Micke H Postat 1 oktober 2012 Postat 1 oktober 2012 Måste ha vart något annat eftersom det var i dagens tidning det stod. Jag har dock inte följt tråden.
Micke H Postat 1 oktober 2012 Postat 1 oktober 2012 Menar du att smileyns 30-årsjubileum inte var idag alltså? xD
Micke H Postat 1 oktober 2012 Postat 1 oktober 2012 Tänk om man hade översatt filmtiteln The Rock, då hade den hetat Stenen.
Micke H Postat 1 oktober 2012 Postat 1 oktober 2012 Nej, då har vi våra vanliga rosa underställ. Eller ja, egenligen skiljer sig inte våra scenkläder så mycket från våra vanliga kläder, så svar är väl typ ja. xD
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2012 Postat 1 oktober 2012 I dag ska jag skicka paket med lurförstärkare. Samtidigt hämta ut ett mickstativ modell skrivbordslampa, man skruvar fast det på bordet, sen slipper jag ha nåt stativ på golvet, det kommer att på nån sekund gå att flytta det mellan sång, ak gitarr o elgitarr. Eller rumsmick till drums! Hurra!!!
Guitar Nilsson Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Äntligen är vi igång igen! Vilken heeemsk abstinens jag haft. Det har varit värre än värken i operationsärren!
Guitar Nilsson Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Har svårt att fatta varför de skulle stänga Längsta-tråden? Finns ju ingen anledning så länge den besöks. De säljer ju reklamplats här med...
CHAE Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Har svårt att fatta varför de skulle stänga Längsta-tråden? Finns ju ingen anledning så länge den besöks. De säljer ju reklamplats här med... Just wait and see, my friend. Wait and see.
Guitar Nilsson Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Vem var det som ville skaffa en sub? Här finns en KRK http://www.blocket.se/stockholm/KRK_SUB_10s_43051662.htm?ca=5&w=3
Guitar Nilsson Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Just wait and see, my friend. Wait and see. Har det varit snack om att ta bort längsta? Har missat det...
Zakyath Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 (redigerat) som sagt har jag börjat lite med fingerspel... och eftersom jag är mer intresserad av att skriva än spela satte jag ihop något litet. tänkte att börja med att hålla det simpelt. vad tror ni? ber om ursäkt för de två raderna sång, tämligen falska 😕 Redigerat 2 oktober 2012 av Zakyath
Zakyath Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Your browser does not support the HTML5 audio tag
SadamJR Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Ska väl fråga här med eftersom jag inte får nåt svar i det nya forumet. Har ni testat programmet rocksmith, och tror ni att det kan va ett bra sätt att komma igång med gitarrspelandet?
Zakyath Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 aldrig testat, men googlade på det nu och idén verkar ju vara ganska vettigt. fast det beror väl på hur väl det är konfigurerat och så.
Linus Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Har svårt att fatta varför de skulle stänga Längsta-tråden? Finns ju ingen anledning så länge den besöks. De säljer ju reklamplats här med... Vem har sagt det? Att Micke startat ett separat forum är väl av helt andra skäl?
SadamJR Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Vem har sagt det? Att Micke startat ett separat forum är väl av helt andra skäl? Nej.
Linus Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Nej. Källa? Mats är chefredaktör. Olsberg är fortfarande administratör i forumet. Forumet går nu på IDG:s server istället för Björns egen. Det är det som har hänt.
SadamJR Postat 2 oktober 2012 Postat 2 oktober 2012 Källa? Mats är chefredaktör. Olsberg är fortfarande administratör i forumet. Forumet går nu på IDG:s server istället för Björns egen. Det är det som har hänt. Vadå källa? Han har sagt det. Vill du ha en källa får du fråga honom.
Recommended Posts