters också! Deras halsar är gudomliga! +1 Provade en tockendäringa thinline och den spelade kalas. Venne men jag har för mig att det är C-shape på dem. Min Jaguar har C-shape och jag gillar när det är chunky 🙂 Har aldrig varit ett fan av LP's. För tunga och imo icket spelvänliga 😑 Strata ska re vara. Inte nödvändigtvis men jag förstår vad du menar 😑 Redigerat 22 oktober 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 e inte tele lite tunnare, skränigare? "Bitigare" sound. Iofs deras thinline har väl någon typ av hummisar så... Vill du ha twang så är ju en Tele teh grej. Går iofs att kräma på med mycket OD och dist utan att det blir skränigt. *mördar* *gillar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 de e fränt jåh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 (redigerat) Du är trubbel på två ben 😊😑 Gammal text som legat och samlat damm i massor av år. Varför inte göra något av den, liksom xD Mvh Baschae Redigerat 22 oktober 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Fet gitarrljud! Riktigt canadafläsk! Fan va bra! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Fet gitarrljud! Riktigt canadafläsk! Fan va bra! 🥰 Täck som fän, Grahn 🥰😄 Jääääh skare va fläsk så skare va rejält med fläsk annars får de va 😠 HEEEEEELT okej page topper btw 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 Riktigt fett gitarrljud. Bästa soundet hittills! *impad* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 oktober 2012 Dela Postat 22 oktober 2012 jag kan fan inte låta tuff och förbannad för fem öre 😆🙁 Men "hey" jag gör mitt bästa 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts